Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První skica nové Škody Fabie. Víme o ní všechno

Oproti stávající fabii, která je úzká a vysoká, je ta nová, která se představí za pár týdnů, nízká a široká, popisuje informátor, který viděl novou škodovku v plné parádě na vlastní oči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a81r59e41k 50N45o57v44á72k 6258359318270

konečně ta fábia bude designově vypadat podobně jako třeba peugeoty atd... to tvrvalo...

0/0
29.7.2014 10:41

P28e80t57r 49M38i59c30h98a44l 2880274861752

Počkal bych si s hodnocením na konečnou verzi.

0/0
1.8.2014 10:41
Foto

M45i90r55o92s73l16a31v 94S37t58e14i46n25e96r 6558764413465

Peugeot nebo Hjundaj jsou to poslední...

+1/0
1.8.2014 20:40

B29o79h32u34s76l62a96v 17B30i81n26k27a 1919416548730

Jen stručně všem co nadávají na tříválce - měl jsem 1,2 htp (silnější) ve fábii kombi asi tři roky a potom 1,4 50 kW také fábia kombi a téměř ve všech parametrech (spotřeba, pocitová síla motoru (to mohlo být převodovkou), bezproblémový chod) byl lepší ten tříválec - snad jen ten naftový projev na volnoběh byl trochu (ne moc) znát. Teď mám Citigo 1,0 44 kW (ten slabší) - robotická převodovka  a je to v pohodě auto s ještě lepším projevem motoru než ta htp. Nejsou to žádný trhače asfaltu, ale na městské, příměstské ježdní a jednou za rok na dovolenou to absolutně stačí, pokud člověk nemá potřebu právě ten asfalt trhat.

0/0
19.7.2014 19:57

P10e65t88r 79N51o28v98o32t90n32ý 2522137220610

na mesto proc ne ale na dovolenou?!#? .... to snad neni mysleno vazne.

0/0
21.7.2014 13:02

J74i32ř12í 52S96c16h52w21a23c92h 8948664858496

a to by si jako jednou za rok na dovolenou měl koupit něco super extra velkého a po dovolené to prodat? Pokud jezdí ve dvou, tak mu to malé městské vozítko může v pohodě stačit i na tu dovolenou....

0/0
21.7.2014 19:37

B77o20h65u71s91l50a96v 88B87i61n93k11a 1799106438540

A proč ne? Z hlediska pohodlí při jízdě to prostě je jak (či malinko lepší než) Fabie. Rozlámaně si nepřipadám...

0/0
24.7.2014 17:27

P19e93t93r 68M17i93c24h49a43l 2470304881522

Citigo na dovolenou? To jedině z Bystrca na Prygl. :-)

0/0
21.7.2014 19:03

J94i83ř84í 42S59c53h79w65a80c21h 8718634848446

třeba, na rozdíl od tebe, bude spát v hotelu a místo paštik si koupí jídlo v restauraci. ;-)

+1/0
21.7.2014 19:51

P50e57t95r 35M52i76c68h82a11l 2720264411832

Já si paštiky letadlem na dovolenou v hotelu nevozím, ferdo. A když jedu někam na chatu, tak i na ty paštiky dojde. Ale to je tím, že jedu do přírody a restaurace tam v okolí jaksi moc nejsou, takže si vaříme sami.

Podstatné ale bylo, že v tom nebezpečném a nepohodlném miniautě by třeba do Chorvatska dojel rozlámaný jako z žebřiňáku (pokud by tam vůbec dojel).

0/0
23.7.2014 12:33

B95o25h37u54s29l18a46v 91B76i19n68k29a 1559626878380

Pokud srovnám pohodlí Fábie a Citigo opravdu nevidím žádný rozdíl. Pro řidiče je mírně pohodlnější Citigo. A s Fábií jsem jel třeba trasu Brno - Glasgow a zpět a opravdu jsem si jak na žebřiňáku nepřipadal.

0/0
24.7.2014 17:26

P81e31t14r 31M58i72c91h47a21l 2770214821222

Ve Fabii jsem jel a proti Octavii je to žebřiňák. Citigo neznám, nejsem sebevrah, abych do toho sednul. ... Jistě, Octavia je o třídu výš, ale o tom to celé je. Je v tom místo vepředu i vzadu.

0/0
26.7.2014 1:35

D81a22v25i28d 69R82y50c52h66e51t55s48k52ý 9736471360160

Výběr robotizované převodovky Vás diskvalifikuje z jakékoliv automobilové diskuse;-D. Jinak do fábie se dává 1,4 55 nebo 59kw, nw htp a ne 50kW.

