Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řídili jsme manifest neofuturismu: tříválcový hybridní supersport BMW

BMW i8 je přízračné a v dnešním provozu působí i mezi těmi nejmodernějšími auty jako stroj z budoucnosti. V Miláně, kde jsou na milionová auta zvyklí, na nás pokřikovali kluci na přechodu, chlapi vybíhali od ristretta z kavárny a ostatní na ten tříválcový supersport prostě valili oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T85o10m75á75š 86J60u53r76e76č29k41a 3613982789793

Když už elektrika tam Mercedes SLS electric, obrovskej výkon 739koní porazí ve sprintu i jeho bráchu SLS AMG black. Ale výdrž baterií furt katastrofa. A upřímně dle mého vkusu je "SLS"ko mnohonásobně hezčí než tento........??? kdo ví co to je.

0/0
17.7.2014 7:12

T13o50m16á30š 52J67u48r51e21č40k65a 3443242429583

Auto které si na něco hraje, ale prostě na to nemá. Jediný supersport co kdy bmw postavilo bylo M1, 850csi by mohl být, ale nebyl. toto je auto do filmů, na natřásání si peříček, jaký já jsem ekolog. I ty nejslabší dnešní supersporty tomuto autu(které vlastně ani neví co je) ujedou i na tři válce.Tady nejde o auto, tady jde o byznis, jak si nějaký šejk toto koupí, aby se mu zlepšila imidž a trochu stoupl v očích ekoteroristů kteří jezdí do práce hummerem, aby mohli zachraňovat stromy.

+3/0
14.7.2014 6:35

P11e47t22r 55M65o58t53y82č95k62a 2172798350139

Homosexuál, co hraje taťku, bude určitě nadšený. Konečně bude mít proč slézt z bicyklu.

+1/−1
13.7.2014 7:46

J89a10n 92S52t58a14r61ý 8687950602835

Nadesignované to je fakt hezky a elegantně, až se nechce věřit že je to z Německa.

+1/0
12.7.2014 14:38

V73á68c20l40a71v 27P94o75t39k17a84n 8949493356967

Jsem nesmírně rád, že BMW vyrazilo ty senilní designéry kteří tam seděli tolik let a celou značku mrvili. x6 a i tento hybrid jsou prostě krásné.

+4/−1
12.7.2014 10:18

R16a87d97e50k 26V64i58n51š 2280873171

X6 je jedno z nejošklivějších aut na planetě...

+9/−1
12.7.2014 23:51

J39o62s72e61f 50K62l47a86t 3559277803641

To autíčko jsem včera viděl a slyšel,dalo by se zamilovat

+1/−1
11.7.2014 22:31

J10a85n 77S72t50a17r49ý 8747940452705

A když už se tak autor rozplývá, třeba nad "skvělým koeficientem Cx=0,26, který  maloval vítr v tunelu", tak třeba běžné korejské auto nižší střední Hyundai Elantra má tuším Cx 0,27 nebo 0,28 a nikdo nad tím neonanuje ;-)

+4/0
11.7.2014 22:13

J16a21n 52S41t11a42r55ý 8807120112195

Jako auto hezký z venku i zevnitř, ale ten článek to má být co? Placená reklama? Vyznání lásky? Milostný dopis? 8-o

+1/−1
11.7.2014 22:02

P54a43v35e75l 69S97o49b31o53t42k16a 5110304

No, když se k těm 170 kW výkonu připojí ještě 15 kW od té elektriky, no to teda musí být odpich.

A kdyby se té zbytečné elektrické zátěže zbavili, to by bylo teprv něco!!

+2/−3
11.7.2014 21:47

P76a75v56e18l 76T32r51ü45b33e51n30e30k48r 7301901162522

15 kW je na zadní nápravě + 96 kW na přední = 111 kW elektro. Čtěte pozorněji.;-)

+1/0
13.7.2014 12:56

T26o71m20á66š 60K12u13c52h67a27ř 3307621398691

Proč tam na férovku nanapíšou místo GT rovnou HTP.. :-P

Nebo je to určeno do Ruska a upadlo jim to P na konci..;-)

0/−1
11.7.2014 20:20

J85i43ř75í 83K92o64c32u38r66e76k 6665344225868

Hmm podivné řešení, tři motory v jednom autě, z toho ale jenom jeden má solidní parametry. Ten vepředu. Vzadu asi nebude Y tříválec, neboli rotax, když to potřebuje vyvažovací elektromotor. A vyvažovací elektromotor?

