Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen plánuje výrazné snižování nákladů, přidá se i Škoda

Německý automobilový koncern Volkswagen má v úmyslu snížit náklady divize vyrábějící auta s vlajkovou značkou VW o zhruba pět miliard eur ročně (téměř 140 miliard korun). Vyplývá to z dokumentů, které získala agentura Reuters.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K32a57r64e38l 62J24o46a49c45h88i76m27s74t63á34l 8626852567276

furt o penězeích ale že tam máme na 3 směny 5 směnovejch to škoda peněz neni :-D ta škodovka je k pláči už by to chtělo jinej flek na té Octavii jsou samí ..... včera linka stála cca 15 min  10+ aut v mínusu a najednou se jich udělalo přez 420 tak se to rozjelo až to byl děs na hale neuvěřitelný vedro klimatizaci tam maj ale nepoužívaj otevřou okna a všechno teplo de z venku do vnitř podmínky k zblití a ještě to jede jak .... ještě když se něco stane tak vám vezmou prachy za to vercajk stojí taky za h...

0/0
17.7.2014 11:01

K83a66r42e74l 39J82o13a69c54h11i66m56s43t97á34l 8516922407876

snížení nákladů a cena bude furt stejná ;-D;-D jedno vím jistě vlastím škodovku a více už nikdy ta problematika s elektrikou to je děs běs a hrůza už nikdy FAUVÉČKO žádný příští vozidlo bude nějakej Japonec

0/0
17.7.2014 10:53

P36e64t39r 43M48i92c70h69a36l 2700804941582

Jo jo, ti nesvolávají auta každou chvíli do servisu. ;-D

0/0
17.7.2014 12:36

M59a88r95e47k 29H86r20u36b94y 6667132511208

No, Japonci nemaji problem se k chybam postavit celem. Osobne je mi tenhle postoj sympatictejsi nez pristup VW - zapirat, zapirat, zapirat :-/

0/0
17.7.2014 13:57

P46e83t86r 85P36o69s33p51í18š34i23l 4968154146576

Přesně vím jak to udělají. Z pozice síly zatlačí na dodavatele a vyjednají si slevy. U sebe ale šetřit nebudou a dál budou vyhazovat peníze za nesmysly jako Tour de France. Jo a v roce 2018 bude základní motorizace dvojhrnek s plastovým turbem.

+2/0
16.7.2014 22:05

J87a54n 20M65o15h29y37l55a 6872969569361

Na dodavatele už těžko zatlačí, protože to dělají už když se vyjednává na začátku a za nižší cenu už mohou dostat jen horší kvalitu, na čemž zájem nemají. TdF je standardní reklama, vzhledem ke sledovanosti a nákladům na tu reklamu nejspíše dosti přínosná a vývoj nových motorů, tím spíše těch malých oturbených s důrazem na účinnost je jedna z nejnákladnějších položek každé automobilky.

+1/0
17.7.2014 12:23

M36a46r26e27k 55H56r62u66b11y 6457842621568

Na dodavatele tlaci prubezne, to je standardni postup.

Jinak zhorsovani kvality v prubehu zivota modelu je nekdy znatelne i pro zakazniky, to kdyz se to s tim tlakem prezene ;-).

Reklama by mela predevsim prinest zvyseni prodeju, jestli to TdF opravdu prinasi, musi vyhodnotit marketing (ja bych si na to ale nevsadil ;-))

0/0
17.7.2014 14:00

J81a61n 53S84l47a58v73í75k 3541310745398

TDF je nejlepší možná reklama...

0/0
28.7.2014 9:21

J56i62ř22í 89P56u59d48i20l 8510778943548

;-( s tou motorizací co tady má Śkodovka,Brrr,to né !! No a auto z VW,hmm, nevím,nevím zda by mě přesvědčili že kupuji slušný auto za slušný peníze......

+2/−1
16.7.2014 20:46

P66a22v60e30l 50S11o16b91o65t80k66a 5690624

Tak to je průměrná úspora 1000 eur na jedno vyrobené auto. Tak to mi povídejte že nepůjde dolů kvalita...

0/0
16.7.2014 19:57

V78í42ť75a 80K96r79u83t13i37š 1970954245567

Tak za prve, jde asi o 500Eur na auto. A za druhe, pokud se pujde cestou masovosti (viz. MQB), coz pak umoznuje nasadit sice drahe, ale produktivni vyrobni technologie, tak dosazeni teto uspory neni naprosto zadny problem.

