Diskuze
Prošli jsme nové vývojové centrum Škody. Zkouší motory pro celý svět
Děkujeme za pochopení.
J15a88n 46J66e75m21e79l53k64a
Odpovědnost to bude asi velká, jestli jsou to motory pro Čínu. Navíc ťamani mají dost výkonné atmosféry a ještě s tím dokáží plnit Euro. By mě zajímalo jak to dělají.. A mají asi výhodu jednoho vývoje. htp a 1.2 tsi nebyly asi úplně vizitkou.
R39a62d72i29m 72P61o87l81á97š91e68k
Podobné vývojové centrum měla svého času Tatrovka v Kopřivnici. Bylo postaveno v letech 1978 - 82 , kdy do rozvoje Tatry investovala tehdejší RVHP celkem 7 - 8 miliard tehdejších Kčs a pracovalo tam celkem asi 2000 lidí. Vlastní zkušebny byly hlavně v budově u tatrováckého polygonu u vstupní vrátnice č 6 , dneska tam je tuším soukromý autoservis, potom byla motorová zkušebna daleko od silnic a silniční dopravy v areálu vodárny (ČOV) Tatra u řeky Lubiny a některé vývojové laboratoře byly taky v budově "starého vývoje" , kde tehdy sídlili v několika patrech hlavně kontruktéři - měli vývoj hned po ruce a v přilehlých výrobních halách speciální montáže - tam se montovaly vojenské verze tatrovek. Dneska v té budově "starého vývoje" sídlí , jestli se nepletu, kompletní vedení současné Tatrovky.
Vývojové centrum bylo postupně likvidováno v letech cca 1994 - 2000 , jak jednotliví majitelé tatrovky postupně "osekávali náklady" , propouštěli lidi a rozprodávali budovy.
J42i29ř40í 41E63r75b61e85n
Ehm, už v roce 1988 se rozhodlo, že vzhledem k emisním požadavkům bude Tatra vyvíjet jen vidlicové osmiválce - do té doby dělali stavebnicově čtyř- až dvanáctiválce, že? A ono je těžké pracovat na vývoji motoru, který se neprodá: dnešní motor Tatra On Air sice plní Euro 5, ale zákazníků jaksi moc nemá: kolik se jich ročně vyrobí a prodá, 600-800 kusů? Víte, jak jsou pak vysoké rozpočtené jednotkové náklady na vývoj?
V55o18j51t28ě26c51h 87R57ů47ž19e72k
Zajímalo by mě, jak by na tohle reagovali novinkáři, kdyby se tam o těchto pozitivních věcech psalo.
M55i83l65o36š 32N48e37r70a24d
Vůbec se nedivím že skopčáci sunou stále větší část vývoje do Česany. Jen blázen by nevyužil možnosti získat za třetinovou mzdu o jednu až dvě třídy schopnějšího vývojáře než má doma.
M41i51r77e78k 61B62u28c85h58t15í13k
Na sériový motor tak možná 50 000ot/3 minuty.
M98i59r93o97s56l87a44v 55S76i84n13d49e71l34a45r
leda snad z motorky...
A co jako s temi 50000 ot/3 min?
P83e76t92r 18J91a35n15o46v53s14k39ý
Kupte si koně, auta jsou v Evropě na černé listině :(((
V71l66a63s33t12a 98C41o16u73f95a89l
To jsou stendy z TES Vsetín. Hezký fotky.
P79a44v14e80l 92O39d37r11a15z54i25l
Představa, že nějaké takové centrum zaručuje vývoj v Bolce "další desítky let," je ukrutně naivní. Že zkouší motory pro celý svět je snad normální u firmy, která vyváží do celého světa. A to potrubí se při testu nijak nechladí? Nebo je to fotka pro efekt?
J77i50ř91í 50S23c76h92w22a49c93h
a proč by se mělo chladit? Chladí ho okolní vzduch a toto chlazení zřejmě stačí. A navíc to poslouží k efektní fotce.
A26l25e76š 91L52i81s14o18v65s60k48ý
Zkrátka se ukazuje, že bez VW by dneska škodofka, pokud by existovala, vyráběla tak možná náhradní díly pro favority a motory do sekaček.
J93a19n 23N72o87v54á22k
Já bych si spíše přál v autě asynchronní motor. Moc bych stál třeba o Škodu Fabii Nemo (ten indický nacionalista měl na baterky celou ponorku). Dojezd 200 km, cena 300-400 tisíc.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč