Diskuze

Ojeté BMW 5 stále umí nadchnout, ale něco to stojí

Už před jedenácti lety skončila výroba BMW řady 5, mezi znalci a vývojáři automobilky označovaná jako generace E39. Bylo to jedno z nejlepších aut, jaká kdy u BMW vznikla, a i dnes umí příjemně překvapit. Navíc jejich ceny začínají na několika desítkách tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Malokdy prispivam do diskusi, ale nektere nazory na tento clanek me opravdu donutily vyslovit svuj nazor. Sam vlastnim BMW (myslete si co chcete, me je to uplne jedno), ale v zivote jsem nedostal pokutu za rychlou nebo bezohlednou jizdu (tuk tuk :-) ), jezdim podle predpisu a snazim se byt ohleduplny k ostatnim ridicum (nelepim se jim na zad atd.). Kup starsiho BMW neni o tom, ze chcete BMW nebo, alespon ne u me, ale u me je to treba proto, ze se me to auto proste libi a ze v motorech neni remen ale retez. Za penize srovnatelne s ojetinou BMW z te doby, muzu mit dneska nove auto tak akorat nejakou korejskou jebku v zakladu .... s kterou na dalnici pojedu 120 a budu mit pomalu smrt v ocich a pocit, ze mam zivot pred ocima a ze se to mozna rozpadne ... motoricky to bude mozna nejakej trivalec s vykonem houpaciho kone a kdyz budu chtit nekoho opravdu predjet, abych si vzal dalekohled, jestli tam nahodou na ty rovince v dalce neco fakt nejede .... Moje volba byla jasna, po prvnim svezeni v tom BMW jsem vedel ze je to ono, kdo se jednou svezl, uzna, ze ty auta jsou kvalitne udelany a ze to je predevsim o pocitu v tom aute, dalsi kapitola je kvalita vyroby tehda  a dnes .... argument se spotrebou je naprosti mimo misu, kdo mel BMW vi, ze se s tim da v pohode jezdit za solidni spotrebu jako se pise v clanku, kdyz se ale slapne na plyn tak si to neco veme .... ty koniky musite nejak nakrmit .... rozdil proti novemu autu s 55kW je ten, ze kdyz v nem slapnete na ten plyn, tak se proste nic nestane .... ono je rozdil mit 55kW nebo 150kW. Myslim ze jsem se rozepsal az dost, ale nemuzu si odpustit podledni poznamku, neni to o aute nebo jeji znacce, je to o ridici, ja sem taky potkal na silnici spoustu bezohlednejch hejsku v passatech, oktavkach, feliciich ... ano ... ve feliciiich .... a nerikam ze za to muze VW, nebo skodovka ... je to vzdycky jen a jen o ridici ... vzdycky!

3 0
možnosti

Měl jsem tuhle pětku čtyři roky,najel jsem s ní 120 tisíc kilometrů a prodal.Příští rok kupuji další,protože E60 mě nenadchla...

3 0
možnosti

Zajímavý článek. Mám 530dA Touring. Koupil jsem ho od známého za 40. Za 70 uvedl do skvělého stavu. Než si koupit za 110 tisíc novější socku volil jsem takto. Někdo souhlasí, někdo ne. Přesednutí do dnešních tuctovek nižší střední je vždy překvapujícím zážitkem. Nejsem ani cigán, ani klištovkář ani nic podobného popisovaného. Jezdím vždy přiměřeně situaci a nikoho neohrožuji. Daleko víc debílků vídám v oktávkách a fábkách než v podobně starých BMW. Ono totiž nejde o auto, ale o řidiče.

6 0
možnosti

J98o71s37e18f 32H55á90b

21. 8. 2014 11:45

koupit dobrou ojetou E39 je problém. Raději bych si koupil E39 ojetou, ale kvalitní železo, než drahý nový auto. Na pravidelné ježdění je to nejlepší. Teď jezdím E46 a můj mechanik z Vrchlabí mi říká. Raději E39 za 60 tis +  další investicí, než nové. Tuto auta jsou vlastně jednoduchý a pokud tomu dáváte dobré palivo a spravný olej, tak není co řešit. Auto najede vesele 600tis za normální peníz za údržbu.

3 0
možnosti

to ale řekne každý soukromý mechanik. Oni potřebují opravovat, aby měli co jíst :-)

3 0
možnosti

Na M5 byla legendární reklama s Madonnou a Clivem Owenem, doporučuji najít na youtube jako M5 Commercial MadonnaR^ bylo to pro mě dlouhou dobu snové vozidlo

3 0
možnosti

celá tahle série je super. Ale ta s Madonnou byla hodně vtipná :-). Jen tam přehnali ten skok. Prý po něm museli vyměnit auto, protože to podvozek nevydržel. Ono, které 2 tunové auto by to sneslo;-D;-D

1 0
možnosti

Poslední pořádna řada BMW byla E34. Pak už následovaly jen prusery.

1 2
možnosti
Foto

Mě se to auto vždy líbilo.Bohužel jsem ho nikdy neměl.Párkrát jsem ho řídil a svezení paráda.Dneska bych ho ani nechtěl.Nejen pro to že je to opravdu staroch se spoustou problémů,spíše proto,že s ním už jezdí snad jen Rómové hrající si na velké machry a pár mladých bláznů,kteří si potřebují něco dokázat.Svého času to však byla opravdu parádní kára.

6 5
možnosti

Mohu se zdvořile zeptat, jaké máte přibližovadlo?

1 0
možnosti

Tenhle bavorák je pro mě nejhezčí auto z produkce BMW a líbil by se mi. Sice by nebyl problém si ho koupit a budu litovat, že jsem to nikdy neudělal, ale holt pro mě by to bylo jen zbytečný auto pro radost (a k tomuto účelu už mám terénní toyotu). Přeci jen už není nejmladší a pokud bych holdovat sportovnějším limuzínám což není můj případ, asi bych volil ošklivější novější model který jde sehnat v parádním stavu za slušné prachy a četl jsem, že prý je to nejlepší 5 BMW všech dob i když není tak krásné jako E39. E39 bude můj nesplněný sen o BMW, který si nechci pokazit koupí olítaného vraku do kterého bych se vysypal.

1 0
možnosti

L46u51k94a87s 29N36o62v18a24k

20. 8. 2014 19:31

Nejlepsi byla E34, E39 byl dozvuk kvality, ale budiz. E60 uz je moderni pastro na kterym se setrilo kde de dalo( jeste prvni rocniky vyuzivajici benzinove motory z E39 se daj akceptovat, cim novejsi tim vetsi prusvih).

2 0
možnosti

Poslední fortelný BMW. Ve verzi 530 benzín i dnes neurazí. Ale že by 528 jezdili za 7 kombinovaně, to opravdu ani omylem :-)

0 1
možnosti

ale BMW to určitě rádo potvrdí, těch 7 na 100 :D

0 1
možnosti

P37e11t24r 14L95a85n40d37a

20. 8. 2014 22:43

Zajímavý článek, ale tady by to chtělo spíš doplnit článek o předface common rail a detaily M5.

0 0
možnosti