0/0
16.7.2014 23:45

J58a67n 88P17š88e69n10i33č43k46a 2520818203732

A za treti pujde i o nevyrobni uspory "Mimo jiné má zjednodušit řídící strukturu managementu a odbourat zbytečnou byrokracii.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/volkswagen-snizeni-nakladu-dfv-/automoto.aspx?c=A140716_104851_automoto_fdv"

0/0
17.7.2014 7:25

P64a14v75e76l 29S46o18b59o79t63k16a 5240794

Čtvrté kolo bude pouze za příplatek.

+2/0
16.7.2014 19:54

J97a40n 20B62o92g40u43m21s46k91ý 6425460304279

Budou propouštět a nebo vyrábět ještě větší jebky než jsme čekali? A nebo obojí?

0/0
16.7.2014 19:40

M80i68r68o21s75l30a12v 63Š66i29m47k26o 7595493442865

Kulantně posáno, že budou propouštět.

+2/0
16.7.2014 17:29

J90a76n 77M16o16h91y98l34a 6162889779361

No a?

+1/0
17.7.2014 12:24

P44e86t93r 18P60a35l41e39č77e10k 3490945424812

Zjednodušit řízení a odbourávat byrokracii je super, jen aby opět nedošlo na to čemu se říká "katování kostů", což je (zjednodušeně řečeno) šidit na kvalitě jen aby to bylo levnější. Za katování kostů bych nejradši házel management do rokle.

+3/0
16.7.2014 16:45

J79a70n 28M15o49h66y42l39a 6842499479941

Proto nejspíše nejste člen toho managementu, protože ti alespoň ví že cílem každé soukromé společnosti je vyrobit za co nejméně (při požadované kvalitě) a prodat za co nejvíce (tedy za nejvyšší cenu, kterou je zákazník ochoten zaplatit.

0/0
17.7.2014 12:26

M21a90r89t42i75n 88R36a92y13m41a86n 4182478593108

Uprime myslim ze vic uz se daji u Skodovky okatovat kosty jen hodne tezku uz ted je kvalita sizena na mistech ktere oko nevidi uplne neskutecne.

0/0
23.7.2014 9:41

L49a54d18i95s17l87a11v 51K42a90l75o14u37s 7875486751120

Základem je výborná konstrukce, vývoj, testy a kvalitní výroba. Pokud budete cpát peníze jen do reklam a do prodeje, tak se daleko nedostanete. Z mého pohledu je např. obchodní vrstva a reklamy úplně zbytečná položka. Klidně bych si nakonfiguroval vozidlo na netu a pak se šel podívat do fabriky, jak se to moje auto vyrábí, a pak bych v něm rovnou odjel.

0/−1
16.7.2014 14:53

O27n27d58ř52e13j 84L95o17š17o33t44h 1305695775601

A co byste v tý fabrice asi tak viděl zajímavýho? Jako že byste místo obchodního zastoupení zajel třeba do Ingolstadtu do Audi a tam si prošel 20 000 m2 křížem krážem, pečlivě si dělal poznámky a pak byste si vybral auto? Pokud byste chtěl Renault, tak byste si zajel do Španělska, Turecka nebo Francie? Možná byste měl objet i všechny dodavatelský fabriky, abyste zkontroloval výrobu všech součástek.

+7/0
16.7.2014 15:11

M41i69l35o51s83l97a14v 14U44r86b61a53n 4378239330743

A než to všechno prohlédne, tak začnou dělat jiný model a může začít znovu. ;-D

+1/0
16.7.2014 15:46

O84n82d44ř15e62j 62L91o41š30o73t74h 1475195495201

A na každym rohu by byl k dispozici švec, aby lepil prošoupaný kecky.

+2/0
16.7.2014 15:54

L72a65d34i30s39l83a44v 40K25a64l73o30u38s 7785196211340

Na rozdíl od Vás, jsem v automobilce byl týden na praxi. Proč uvádíte m2, když délka linky jsou stovky metrů ?

0/0
17.7.2014 10:10

M72i28c80h67a76l 46P39a67v93l86á41t 9433863414479

Jenze takhle to nefunguje. Kdyz neni reklama, neprodate ani sebelepsi vyrobek / sluzbu. (Samozrejme to nesmi dospet do stadia, kdy vyrobek / sluzba stoji za prd a prodava to jen ta reklama. Ale to neni pripad VW, prestoze by si to mistni hateri moc prali.)

+7/0
16.7.2014 15:12

O20n66d32ř69e91j 82L18o19š21o61t15h 1355535505661

Přesně tak, marketing, obchodní oddělení, důkežitý součásti, bez kterých by žádný úspěch nebyl.

