Diskuze

VIDEO: Prohlédněte si do šroubku motor rallyové fabie. Žere i 70 litrů

Velmi úspěšná Škoda Fabia S2000 má na dohled konec kariéry. Teď řádí na Rally Bohemia. Ale v tovární stáji se už těší na start její nástupkyně. Podívejte se do útrob rallyového speciálu. Motorář továrního týmu popisuje motor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A to jsou tam seriové šály, klika, ojnice a písty? Celý popis a výklad motoráře se věnuje podružnostem, ale to jedůležitější pro přenos tepla a tlaku na pohyb "taktně" vynechal. Mimochodem, Vincenzo  Lancia před 100 lety vyždímal z řadového čtyřválce o obsahu 1500ccm kolem 150ti koní.

0 0
možnosti

Jak nam pravidla FIA dovoluji nebo prikazuji? Proc by jinak nekdo predelaval primy FSI vstrik na stary MPI?

0 0
možnosti

Co tomu říkají ekoteroristé ? Vždyť při té spotřebě musí z jít z motoru ne geamy, ale kila CO2. Obyčejné motoristy za chvíli se starším autem nikam nepustí, ale příroda se může devastovat dál.

0 2
možnosti

P55e87t88r 64K88r81á14l

14. 7. 2014 19:37

A kam patříte vy? Kolik připadá "obyčejných motoristů" na jeden rallyový speciál???

0 0
možnosti

Abychom nezapomněli, jede dopředu.

0 0
možnosti

12. 7. 2014 21:55

Kupodivu i Francouzi dokáží automobilovému průmyslu ještě dnes něco nabídnout. Byť jejich vozy dnes již nedosahují invence a futurismu ze šedesátých let a jedná se spíše o relativně nespolehlivé, naprosto konfekční auta, firma Oreca, která staví motor nejen pro Fabii S2000, je jak vidno plná odborníků, kteří vědí, co dělají. Ano, je pravda, že po každém druhém závodu musí motor na generálku, ale zde bych to nepřipisoval nespolehlivosti francouzské techniky, nýbrž speciálním podmínkám, zacházení a zaměřením motoru vysloveně na výkon, nikoliv na výdrž

1 0
možnosti

P72e83t49r 95U48r13a97m

12. 7. 2014 23:03

motor je proste delany na dva zavody, kdyz to povoluji pravidla, tak je skoda toho nevyuzit. S R5 to bude obtiznejsi. Zajimave, jak za nejvetsi slavy teto kategorie byla Fabie extra spolehliva, ale v poslednich dvou letech se to vyrazne zhorsilo. Asi to uz dodavatele zacali flakat.

0 0
možnosti

Se divim, ze tu spotřebu neprepocitali na fabie, uplne se to nabízelo.

0 0
možnosti

Jo, a ještě kolik se jich vejde na fotbalovy hriste, to by me moc zajímalo.

2 0
možnosti

Takže seriový není ani zmíněný motor. ;-D

0 0
možnosti

M53a14r14e31k 65K87r58o89l87l

12. 7. 2014 18:19

To není nikdy. Ale blok ano. Ten je sériový

0 0
možnosti

Úžasný zvuk a video z kokpitu. :-) Na to by se dalo koukat dlouho.R^

3 0
možnosti

B50e57n 34P25a89v60k93a

12. 7. 2014 16:12

Prý z vrstvy uhlíkových vláken a karbonu.:-P

2 0
možnosti

B91e23n 94P91a13v23k89a

12. 7. 2014 16:15

103 oktanů také pobavilo:-P

0 5
možnosti

na motoru logo VW ;-)

1 0
možnosti