Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Corsa konečně dorazil. Veze nový motor a podvozek

Pátá generace corsy se představuje v plné parádě. Potvrzuje se, že nové provedení malého opelu výrazně navazuje na předchozí verzi. Konstruktéři vyšlechtili původní techniku a přidali nové motory a velký tablet na přístrojovku. V Eisenachu začnou novou corsu vyrábět ještě letos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P76e75t12r 70F18e31i32g22l 5828213310852

Kam se poděla proslulá německá jednoduchost...interiér pěkný, ale zvenčí se mi to auto nelíbí...je přeplácaný

0/0
16.7.2014 11:40

J11i89ř88í 50D51v79o78ř45á49k 5558683218930

Německá ? Opel není Německý od třicátých let minukého století.

0/0
16.7.2014 19:31

V34l23a43d83a 34S91i29m69o76n10i65k 3389253873565

Ptejte se Němců - zákazníků, ne obchodního rejstříku.

0/0
18.7.2014 18:04

M86a31r98t53i92n 58Š93t56ě68p92á66n11e93k 3907423313171

Beauty is in the eye of beholder... Bohuzel u me ne. Tohle mi prijde jak prislapnutej zabak. Za me exterier ne. Vevnitr to docela ujde.

0/0
16.7.2014 9:34

J89a75k82u18b 87S38o57b28o12t26k34a 5883322224354

Současná generace Corsy se mi líbí mnohem víc. Tenhle design teď dělají snad všechny značky.

+1/0
16.7.2014 6:23

L90e31o58š 28N55a24v27r45á40t65i74l 9903660905355

takhle vypadala i20 uz pred lety

0/0
16.7.2014 12:31

J78i44ř78í 58D47v49o15ř48á98k 5918503358900

Co na autě není , to se nepo.ere.

0/0
15.7.2014 19:47

J42i68ř66í 45D79v40o19ř71á41k 5238743928710

Opel je vpředu? Tam se většinou dávají důležité věci.

0/0
15.7.2014 19:44
Foto

P39e52t51r 22P47r89o37c76h46á88z20k73a 3732856852814

Nevím,móda přeplňovaných tří válců jnení pro mě.Doufejme,že to brzy skončí.V naftě by to ještě ušlo.Kastle je také hezká.Technické vyuchytávky dobré.Bude li dobrá cena tak proč ne.

0/0
15.7.2014 19:21

J58a35k14u88b 36F13e70i98f39a20r 7369819626469

Nechci vám brát optimismus, ale tohle 3V není móda ale ekopošukanství ve jménu Bruséle. Za chvíli budou douválce a pak jednohrnky s pěti turby.:-/

Zatímco já si budu dál opečovávat své V8 :-)

+2/0
15.7.2014 19:45
Foto

P31e13t65r 74P19r62o96c85h54á60z96k23a 3942796552704

jo to je právě to,co mě děsí.

0/0
15.7.2014 19:50

J16i54ř32í 89S81c86h69w13a45c36h 8808514828376

no ono to nebude jen o ekopošukanství, ty by sis mohl klidně koupit nový V8, stále se vyrábějí, ale ty na něj nemáš, tak opečováváš svoji "rachotinu", 

....jo je to V8 ale z toho výrobce neživíš, ten musí vyrábět to co lidi koupí a když tebou zmiňovaný nesmysl (jednoválec s pěti turby) bude mít výkon dvoulitrového čtyřválce za poloviční cenu s poloviční spotřebou tak to lidi budou kupovat a výrobce vyrábět....

+1/0
15.7.2014 23:24

J63a54r24o10m67í16r 18K98r75á33l 4840729804539

Na co V8 ?  Mne by klidně stačila atmosférická šestnáctistovka, co má okolo 100 koní, je podstatně jednodušší, vydrží 400 tisíc a spotřebu má v těch našich kopcích menší, než to tříválcové "superturbo".

+2/0
16.7.2014 8:07

K90a22r18e89l 52F67a14i81t 1588723638432

No jo, jenže i tak se mezi námi najdou pitomci, co jezdí po městě do Teska nakupovat v 3 tunovém vagonu. Nelogika....

+1/0
16.7.2014 17:35

J43a61k39u82b 80F54e13i27f95a51r 7989949226489

kdybys věděl co mám v garáži, tak bys puknul závistí :-P

0/0
16.7.2014 8:09

V62l17a77d97a 14S19i16m25o21n32i28k 3899983253335

8-oSousedovo kolo?????

Co ještě nám chcete sdělit, když už se vůbec nechvástáte ?

0/0
18.7.2014 18:07

K81a95r50e45l 33F72a55i68t 1928523398692

Oni tě brzy z toho tvého "8V" donutí platit takové poplatky, že se z toho pos....to se neboj.

0/0
16.7.2014 17:32

J62a56k48u22b 22F77e14i14f95a13r 7609679546379

bez obav, vy je za mě platit nebudete ;-)

0/0
17.7.2014 8:14

V27á49c17l64a89v 55P86c93h24á55l57e58k 8886752161472

Z vlastní zkušenosti s dieselem Vám můžu říci, že byste spokojen nebyl. Tak traktorový projev, aby pohledal. U nás na firmě jich máme mnoho a spolehlivost je také na velmi nízké úrovni...

0/0
16.7.2014 10:31

M84a55r73t49i52n 68K71o19v15á22ř 2941200369776

Foto č. 1 je špatně zaostřené ;-)

0/0
15.7.2014 17:09

P44e82t90r 95Š54t15ě61p 2373613830816

Dotekove ovladace cehokoliv v aute by meli rovnou zakazat, nebo by mely fungovat jen pri zastavenem aute. Odvadi to pozornost od rizeni cca stejne, jako kdyz ruzna prasatka za jizdy pisou SMS.

+13/0
15.7.2014 14:17

O68n41d92ř64e62j 88L37o96š58o28t14h 1925145845581

A jak ovládáte svoje auto? Bezdotekově? Mechanický tlačítka se snad musí mačkat uplně stejně, jako softwarový...

0/−6
15.7.2014 16:07

M76i96c58h77a60l 75P66a46v20l74á67t 9913303104859

Ta maji hmatovou zpetnou vazbu. Tudiz neodvadeji tolik pozornost. (Nemusite se koukat, zda / co mackate.)

+6/0
15.7.2014 16:37

T56o92m89á66š 82V36a78v54e51r33k66a 7231770582394

musím souhlasit, mám vůz s takovýmto "tabletem" ale trefit něco ma něm je jak totálně vožralej se trefit ukazováčkem na špičku nosu. Jinak Corsičku mám už třetí a byl jsem vždy spokojen

0/0
15.7.2014 22:58

J88a85r20o95m38í63r 77K83r33á15l 4110939814889

U mechanického poznáte, zda jste ho stisknul, u přepínače poznáte polohu rychlým pohledem.  Navíc se Vám nestane, že ho sepnete náhodným dotykem.

0/0
16.7.2014 8:13

T94o95m17á95š 71J71u21r13e46č11k31a 3963522179533

ten design je opravdu nic moc, zezadu mi to připomíná nakopnutej zadek chinquecenta. Astra je pěkná, toto je divné a ve stejném segmentu si raději vyberu fiestu.

0/0
15.7.2014 12:16

L93e62o88š 87N79a85v80r80á33t71i31l 9773180655605

s tou Fiestou souhlas

0/0
16.7.2014 12:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.