+1/0
24.7.2014 16:36

B95o23h80u54s28l50a22v 19B34i33n33k89a 1429506968620

Proč, pokud se naučíte zacházet s plynem, tak řadíte přesně kdy chcete a bez námahy a štrůtání s pákou. Nevím co se dává do Fabie dnes, já tam mám těch 50 kW (to auto stále máme).

0/0
24.7.2014 17:28

J78o93s96e53f 11N85o79v47á85k 7257797582828

je mi jedno jak to vypadá a jaké to má motory. Já to kupovat nebudu.

+2/−1
19.7.2014 9:44

V16l97a53d20i15m81í96r 12H66a63v71r12á18n45e59k 7266616330107

ty tříválce jsou hrob motorismu, nekultivovaný chod, kravál, ale úspora nade vše...ještě, že jsou automobilky které o jej snad nikdy mít nebudou Rv

+1/0
18.7.2014 9:03

P58e84t72r 78N50e82s14v19a43d43b68a 2124695636359

Ale budou neboj. Kéž by spíš všichni vyrušili v OA nafty.

0/0
18.7.2014 9:36

J27o34s78e78f 37Č68e98r60v21e40n35i50c91k49ý 9299304331913

Čímž by stoupla cena benzínu, protože by byl nedostatek. To byste chtěl?

0/0
1.8.2014 12:54

J78i10n97d43ř29i13c36h 10Š71k63o68p97e60k 4115481810285

hlavně problématická životnost přeplnovaného pidimotorku, který pracuje téměř nonstop minimálně na hranici svých limitů

+1/0
18.7.2014 17:11

V35í46ť81a 95K41r58u33t60i48š 1250424215697

A kde pak jen v CR pracuji miliony moturku o vykonech 30-60 kW, ktere u nas jezdi ve Skodovkach od S1000MB az po tu Fabiu/Octaviu, ve vetsine malych vozu atd.? To uz jako za hranici svych limitu, kdyz preplnovane moturky, dnes bezne 74-96kW jsou na limitu?

0/0
19.7.2014 8:09

J24i22ř44í 20S89c63h37w83a15c75h 8528364958446

vůbec netušíš, která bije. Ten "přeplňovaný pidimotůrek" je běžně provozován v otáčkách cca o 500-1000 nižších než srovnatelně výkonná atmosféra, takže ta je vlastně tomu limitu mnohem blíže ;-)

0/0
21.7.2014 19:57

P91e22t78r 33M11i20c31h93a83l 2510954471502

To se, bohužel, hluboce mýlíš. Otáčky to má sice nižší, ale vyšší tlaky způsobují vyšší opotřebení motoru. Navíc úhly klikovky díky třem válcům tomu opotřebení výrazně napomáhají.

0/0
23.7.2014 12:35

J73i81ř79í 87S93c87h12w49a55c63h 8508204848546

Tak to se bohužel mýliš, ty, Buď se bavíme o tříválcích pro Citigo (Fabii) a to jsou atmosféry, takže žádné extra tlaky se nekonají.

Nebo se budeme bavit o "přeplňovaných pidimotůrcích" co u škody začínají u 1,2TSI a to jsou 4vály, takže tam se zase nekonají ty tvoje úhly klikovky.

0/0
24.7.2014 20:45

P43e29t69r 39M68i44c23h41a47l 2690904401112

Pravda je, že jsem dal dvě věci dohromady, ale jen co se týká Škodovky. Jinak přeplňované tříválce už se do aut montují.

Ale i tak, litrový tříválec s výkonem 55 kW opravdu pracuje na hranici svých možností. Jistě, šlo by z toho dostat i mnohem vyšší výkon, ale pak by to mělo životnost motorů pro F1 a o tom to celé je. Totéž platí pro přeplňované maloobjemové čtyřválce s tím jedním rozdílem, že nemají nevýhodu špatných úhlů tříválce. Ale o výkonech a životnosti platí totéž. ... Osobně si myslím, že to vydrží tak 150 tisíc, maximálně 200.

0/0
26.7.2014 1:45
Foto

M47i29r38o92s23l52a22v 63S11t34e87i57n47e93r 6948454583375

Měl jsem dvouválec Fiat 500 Familiare, ve čtyřech jsme jezdili třeba Praha- Katovice a líbilo se nám to. Spotřeba už tenkrát kolem 5 litrů a víc, než 90 se v dobách před D1 nikde nedalo. (1966-1968).

