- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od zitrka budou mit vsechny trojkove golfy a Octavie TDI zelene pruziny.
Vážená redakce, Plasty a kompozitní materály jsou dvě naprosto rozdílné třídy materiálů. Asi jako beton vs keramika.
nic proti pokroku, ale zajímala by mě cena. ocelová pružina vyjde na stokoruny a tohle tak o řád víc?
A už dělali dlouhodobé testy? Nebo to otestují na PC a v provozu se pak budou měnit pružiny každých 20 tisíc kilometrů?
Jen mně napadlo,že do 5 let bude auto na odpis. Jeho životnost bude pak nulová a přestane být bazarovým hitem.
No například na Renaultu mých rodičů urezl a ulomil se celý jeden závit postupně u předních i zadních pružin. Tak snad ty plastové budou korozi (posypové soli) odolné.
ty jo tak to v Prostějově po OP padnou i Železárny?i když tamní výrobky jdou spíš do Turecka co tam dělají za auta nevím
V Turecku vyrábí auta třeba Renault.
Váhová úspora obrovská, řádově v tisícinách váhy vozu.
"méně závitů" si představuji o "několik" závitů – dle připojeného obrázku se jedná o půl závitu.
nedopruzena vaha, do ktere patri i pruzici a tlumici prvky, predstavuje v provozu zatez desetinasobku vahy odpruzene. tudiz v tomto pripade ekvivalent 45 kg. proto se vyrabi kola z lehkych slitin a lehci konstrukci, stejne jako pneumatiky, ramena z kompozitu nebo alespon hliniku...
Kovy zrušíme a uděláme vše z plastu.