Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Passat se představil. Prodeje startují za týden

Passat je fenomén své kategorie, hvězda firemních flotil a často i sen rodin. Jeden ze svých nejdůležitějších modelů představuje Volkswagen již v osmé generaci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z31d86e95n19ě93k 10O48r36š41u21l11í79k 1465890757922

A dávaj pořád k němu tepláky Adidas?

0/0
16.7.2014 10:44

M20a93r47t47i56n 51S32o38v64á41k 3947575284143

Tady se opět sešlo odborníků;-D Připadám si jako na onadnes, protože jediné, co se u řeší, je vzhled. Co třeba technika? Mě vadí na dnešních autech, že jsou vpodstatě už celé jedno velké kurvítko. Prostě po třech, maximálně čtyřech letech se všechno začíná sypat. A joudové tu řeší prolisy.;-D;-D

0/0
10.7.2014 8:02

J32i17ř96í 29K98r49a95m79p30l 4446614446116

je hezky, konzervativni i moderni zaroven. Jen ten bily interier neni vubec prakticky

+1/0
8.7.2014 14:17

P17a65v20e28l 39H13r35u41s49k77a 9182529895900

Vypada skvele! Ale i ten soucasny je paradni, takze mi prijde, ze nova generace prichazi nejak brzo ...

+1/0
7.7.2014 22:26
Foto

M48i89r89o77s40l38a21v 22S60t82e66i69n40e40r 6748924403815

Když jsem se rozhodoval před rokem, byl Passat i můj kandidát. Po r. 2009 už měl CR- motor, nabízeno bylo hodně vozů z první ruky a s asi 200 tisíci km, stáří 4-5 roků. Ceny podle výbavy u kombíků mezi 11 a 15 tisíci EUR.

Passat má podvozek v podstatě shodný s Golfem, ale větší karoserie je také těžší. Takže trpí přední náprava, u nejnovějších Passátů je zjednodušená na McPherson, tedy jako u Fordů. Tím klesla i její životnost a spolehlivost. Motory se ovšem hodně polepšily, od 2010 mají být už bez problémů.

0/0
5.7.2014 22:21

M45i33c92h34a39l 98F54r79ý20d60e41k 3263580397

Pekna karaR^

+1/0
5.7.2014 9:22

T18o71m65á50š 18K32u10c61h43a46ř 3347791528461

Pamatuji si to. Je to asi hlavně problém ceny. Ale zvláštní to je. Kdyby měli chlapi chodit v růžové minisukni, nebo nějakém srandovním korejském oblečku jen proto, že je to o 20% levnější, než normální oblek, tak to asi nevezmou, ale korejskými kreaturami (nebo řekněme auty s neevropským vzhledem) někteří kupodivu jezdí..

0/−5
5.7.2014 0:25

J72o52s94e26f 84B82r22o90ž45k68a 6794382458247

Docela pěkné auto. Konečně už začíná mít také Korejské tvary.

+2/−8
4.7.2014 19:00

J79o81s13e87f 27B26r61o17ž39k23a 6584922578657

V dobách, kdy se tady diskutéři ošklíbali nad různě prolamovanými tvary boků karosérií korejských aut, jsem napsal, že za pár let to bude kopírovat i Evropa. A není to pravda? Je! Vysvětlení je docela technicky zdůvodnitelné. Ovšem pouze pro ty, co rozumí konstrukcím. Ti, co tomu nerozumí, dávají minusy.

+2/0
5.7.2014 6:59

B79e55n 61P85a13v38k93a 1367473507791

Můžete to nějak rozvést? Jako že prolisy zlepšují tuhost?

0/0
5.7.2014 18:11

M89i58c79h36a51l 69H35o29r22a43k 2274835267492

Pohadky o tom jak rozumite konstrukcim si prosim nechte pro nejakeho naivku co Vam to uveri.

0/0
9.7.2014 12:49

M38i87c78h94a38l 45H38o31r36a86k 2174735527892

Passat, ze ma ,,korejske,, tvary?:-))) mozna byste mel zajit na ocni.