Méně válců je i méně tření, tím je motor úspornější. Dva válce stačí úplně! Velorex jich také neměl více a jak byl slavný!

0/0
1.8.2014 20:49

T23o26m64á86š 73Z23e21m37a13n 3365418434205

Nevypadá to vyloženě zle a půjde do toho ještě koupit 4válec.

Ti kdo ve firmě fábii fasují si oddechli a ti kdo je musí na silnicích potkávat také;)

A víc bych domáci low-end neřešil.

+1/−1
17.7.2014 21:37

P96e62t86r 63N29e27s70v37a67d71b89a 2424935816809

Ten kdo fasuje jakékoliv auto může být rád že nemusí chodit pěšky. A osobně raději potkám na silnici deset aut třeba s dvouválcem než jednoho blba s šestiválcem.

+3/0
17.7.2014 21:40

J30a49n 28K95o88n41v76a24l45i60n55k25a 5800851481855

Proč? Ptám se, protože mám šestiválec a za blba se nepovažuji.

0/0
18.7.2014 8:33

M31i67c24h90a94l 60P40a75v28l86á10t 9543533744549

No jo, ale lide s tridnim videnim sveta, dopravu v to pocitaje, to tak proste vidi. Takze kdo ma v aute vic valcu nez oni, musi byt automaticky blb.

+3/0
18.7.2014 9:07

P78e40t40r 16N63e18s45v54a77d29b47a 2504125726129

Říká se tomu nadsázka. je celkem jedno jestli je to 4 válec, pěti, šesti či dokonce osmi. Vím jen to že řidiči aut jako je Fabie, Corsa atd. mě nijak neohrožují ani neomezují.

+1/0
18.7.2014 9:35

J88a50n 28K85o68n74v79a90l85i68n19k51a 5770111401315

Vidíte, a mě kolikrát ano. Třeba na dálnici. Buď schválně zrychlují, když je předjíždím, nebo mě předjíždí zoufale pomalu, takže kvůli nim musím zpomalit, aby se nabažili toho pocitu, že mi to nandali. Nebo také vychovávají. Jedou v předjížděcím pruhu 120 a neuhnou, protože oni jsou ti správní a já jsem pirát. Jsem dost klidný řidič, tak je nechám vyblbnout a jen co zalezou, tak kolem nich projedu a užívám si jejich vzteklé pohledy. Ale jinak, pane, nejde o auto, ale o individuum, co sedí za volantem. Mám mnoho známých, kamarádů i samotných rodinných příslušníků s víceválcovými vozidly BMW, Audi i MB a všichni jsou to klidní, spořádaní šoféři, co nikomu neškodí a jezdí defenzivně. Stejně jako já.

+2/−1
18.7.2014 10:20

B70o70h16u75s83l50a79v 84B76i85n22k45a 1719566208370

Užívám si jejich vzteklé pohledy může napsat jen opravdový inteligent - nic ve zlém ... .

0/0
19.7.2014 19:59

J12a25n 97K59o36n66v16a79l98i49n53k46a 5540651671525

Pokus o urážku přejdu. Lidé jsou různí a každému vyhovuje něco jiného. ;-)

0/0
21.7.2014 7:39

B47o96h76u78s95l95a27v 48B70i43n18k81a 1619436298380

Užívat si něčí vztek je opravdu hodně divné. To není subjektivní dojem, to je fakt.

0/0
24.7.2014 17:29

J58a80n 49K61o13n80v94a13l64i35n76k44a 5950421401215

Nejde o vztek, ale o vzteklé pohledy. Mají nohu na podlaze, sto tisíc otáček a ten gauner je stejně předjede. 8-o

0/0
25.7.2014 8:12
Foto

M28a68r97t73i79n 41K40o15u97b58e87k 3919587338286

Z kategorií, co mě teda nejčastěji ohrozí, jsou to blondýny v bílých SUV, a právě auta typu Fabie a Hjondé. Jeremy Clarkson na to má teorii, že pokud si někdo koupí takový auto, je mu jedno co řídí a tudíž je mu jedno jak řídí. Něco na tom je. Navíc v článku máte, že průměrnej věk kupců Fabie je 54 let, a protože znám lidi s Fabiema pod 30, pak logicky musí existovat i lidi ve Fabiích ve věku, kdy už by za volantem sedět neměli.

