Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové smarty jsou tady. Mrňousové mají velké čumáky, bude i čtyřdveřový

Smart je na trhu i po mnoha letech stále raritou a bude to tak i v nové generaci. Klasický pidi-dvoudveřový model doplní i verze se čtveřicí dveří, která se ale bude potýkat s mnohem větší konkurencí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J76a74n 68V41e91l57i19z 3729557782130

Smart má smysl v zemích, kde je daňově i jinak zvýhodněn, např. ve Švýcarsku, kde existují parkoviště vyhrazená jen vozům Smart. Kdyby kupř. na Václavském náměstí mohly parkovat jen Smarty, asi by se jich taky prodalo víc.

0/0
24.7.2014 12:02

J73a98n 97S98o10c10h32o62r 2114576832876

V první generaci mělo smysl o tom Smartu uvažovat, možnost příčného zaparkování se může hodit. Prodloužením auta přišla jeho jediná výhoda vniveč. V konkurenci ostatních malých aut do 1000 kubíků neuspěje. Někteří konkurenti jsou čtyřmístní a to se někdy hodí ještě víc. Teď už není důvod ani o tom Smartu uvažovat. A co se týče svezení, jel jsem v něm, avšak zas tak velký komfort, jak předkládají reklamy to zas není.

0/0
19.7.2014 16:02

O47n63d50ř34e36j 20L70e92v74ý 7740230176877

Ta řadička z Renaultu nevěstí nic dobrého...

0/0
19.7.2014 9:04

J30i41ř94í 65D85v59o63ř30á21k 5858973728200

??

0/0
19.7.2014 17:51

J18i40ř92í 66K93o41u24t72n20ý 7579149205556

Tak teď už je smysl koupě tohoto autíčka definitivně pryč. Takže proč bych si v segmentu těchto malých autíček nekoupil raději líbivější FIAT 500 ? ;-)

+2/0
18.7.2014 20:56

A31l30e51x92a13n16d32r 33K86o92s44t41k68a 5619286129866

Nic proti, ale přijde mi to neskutečně předražené. Ve srovnání třeba s malými Toyotami, nebo Renaultím Loganem. Jinak do města šikovné vozítko.

0/−1
18.7.2014 16:40

Z98d29e23n49ě22k 96F81l66i44n29t49a 9932883271324

Já bych se do toho bál sednout. Přejmenoval bych to na SMaRT... nebo rovnou SMRT :-)

+1/−6
18.7.2014 14:11

L54u38b55o52m74í88r 64P55ř79e17c11e17c68h78t10ě96l 9827142585391

procpak?

+1/0
18.7.2014 14:58

L12u32k55a12s 17V12o79l15f 4339652888665

Smarta mám už dlouho a tohle bohužel sdílením komponent z Meganu II přišlo o svou originalitu :-/ 

A jak tak koukám na fotky tak už z toho ani nejde pořádně sundat střecha ;-(

0/0
18.7.2014 14:09

R52a50d52e51k 39H72o73d41a56ň 9536337831653

Stačí se podívat na libovolný crash test a je jasno. Díky, ale raději auto které při nárazu v 60ce nechá řidiči nohy a neodletí jak pingpongáč někam zcela mimo.

0/−3
18.7.2014 13:47

L27u74k64a36s 60V70o92l91f 4449272958975

Ano chce se to opravdu pořádně podívat a pak byste nemohl napsat takový nesmysl....

+4/0
18.7.2014 14:10

R52i29c29h86a57r53d 98B11u76š51e79k 3225578567403

miluju lidi co si cucaji informace z prstu...

https://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU

In recent Insurance Institute for Highway Safety tests, the 2008 Smart Fortwo, the smallest car for sale in the US market, earned the top rating of good for front and side crash protection. Its seat/head restraints earned the second highest rating of acceptable for protection against whiplash in rear impacts.

0/0
21.7.2014 17:11

L62u28d65v38í90k 97G57a82j27d24o87š58í11k 2625163814562

Já si hned říkal, že to vypadá stejně hnusně jak nějaký Renault.

A ono je to překabátěné Twingo.

Myslím že Hayek by se v hrobě trochu obracel. :-/

+2/0
18.7.2014 13:07

J59a16k21u75b 74Š88a36f34a46n36d22a 7275727861841

Abyste si nerýp. Je-li to překabátěné, co to má společného s Twingem co se designu týče?

0/0
18.7.2014 13:23

L79u57d45v45í14k 63G76a41j24d38o30š38í73k 2365843234282

"Překabátění" se dneska - pokud jste si ještě nevšiml - dělá tak, že se vymění mřížka chladiče i s logem automobilky a dá se tomu jiná barva.

To sice není přesně tento případ, ale nemohu si pomoci, jako Renault to vypadá. Možná kouzlo nechtěného. :-)

0/0
21.7.2014 1:24

L49u27b15o74m98í79r 55P16ř89e63c12e70c33h46t89ě12l 9697852235761

myslim ze neni. zda se me, ze to ma porad motor vzadu

0/0
18.7.2014 14:59

J35i33ř21í 24N12e57u98m42e73i97s13t17e61r 2842425593681

Hm, tak designově tomu moc nepomohli.

0/0
18.7.2014 13:03

T44o62m52á69š 45Š34k18v69r51n60a 3368596150374

Nemůžu si pomoct, ale předek mi hodně připomíná Trabanta 600 :)

+1/0
18.7.2014 12:32

J45i81ř52í 41B36o49l79f 8515877648535

A víš že jo? Než jsi to napsal, tak mě to nenapadlo, ale jak se na to člověk trochu zadívá ....  :-)

0/0
26.7.2014 16:09

T58o89m30á37š 72J30u38r38e26č36k36a 3543422719803

Těch 17 000 co je uvedeno v článku, je naprosto adekvátní cena

+1/0
18.7.2014 12:18

J50a78r77o48s38l89a23v 71D53r12o33b49n59ý 6166368187237

Nějak jsem tuhle filozofii nepobral. Vyjímečné auto ano, ale takové "nic" za takové prachy? To raději něco normálního za půl míče

+1/0
18.7.2014 12:14

L71u28b57o68m63í20r 61P39ř97e85c84e98c16h65t25ě15l 9807162175691

ja ho mam, 1.gen po FL. 2.5m na delku je 2.5m. To je proste vyhoda, kterou nesezenes ani za dva mice

+1/0
18.7.2014 15:01

J47a85r75o19s60l39a23v 10D75r36o14b75n76ý 6306278347587

za dva míče raději RAM nebo FORD 150:-). A když náhodou zaparkuju, tak už tam nikdo neprojede :-)

0/0
19.7.2014 10:18

V18l31a31d18a 84S27i38m82o72n66i27k 3349433933895

Pak jste asi neviděl, v jakých uličkách se ledaskde (i v Německu) jezdí obousměrně. Někde ve staré zástavbě si lidé prostě E klasse nekoupí ne proto, že by na něho neměli, ale nezajedou s ním do uličky a do dvora.  O prostoru, nutném pro parkování, se snad ani zmiňovat nemusím. Jistě, není to auto pro každého a pro všechny účely.

+4/0
18.7.2014 17:59

J31i36ř16í 64B58o19l82f 8875117108105

To čechům nevysvětlíš. Tady když to není Ochcávka v "kombajnu a plný palbě", tak je to na nic ;-D  Jo a samozřejmě 1,9 TDi, protože "výkony ničím nenahradíš" ;-D

0/0
26.7.2014 16:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.