0/0
9.7.2014 12:47

Z93d43e89n33ě32k 61O75r56š36u87l27í79k 1415180417262

Ty prolisy na dveřích jsou co?;-Dstejný jako na sonatě..zajdi si k očnímu.

0/0
16.7.2014 11:01

9511674810907

Nikdy jsem nepochopil, co je emotivního, stylového, futuristického, kreativního a dušeplného na autě, co vypadá jak kus ocucaného bonbonu. Mám tím na mysli všechny francouze, korejce, v poslední době i japonce. Tohle je prostě passat, auto, které není nic víc a nic míň, než auto. A je to jednině dobře. Ne fakt, co se vám na těch rozplizlých kreaturách, co mají každý roh jinak ohnutý, jak kdyby se pomalu roztékaly na sluníčku, líbí? Za mě tohle je určitě R^ (A ne, nemám Passat, nemám ani VW a nejdsem jejich fanoušek. Mám BMW)

+9/−4
4.7.2014 17:16

J73o91s64e15f 21B63r72o25ž16k88a 6414172788127

A můžete nám napsat, kterou řadu BMW vlastně vlastníte?

+1/0
4.7.2014 19:02

9951594670707

No, to klidně můžu, mám BMW 320d. Pravda starší, ale o to elegantnější e46

0/0
5.7.2014 0:35

9571384310587

mimochodem, proč je to pro Vás tak důležité?

0/0
5.7.2014 0:44

J56o69s63e22f 93B70r48o45ž22k24a 6194462778407

Důležité je to proto, že právě určité řady BMW byly z hlediska nepovedenosti tvarů karosérie silně kritizovány samotnými příznivci značky. To byste měl vědět. Řada e46 se považovala za vzhledově nejpovedenější. Potíže nastaly, když BMW v r. 2004 přešlo na tvarování kompaktní přední části (maska spojená s nárazníkem) a nezvyklý tvar zádi.

0/−1
5.7.2014 7:08

9701744260427

To máte úplnou pravdu, ovšem i nejčastěji kritizované Bangelovské bavoráky byly dle mého oproti současným, například Korejcům, konzervativní a elegantní vozy. To, co předvádí Hyundai mi tedy opravdu nepřijde jako emotivní design. Spíše jako kolotočářská cetka

+1/0
5.7.2014 14:01

9291674760337

Byl bych rád, kdyby mi milí mínusovači místo mínusů napsali, vážně, co se jim na těch rozteklých a rozplizlých kastlích mnohých výrobců líbí. Mě to totiž přijde, jako nevkusná kýčovitá cetka.

+1/−1
5.7.2014 0:37

9901674210707

A pan Razým asi neumí psát

0/0
5.7.2014 14:02
Foto

J60a12n 94N91o21v21á36k 4618979934665

A v soutěži, kdo zvládne vyrobit hnusnější auto než je nová oktávka, vyhrává ... ;-)

+1/−7
4.7.2014 15:18

K75a50r57e16l 68J21o11a46c14h84i62m40s98t92á33l 8466632467856

nová Octavia je pěkná vidim to každej den ale je to jediné co se mi nehnusí při každém pohledu jako Rapid a Toledo jinak todle je fakt děs + ta zas... el.ručka zlatá stará B5

0/−2
4.7.2014 16:26

A19l60e27š 11P58r36o18c60h26á24z79k12a 9897223689571

Lidový vůz pro němce, u nás typicky auto který si nikdo ze svýho platu nemůže koupit :D Z klasickýho platu tu našetříme sotva na oktávku, která stojí půlku... a to už musíte mít lepší plat R^

+3/0
4.7.2014 15:07

V31a27c30l71a48v 37M36a21t76u36s65k40a 2542357127744

proc mate normalni plat? co to je? kolik to je? proc si to nikdo nemuze koupit? vy nemakate?;-D

0/−4
4.7.2014 15:57

J44i95ř44í 39D66v88o41ř90á88k 5198213348450

????????