+2/0
18.7.2014 10:32

J65a29n 25K87o72n26v15a49l65i11n72k23a 5700291821515

Ano, Jeremy Clarkson má mnoho bezvadných postřehů z oblasti automobilů R^  Již dlouho postrádám seriózní psychologický průzkum, který by znázornil typ člověka s ohledem na to, jaké si koupí auto. Myslím, že bychom mohli být velmi překvapeni.

0/0
21.7.2014 7:41

J38a13n 96K63r91p44e54c 5586273494432

no uz vime jake vykony maji startery k motorum, ale jake tam budou motory samotne?

+1/0
17.7.2014 21:15

J62i53ř92í 13S54c41h17w20a24c80h 8548664938226

ty máš tak slaboučký startér???

Tak to stěrače musíš mít na ruční pohon, že?

0/0
21.7.2014 20:02

J29o41s72e16f 27V69a84l25a 9170593883603

pletu se nebo je to upravena low-endova audi A1 ?

0/0
17.7.2014 20:39

P69e35t30r 74N65e69s32v82a52d94b72a 2974285816629

Co se týče low-endu jde hovořit pouze o tvé "výbavě" co si hřeješ v hlavě....

0/−3
17.7.2014 21:43

J18i67n69d82ř45i12c51h 71Š12k81o51p98e79k 4575471460425

no hlavně aby nebyla ještě užší a vyšší než dvojka. To už by subjektivně působila, že převrátit se musí

0/−1
17.7.2014 20:21

M23a92r71t80i89n 49K24o83v44á21ř 2691330689746

Co si takhle nejdřív přečíst článek a ne jen prohlížet fotky.

"V porovnání s předchůdcem je nová fabia o devět centimetrů širší a o tři centimetry nižší," dodává k první oficiální skice nové generace modelu Škoda Auto.

Zdroj: http://auto.idnes.cz/nova-skoda-fabia-skica-0uj-/ak_aktual.aspx?c=A140717_000353_ak_aktual_fdv

0/0
17.7.2014 20:51

J87i44n16d76ř56i46c75h 52Š58k27o62p28e91k 4245691510345

píšu subjektivně působila. Jde udělat auto sice papírově širší, ale pocitově může mít člověk pocit, že se v prudší zatáčce musí převrátit

0/0
18.7.2014 17:21

M14a58r39t83i34n 20K80o28v28á55ř 2981110899816

O subjektivní působení mi nešlo. Vaše první věta ale objektivně dokazuje, že jste článek nečetl.

+1/0
18.7.2014 17:28

T48o43m17á62š 63Z72e80m89a10n 3665708444535

Což u auta na popojíždění po městě nehraje roli, narozdíl od parkování a protahovaní se skulinami.

0/0
17.7.2014 21:28
Foto

P27e70t56r 10P23r91o86c64h74á38z89k63a 3342356572384

Přiznám se,že jsem hodně zvědavý jak bude v reálu vypadat.S turbodieselem by to nemuselo být špatné auto.Pokud půjde vypnout nebo vyřadit stystém start-stop,který je podle mě naprostro zbytečný a který ti,co ho v autě mají vypínají.pak by to klidně mohlo být mé další auto.Nevím,co si představit pod systémem rekuperace energie,zvláště u levnějších modelů,ale uvidíme.Samozřejmě rozhodne cena.Bude li zajímavá tak mají jistého zákazníka.Vyrazí li mi dech jdu k jiné značce.

0/0
17.7.2014 16:48

M89i76c51h67a45l 24P83a84v60l16á78t 9533233574729

Jenze ono to 1.4l TDI je za trest (vyzkousejte, uvidite sam..). Pouzitelne by to mohlo byt naopak s tim 81kW turbobenzinem. Kdyz uz tedy tu 110kW variantu nejspis odpiskaji..

0/0
17.7.2014 16:56
Foto

P23e88t66r 62P56r70o54c84h19á13z26k72a 3142266982394

Uvidíme.Počkám až se objeví a jistě vyzkouším.Navíc si počkám na refrerence od prvních majitelů a hlavně od mechaniků v servisu.Pak se teprve rozhodnu.

0/0
17.7.2014 18:20

P47e32t60r 19N89e28s76v17a12d85b70a 2484175226429

Tak první reference jsou vždy na vše špatné.... Ale kdyby všichni čekali až se bude kterýkoliv model kterékoliv značky třeba rok prodávat tak by si je asi nikdo nikdy nekoupil.

+1/0
17.7.2014 21:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.