Nevím, na otázku "Proč?" sám době nějak nedokážu odpovědět "Protože to jde". Což u BMW i3 nenastalo ... teda krom jeho vnějšího vzhledu.

0/0
11.7.2014 20:08

J54a77k90u95b 15F80e31i48f50a27r 7739339876909

Tohle není žádný supersport;-€ Tohle je ekobastard, vhodný tak pro zelené mozky typu Bursíka nebo nějakou poušukanou Hollywoodskou hvězdu.

+4/−3
11.7.2014 15:09

J55a69n 22L74a47k18o53m45ý 7541655675764

Kterej to ovšem natře jak nic i Octavii RS ;-D

+2/0
11.7.2014 18:08

T49o15m85á53š 72Z57e34m60a70n 3225498404895

Ale jen tý v kombíku!;)

0/0
11.7.2014 19:58

J29a67k68u52b 94F12e18i62f25a90r 7399589796759

vy považujete oktávku za supersport? srovnáváte auto za 3 mega s autem za 700tis. A jinak jste ok?

0/−1
12.7.2014 9:32

S42v88a19t23o21p65l75u45k 94S76i69l48n72ý 4272776169388

Ne není. Ale vy jste prohlásil, že i8 není supersport, nicméně srovnejte to s RS a možná hodnocení změníte ;-)

0/−1
12.7.2014 14:56

J31a55k78u48b 11F50e52i56f14a61r 7939199556159

Supersport je podle mě něco co má 400k+, zrychlení 0-100 pod 5s a maximálku aspoň 300km/h.

0/0
13.7.2014 8:50

R76o40m68a24n 46H59o56r72n94í94k 2515972294791

Udělali by mnohem lépe, kdyby namísto tříhrnku jako pohonnou jednotku použili kupříkladu litrového dvourotorového Wankela. Je ostudou, že původně německý motor vyrábí jen japonská Mazda. Oproti tříhrnku takový motor jednak prakticky nevibruje a jednak je na svůj obsah a kompaktní rozměry velmi výkonný, zvláště pak, když jej plní turbodmychadlo. I zvuk má pěkný, netřeba loudit z repráků syntetický.

+2/0
11.7.2014 13:07

V77l33a12d34i92m44í59r 20C78e35c88h 8412146611265

Opravte me ale myslel jsem ze Wankely Mazda jiz zapichla...

0/0
11.7.2014 13:31

A55n29d40r27e46j 11O34l36e66k31s43a 3435361147801

Zapíchla. Nedaří se u nich snižovat spotřeba.

0/0
11.7.2014 13:46

V28l31a71d28i54m79í67r 58C59e45c36h 8502506361195

Diky za potvrzeni To by me asi u sportaku az tak nevadilo, ale tusim ze byl problem i s zivotnosti motoru...

0/0
11.7.2014 13:49

M83a42r10t52i63n 76Z14u96b94a52t20ý 5126673903653

Spotřeba by tolik nevadila, hlavním důvodem byly emise.

0/0
11.7.2014 14:43

V40l77a90d57i62m69í86r 34C93e67c94h 8822146761955

Tak pravdu jsme meli vsichni :-)

...

When NSU, which was owned by Audi, abandoned the roatary engine due to concerns over fuel efficiency and reliability – and huge warranty claims on the Ro80 saloon – Mazda continued to develop and use the high-revving design in its sports cars, after solving many of the reliability issues.

0/0
11.7.2014 14:53

A74l24e51x33a30n89d78r 59K98o83s32t77k61a 5269856889116

Přijde mi to docela jako škoda, vzhledem k tomu, že neustále vznikají nové materiály, nové technologie.. Npříklad kovsložený z nanotrubiček je mnohem lehčí ale přitom pevnější než celokovový odlitek atd. Je mi líto, že toho wankela zapíchli, protože jízdní vlastnosti má úžasné. A u sporŤáku potažmo supersportu se na spotřebu ani emise nekouká, jde opravdu jen o tu údržbu, potažmo výdrž. (respektive te kdo kupuje káru za 3.5 mega by jí asi koupil za 3.6 s tím, že za 100 tisíc by tam byly předplacené emisní povolenky a nazdar bazar.

0/0
11.7.2014 20:20

J27a80n 54L77a86k79o48m84ý 7881745155694

Já bych to ještě nehanil. Když jsem viděl poprvé i3, tak jsem si myslel, že zešíleli, a že to musí být katastrofa ve všech směrech. No po tom co jsem ho viděl na vlastní oči a pocítil na vlastní zadek, můj názor se otočil o 180 stupňů.

