Diskuze

Mercedes ukazuje, jak F1 pomáhá běžným autům. Často je to naopak

Tým Mercedes AMG Petronas letos dominuje ve Formuli 1 i díky skvělému motoru a celkově propracované technice. Představitelé Mercedesu se teď pochlubili, jak spolu tým F1 a inženýři z automobilky spolupracují. Při vývoji zbrusu nového agregátu hodně pomáhali inženýři Mercedesu, tým F1 teď může své nejnovější poznatky pro změnu přenášet do sériové výroby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

skoda ze vsechny tyhle oborvske prostredky nevykladaji automobilky do elektorobilu, tedy predevsim do lepsich baterii. Tesla ukazuje, ze uz nyni je to realizovatelne a prakticke a verim ze kdyby automobilky ty stovky miliard investic pouzili na vylepseni soucasnych baterii, tak uz davno jezdime v dotupnych elektormobilech s dojezdem 800km a vic a neplatime ropnym sejkum a ropnym korporacim

0 1
možnosti

samozřejmě, že do vývoje baterií se celosvětově vkládá mnohem více peněz, než do F1

2 0
možnosti

Celkem dobrý článek,  až na tu poslední kapitolu se subjektivními poznámkami. Ty jsou mimo a plné jakýchsi pomýlených dojmů....

1 0
možnosti

J22i94ř76í 67Š96v13e37c

22. 7. 2014 11:56

Bohužel díky ekoteroristům nejen z EU jde vývoj motorů do kopru a vznikají paskvilní hybridy pokud možno s co nejmenším obsahem. F1 jsem měl rád, sledoval ji. Ale teď je to naprosto o ničem, úplně to zničil... ;-(

3 1
možnosti

To je nesmysl....prostě nemáš pravdu....

1 1
možnosti

M76a27r84e57k 69H78r76u65b16y

22. 7. 2014 10:21

Jsem zvedav, kdy budou mit formule povinne start/stop ;-) Ta nova nesmyslna pravidla jenom ukazuji, kam az jsou schopni zajit ekologiste utrzeni ze retezu...:-/

2 0
možnosti

mohl bys mi uvést nějaké obdobně nesmyslné nepoužitelné pravidlo platné v současné F1,  jako je ten tvůj nesmyslný nepoužitelný přiklad?

0 0
možnosti

K čemu je v dnešní době dobrý takový Řehák?

Tohle lze říct o většině činností, které lidstvo vykonává.

3 0
možnosti

Takový motor, který vydrží 200 hodin provozu (v optimálním případě) , to je  nepochybně sen všech majitelů aut.;-D

Psát o ceně by bylo nekorektní. Jsou to kusovky.

1 2
možnosti

motorová pila z marketu vydrží tak 100 hodin provozu a jak jdou na odbyt....;-)

1 0
možnosti
Foto

Už jen čekám na pravidlo, že všechny vozy musí stejně akcelerovat a jezdit stejnou rychlostí. Zákaz předjíždění se mi také zdá logickým krokem.. :-/

5 0
možnosti

Je to nuda. Formule jedna by měla mít jen taková pravidla, která by měla smysl. Maximální rozměry vozu, hmotnost a nutnost pohonu koly na povrch vozovky a to by mělo stačit. Ať se konstruktéři ukážou, co umí. Ať kouzlí s motory, ať si tam dávají přídavné ventilátory a třeba šest kol, tak jak to bylo dříve. Tankuj třeba desetkrát, když myslíš, že to bude lepší, to je fuk... Ono by se to stejně ustálilo na nějakém srovnatelném standardu. No a když bude mít někdo geniálního konstruktéra, který o kus předběhne ostatní - tak ať vyhrává.

18 1
možnosti

J32a30n 50J45e62ž53e45k

22. 7. 2014 7:39

To si to předsavuješ dost jednoduše.

Mimochodem, hmotnost by musela být stanovena jako minimální, OK?

0 0
možnosti

ta povinná unifikace je na prd. Mají tam dát nějaká omezení typu maximální okamžitá spotřeba, maximální celková spotřeba, maximální emise, maximální rychlost a maximální a minimální hmotnost, plus povinnosti související s bezpečností a nechat je postavit naprosto cokoliv. To by byly konečně závody. Konečně bychom se vrátily ke zrodu tohohle sportu, kde rozhodoval opravdu um automobilek. A mělo by to podstatně větší dopad na vývoj běžných vozů.

4 0
možnosti

P79e87t97r 71B30a61u59e37r

22. 7. 2014 8:12

Já bych vynechal i ty emise. I ty emise jsou dost svazují. Navíc, ta paliva a motory, které se používají ve Formuli 1 jsou špičková a rozhodně není důležité v případě F1 hledět na emise. Npaříklad tatrovky s pochybnou STK a ME jsou mnohem horší a jezdí celý rok. Moc pravidel a požadavků na technické vlastnosti závody jednoduše níčí..

4 0
možnosti

J74a57n 17M42o50h56y65l12a

22. 7. 2014 0:40

Zaprvé, proč šetření v F1? Motorposrt vždycky byl o penězích a Formule 1 byla vždycky královnou tohoto principu. Ani dnes stejně neuspěje nikdo z ekonomicky slabších týmů. Zadruhé, i při šetření prostě není potřeba omezovat technologii na jeden typ. Mohou se třeba inspirovat Le Mans - nelze to sice přenést přímo, nicméně stejný koncept zpracovaný do podoby vhodné pro krátké závody F1 prostě podle mne sestavit lze. Možná i s vynaložením menší námahy než co teď vynakládají a až absurdní omezování všech technických předpisů.

6 0
možnosti

L33a48d75a 54N48o39v10a68k

22. 7. 2014 1:27

naše děti ať si jezdí na koni, žejo...:-P

0 4
možnosti