0/0
4.7.2014 19:02

P37e41t22r 78Š30i84l18h36a34n 7188812947853

Třeba už nebydlí u rodičů a živí děti.

0/0
4.7.2014 21:12

V55a33c34l42a25v 29M79a49t44u10s79k76a 2672227167954

No to ja taky, ale nejak jsem nepochopil proc by si normalni clovek u nas nemohl koupit novyho pasika

0/−2
4.7.2014 23:03

P36e21t95r 24Š42i55l51h56a13n 7308262297793

Ale tak jako jo, nechá se to, buď léta škudlit nebo si na něj půjčit. Nebo poraženýho (nejlépe i naporcovanýho), soukromí zemědělci je prodávají do 50 Kč/kg. Ale normální (opakuji NORMÁLNÍ) člověk s normálním příjmem si takový auto jen tak nekoupí (vycházím z definice že normální = většina).

+1/0
5.7.2014 0:37

P58e50t20r 14D34v73o22ř21á48k 9734217532680

Lidový vůz je Golf. Ve statistice soukromých prodejů je Passat hluboko dole.

+1/0
4.7.2014 21:46

P68a28v15e82l 93F72ü22r22s91t 4615406479812

Děkuji bohu, že designer nespáchal žádný úlet a Passat nechal nádherným, seriózním, čistým autem ze kterého nebolí hlava R^ Stejně jako ten poslední, se kterým mám tu radost jezdit :-)

+6/−1
4.7.2014 14:37

M35i16l15a61n 66Š78v68a45g19r35o67v64s29k47ý 9942519675528

Ty si žiješ.

0/0
4.7.2014 14:43
Foto

M77i18r58o61s77l44a90v 37S63t87e42i75n24e13r 6988714163425

Passat je typické firemní auto pro zýstupce a agenty. Pro šéfy se nakupují BMW 530 s lepší výbavou. Passat 2,0TDI i BMW 530 ixD se prodávají téměř vždy v balíčcích po tuctu s pěknou slevou, po nejpozději 4 letech a s více, než 200 tisíci km obohatí trh dobrých ojetin, když byla firmami plně odepsány. Stejně oblíbené jsou i Mercedesy C- třídy.

Posledních 5 roků ale přineslo revoluci- limuziny jsou téměř neprodejné, leda tak v Číně, kombíkům tvrdě konkurují SUV. U VW je to Tiguan, u BMW X3 a u Mercedesa GLK klasse. Takže krásný Passát kombi s exkluzivní výbavou kolem 4 roků stáří a přes 200 tisíc km je v současnosti levně k mání, ještě levněji jedna z těch mála prodaných limuzín. Móda je překonala.

0/0
4.7.2014 20:20

P51a13v64e84l 85N13o48v79á20k 7411356309433

Celkem by me zajímalo kolik % z diskutujicich co tu plivou na Passata bysi ho vůbec mohli dovolit ;-D

+6/0
4.7.2014 14:10

J13i42ř10í 61S13c89h97w52a26c29h 8898644648466

U mě nejvíce emocí vyvolají ty zdejší kecy o "emocích" a "duších" automobilových....;-D

+4/0
4.7.2014 13:57

A47l29e34x 23Š26t82a20j64n64e13r 7961974275353

Ale jo. Klasika.

0/0
4.7.2014 13:33

R57i10c87h93a63r35d 39S85n26a60h81a 4511257776868

Pěkný. Povedl se. R^

+5/−1
4.7.2014 13:27

L66u26d64ě60k 89N32o95v10ý 2751709273461

Vypadá mnohem líp, než předchozí generace. A že to někomu přijde nudné? Já říkám zaplať Bůh! Různých "nenudných" kreací a výstřelků je dnes plný trh a klasické auto aby člověk, kterému se různé experimenty prostě nelíbí, má paradoxně složitý výběr..