+1/0
11.7.2014 15:51

S59v10a18t32o80p11l85u80k 77S21i16l40n93ý 4682796119538

Tohle je klasické remcání čechů z hospody od piva. Nic pořádně neznají, v ničem pořádně neseděli, ale všechno ví nejlíp ;-)

+1/−1
11.7.2014 17:26

P11e45t92r 49H23a38r35i88p25r35a39s61a58d 25H30a28j59i90č 8613510754747

No jo, když čtu tříválec, tak si vzpomínám na Wartburga. :-) Hybridy, to bude vždycky krávopes. Hodí se to pro určité účely, třeba tiráků, ale dělat z toho sportovní auto, to bude náročné. Ale na druhou stranu musím uznat, že se pár závodních hybridů celkem slušně prosazuje, jenomže tam nebude tříválec. Lepší by bylo, kdyby z toho udělali elektriku s extenderem, tedy trochu odlišný poměr výkonu na elektriku/benzín.

0/0
19.7.2014 19:16

T45o17m76a94s 86F86o84j97t85i36k 3479483954349

Stejně je to Lexus

0/0
11.7.2014 12:02

D90a40n34i20e92l 95K51r48o36n64e57r 7924554496427

Tipnu si, ze pro drtivou vetsinu z tech, kdo si to auto koupi, bude nejdulezitejsi ta frajerina.  Auto s nizkou spotrebou to neni, prakticke taky ne, pravou sportovni jizdu s nim taky nezazijete. Takze zustava extravagantni vzhled a exkluzivita...

+5/−1
11.7.2014 10:29

S27v13a36t17o92p68l97u62k 36S52i36l13n87ý 4872896659348

Ano, dobrý pocit z něčeho výjimečného ;-)

+1/−2
11.7.2014 11:35

A34n88d93r48e96j 64O98l37e47k79s58a 3825481467541

Samozřejmě. Auto se kupuje srdcem (za podmínky plný peněženky) a tohle je parádní kousek špičkový techniky a dyzajnu.

+3/−1
11.7.2014 11:55

R67a94d59e29k 53V78i97n70š 2640863961

Tohle je krásný příklad auta, které se kupuje čímkoliv, jen ne srdcem...technika špičková rozhodně není, design je pouťovka.

0/−4
11.7.2014 12:05

A17n14d18r60e82j 12O40l67e98k16s51a 3765271747871

No tak tomu říkám subjektivní názor jak noha. Mám přesně opačný :-)

+2/−1
11.7.2014 13:40

V36l43a84d58i26m80í84r 41C53e68c43h 8202676631685

Muze byt.  Ale fakt tam nevidim nic proc ho koupit krome touhy se odlisovat a ukazat zena to mam..(nic proti tomu i to muze byt pro nekoho legitimni duvod)

0/0
11.7.2014 13:56

K12a95r41e91l 56V48a54c45h49u90t 9833422949763

Zpředu líbí;-), zboku líbí;-), zevnitř líbí;-) - ale zezadu NELÍBÍ !!! ...... :-/!!

A to tak, že dost zásadně!  - Njn... nic asi nemůže být DOKONALÉ.

0/0
11.7.2014 9:58

S50v29a70t91o20p93l48u54k 82S12i65l63n45ý 4742496249488

Viídš, a mně se zrovna zezadu líbí nejvíc ;-)

0/0
11.7.2014 11:34

T70o65m12á74š 58Z30e77m30a51n 3865528114265

Bych koupil raději Subaru/Toyotu BRZ a měl bych nižší spotřebu a vyšší zábavu při daleko vyšší spolehlivosti.

A mohl bych si koupit 2 do zásoby...

+4/0
11.7.2014 9:30

V31l13a43d21i81m75í33r 26C28e19c85h 8102396761565

Asi tak.  I kdyz bych zvazil zda nepriplatit par set tisic  za STI..hlavne s ohledem na stav nasich silnic...asi 2x jsem v tom jel....skoda ze nakonec nebude convertible verze BRZ/GT 86 :-((( to me kluci japonsky zklamali..(i kdyz chapu proste to nefungovalo)

0/0
11.7.2014 9:55
Foto

M80i97c39h96a77l 34B80r67e45š56k72o98v28e14c 4661928324336

A já se ptám proč, opruz s tankováním benzínu a ještě elektrika a trable s předraženou baterkou. K tomu aby to nějak fungovalo pospolu tam navíc bude asi milion kurvítek. Toto je prostě slepá vývojová větev. To na co skutečně čekám a posune automobilismus vpřed, jsou auta na vodík s palivovými články, tedy systém jaký má třeba Honda FCX Clarity (http://autosalon.iprima.cz/honda-fcx-clarity), na ostatní "krámy" zapomeňte.