0/0
16.7.2014 15:15
Foto

J68a12r91o17s69l72a20v 51R77e77z91n85i51k 1519952297575

On ten problem obvykle prichazi, kdyz si marketing a sales mysli, ze engineering neni potreba a opacne :). Jedni by nemeli co prodat a druzi by to zase neumeli prodat. A obvykle ma presilu sales, protoze to jsou ti, co generuji penize:-/

0/0
16.7.2014 19:15

L42a13d37i55s70l98a98v 72K67a92l37o26u19s 7765376741860

Marketing je založen pouze na tom, že většina lidí nakupuje pohledem. Zbytek si provádí analýzu technických parametrů, užitných vlastností, konstrukce, kvality. Než jsem koupil auto, tak jsem 2 roky analyzoval, pak si přečetl řadu recenzí, prostudoval hory papíru,technických časopisů. Doma nemáme jediný výrobek kupovaný podle reklam, a jsem, jsme spokojeni. Úplně jednoduchá rada, zeptej se svého dobrého známého automechanika.

+1/−1
17.7.2014 10:17

J27a68n 33M44o62h69y28l79a 6792279959621

Aaa, klasická rada je tady - známý automechanik. Podle těch diskuzí to vypadá, že každý druhé občan má minimálně tři známé, kteří pracují jak automechanik. Samozřejmě, jen jim dává tu výhodnou cenu a skvělé rady... Taky to vypadá, že každý vyučený automechanik je chytřejší než všichni ti inženýři v automobilkách. Mám silný pocit, že blbost bude obojí. Je to stejné jako s většinou "tunerských" úprav. Ne, všechno co udělají navrhnou inženýři automobilek skutečně není perfektní, ani náhodou. Pořád ale mají o celé míle větší šanci na úspěch než Láďa s učňákem nebo Jindra s notebookem. Ale samozřejmě, jsme svobodná země, upřímně Vám přeji, dělejte si co chce.:-)

+1/−1
17.7.2014 12:30

L59a75d17i33s58l64a53v 51K93a11l18o64u89s 7595946821760

Jako konstruktér věřím především sám sobě , vlastnímu úsudku, proto je mi marketing ukradený.

0/0
17.7.2014 12:58

L90a60d33i62s17l87a36v 11K77a62l85o41u91s 7205326901480

Upřímě řečeno, hodně štěstí při výběru zboží podle marketingových kampaní.;-D

0/0
17.7.2014 13:31

V18l37a82s74t25i75m28i19l 95T66e72n49c67e71r 4180930267720

Plánují snižování nákladů. A plánují i snižování konečných cen těch jejich oturbených tříhrnků?

+2/0
16.7.2014 14:20

H38a68n61a 80G23a31l91l65e53t30t60i55o91v80á 8801254446288

Nebudou náhodou šetřit na zaměstnancích ? :-/

0/0
16.7.2014 13:47

M63i66c94h92a60l 22P48a26v27l16á60t 9893563724409

VW realne ridi odbory, takze tohle nehrozi. Ikdyby mela firma zkrachovat, zadne propousteni nebude. :o)

+1/0
16.7.2014 15:10

K39a19r68e56l 52N83a61s23t68o83u47p37i79l 3320531850101

V ceně bude jen jedno kolo, ostatní za příplatek...

+6/−1
16.7.2014 12:09

D75a25v43i13d 33R21y50c54h30e32t73s28k35ý 9246211900970

To už má škodovka dneska

0/0
16.7.2014 20:40

J49a95n 29B11í74l44e26k 7384242694163

Přestaňte sponzorovat MS v hokeji a Tour de Franc a hned bude větší efektivita.;-D Dokonce mohou být i auta o dost levnější a tím i konkurence schopnější;-)!!

+2/−1
16.7.2014 12:08

R36a47d50i12m 71H56o65r45č31i84č18k85a 7946377263692

A neb, cesta do pekel, nedám vydělat, nemám komu prodat. A sponzoring je velmi dobrá cesta reklamy, zvláště, když na to čučí celá Evropa.;-)

+5/0
16.7.2014 12:41

O50n32d70ř44e50j 18L78o57š18o69t70h 1615545365761

Možná nižsí náklady, ale jaký to může mít vliv na efektivitu, to by mě zajímalo.

0/0
16.7.2014 15:12

M84i70l48a81n 72Š66v38a96g49r15o35v94s69k32ý 9362779785148

Nu což´ vozy budou promyšlenější. ;-D

0/0
16.7.2014 11:19

K10a74r30e45l 22V96a66c76h87u56t 9443792809743

Moderní vozy bez denních LED světel? - Těžko! :-/

+5/0
16.7.2014 10:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.