+14/−1
4.7.2014 13:27

M14i24c73h14a12l 11H13o87r89a89k 2144475147632

Souhlas, kdyz vidim nektere ty korejske a japonske kreace, tak me to spis odrazuje, presto, ze to jinak muzou byt docela kvalitni auta.

+1/0
4.7.2014 14:15

M94a13r55e35k 58H66r54u14b74y 6807102971518

Korejska auta dnes vypadaji evropsteji, nez mnoha evropska. A obracene :-/

+1/0
4.7.2014 15:50
Foto

J63i40ř63í 82F78e88i31x 2369833220726

Rozdíl +- 100,- € mezi standardní a kombi verzi ?  Proč se tedy tyto u nás verze liší o +- 30 a více tisíc(nemaám na mysli škodovky, ale všeobecně) ?;-O

0/0
4.7.2014 12:59

F90i61l20i39p 82D12o30s61t15á63l 4723395554710

Díky bohu za passata "bez fantazie, bez emocí, nudné auto bez individuality". To je totiž to jediné, co se proti němu dá říct (protože nejde kritizovat jízdní vlastnosti, spolehlivost, prostornost, ovládací prvky, spotřebu ani bezpečnost). Proč by jej soudruzi z NSR výrazně měnili, když funguje?

Věřte nebo ne, ale existují lidi, kteří od auta chtějí, aby jezdilo a nic jiného. Aby je dovezlo sto, dvě stě, tři sta po kterých můžete neunavení vystoupit a jít na výlet. Aby dojelo 1000 km za den na dovolenou bez "auto emocion", přesezeného vyskákaného zadku nebo svítících kontrolek. Manželka vloni v B7 odřídila za den cestu do Sarajeva a večer jsme šli na kopec a koupat se. Dokáže tohle vaše auto s fantazií a zážitky z řízení?

+9/−5
4.7.2014 11:58

T95o45m45á16š 72F19i73r48b28a33c97h68e62r 9300350404720

Budeš se divit ale to dokáže 90% aut. S fantazií i bez fantazie. ;-)

+10/−1
4.7.2014 12:02

M43a91r25e52k 56H45r92u97b20y 6177702521788

No, treba u Francouzu ci Italu je casto potreba docela dost fantazie;-)

0/0
4.7.2014 15:51

J67o93s27e76f 16K78o57p87e65c87k73y 9314982895

Nikdo nikomu nebere, ze jsou lide, kterym staci, kdyz auto jezdi presne tak jak ma a nic jineho od nej nechteji. To je naprosto v poradku. Stejne tak je ale naprosto v poradku, ze jsou jini lide, kteri od sveho auto ocekavaji alespon nejake emoce... ;-)

+2/0
4.7.2014 12:02

M14a51r38t86i68n 88K20ř25í92ž 9613722840387

Pokud potřebujete od auta nějaké emoce, doporučuj starou 1203 neboli dvanáctsettrosku. Tak Vás chladným rozhodně nenechá

+16/0
4.7.2014 12:04

J74o63s92e51f 79K30o50p27e28c21k73y 9644462665

Diky za doporuceni, ale ja si myslim, ze na trhu je spousta jinych a novejsich vozu, ktere emoce probouzi narozdil treba od zminovaneho Passata ;-)

0/0
4.7.2014 12:07

M51a43r12t21i11n 27K58ř33í19ž 9103902760897

to určitě, jde jen o to, o jaké emoce máte zájem - pokud jde o pocity napětí střídající se s pocity bezmoci, je 1203 jasnou volbou. Uložení motoru mezi řidičem a spolujezdcem navíc přináší nebývalý akustický komfort v kabině doprovázený charakteristickou vůní benzinu, kterou praví motoristé doslova milují :-).

+11/0
4.7.2014 12:14

J16o81s65e52f 22K22o37p77e67c24k70y 9544202345

nastesti asi nejsem pravy motorista ;-)

0/−1
4.7.2014 12:16

J35a66n 83T86o52n 9656762186973

Za pěknou charakteristiku a připomenutí let dávno minulých jsem musel přidat bodík R^:-)

+1/0
4.7.2014 12:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.