+5/0
11.7.2014 8:34

S78v67a54t81o68p50l33u95k 39S84i64l72n96ý 4122486789908

Aby ses vůbec někdy dočkal ;-)

+1/0
11.7.2014 9:04

V54l19a27d29i57m84í56r 70C22e62c71h 8652336941855

Asi tak.  Pokud uz clovek za tyhle penize kupuje hracku (nic jineho to neni priznejme si to) tak ne auto s miliony kurvitek.  Krasne je treba nove WRX STI 2015 (mam v planu ke konci roku si jedno dovezt domu :-)), je tam to co clovek potrebuje a na hrani super a taky to zvlada nase silnice vcetne D1 :-)

0/0
11.7.2014 9:10

J16a41n 84M94o86h39y74l42a 6672919699181

To vaše nové WRX Sti bez milionů kurvítek je velmi rychlé, nicméně ten "banzai efekt" se z něj podle většiny recenzí nějak vytratil.

0/0
11.7.2014 9:40

V70l43a18d92i18m73í94r 48C72e74c47h 8322966421285

Doporucuji vyzkouset :-).  Hlavne fakt na nase vozovky nema cenu kupovat supersporty nebo ameriky...pokud Vam tedy nejde o to mit krasne auto v garazi

0/0
11.7.2014 10:00

R96a84d98e11k 53H78o32d87a11ň 9246187131573

Spalovací motor není dost cool, protože je potřeba vytěžit ropu, upravit ropu, rozvést benzín na benzínky a spálit benzín a to je "neekologické".

Elektromotor není dost cool, protože je potřeba vytěžit uhlí, spálit uhlí, rozvést elektřinu dráty, a nabít auto. Ale protože už se nekouří z auta ale z elektrárny, už je to vlastně eko.

Ale vodík, ten je panečku cool. Vytěžíte uhlí, spálíte uhlí, získáte rozvedete elektřinu dráty, pak někde uděláte elektrolýzu, získáte vodík, ten pak rozvezete po "benzinkách" a bude se tankovat. To je panečku eko a cool! :D

0/0
11.7.2014 12:34
Foto

M86i26c57h21a86l 51B48r77e14š87k76o27v59e30c 4471828444516

Tak uhlí máme o "něco" více než ropy - tedy minimálně v ČR, ale hlavně máme jádro a brzy snad i množivé reaktory, které se právě nasazují v Rusku, takže bych to tak zase nehrotil, furt lepší, než chodit pěšky a tlačit trakař.

+1/0
11.7.2014 12:41

J75i88ř54í 75K41o24c23u46r30e68k 6285984885598

Vodík se za

a) zatím vyrábí ze zemního plynu - to fakt raději tankovat CNG

b) účninnost elektrolýzy je prachmizerná, ekologičnost přinejmenším sporná, cena vysoká.

c) skladování vodku je problém: Molekula H2 je tak malá, že praticky neexistuje materiál, kterým by neprošla.

Takže k vyřešení je toho víc než dost ... dost na to, aby čistě bateriová Tesla byla několik let napřed. (i3 se mi teda nelíbí)

Plus fakta: d) na denní dojíždění do 20 km tam a zpět je dnešní bateriový elektromobil naprosto OK, pokud máte vlastní garáž a milion na auto. (TCO ale pořád mluví pro klasiku) e) manipulace s elektro zástrčkou je mnohem bezpečnější než s tlakovou hadicí s vodíkem.

+1/0
11.7.2014 19:59
Foto

M86i77c89h61a86l 95B83r29e38š40k30o66v48e79c 4151958874456

Tak ono to s tím skladováním vodíku asi nebude takový problém - viz video, které jsem zmínil v původním příspěvku. Hlavní problém je zatím vysoká cena palivových článků - to je ovšem jen otázka času a ano máš pravdu, velkovýroba vodíku zatím není to pravé ořechové, ale jak se říká Per aspera ad astra, to se prostě vyřeší.

0/0
11.7.2014 20:18

V34á35c62l37a25v 72F13i21e89d28l32e48r 7873538118976

K tomu skladování vodíku , na elektrárnách kde se vodíkem chladí generátory , se vodík skladuje v bateriovych vozech a v lahvích. A nikam nám neutíká ;-D Jinak s ostatními body souhlasím.

0/0
13.7.2014 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.