Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW má chuť na Fiat, spekuluje německý tisk. Firmy to popírají

Vlastníci italské automobilové skupiny Fiat Chrysler popřeli zprávu německých médií, podle níž s nimi jednala německá automobilová skupina Volkswagen o možném převzetí společnosti. Informace s odvoláním na nejmenované zdroje z firemního prostředí přinesl dnes na svém webu německý měsíčník Manager Magazin s tím, že k případné dohodě o ceně mají obě strany stále daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M26i19r89o92s39l66a87v 97S33t32e94i80n23e62r 6788894863355

FIAT byl značkou, s kterou jsem začínal. Fiat 500 Familiare ovšem vešel i do rodinné kroniky, to auto nás vozilo s malými dětmi po tehdejší ČSSR a Slezsku. Zažilo i ruskou okupaci v srpnu 1968.

Později jsem měl i Fiat 850, po něm italský Fiat 124S, se čtyřmi světly vpředu.

Motory ovšem docela solidní, jenom pod zadkem to začalo rezavět už na prospektu.

Výhodou FIATů byly levné součástky, později jsem měl Citroena 2 CV, to jsem zíral. Třeba kontakty do rozdělovače stály u Citroena pětinásobek, co stály do Fiata.

0/0
19.7.2014 23:57
Foto

M27i61r27o93s72l19a37v 27S22t31e12i14n44e80r 6968534493635

Ale musím doplnit: dceři jsem za maturitu koupil Fiat Panda, po 50 tisících byl tak vymletý, jako Škoda 1000MB. Poté dostala VW Golfa I., ten držel opravdi do 260 tisíc km skoro bez opravy. Jenom na emise se muset přestavět, potom zase na slušný výkon zpět.

Volksfiatovič je už dávno na spadnutí- italské ceny a německá solidnost by zde udělaly divy.

0/0
20.7.2014 0:01

P68a11v95e43l 29Š60e66d52l90b40a40u16e88r 7708761542125

Německá solidnost? Tak proč se mi německé věci kazily? Už je nekupuju. Kávovar, fukar na listí, provzdušňovač, dva VW po sobě... Jen pračka Miele drží, jinak bída a o autech ani nemluvím, velmi špatná zkušenost a nepohodlí... Jak už jsem někde psal, německá kvalita není, jen marketing. Tedy, pokud pojmem "kvalita" myslím vlastnost výrobku, že je chytře vyrobený a vydrží. Raději si koupím českou kvalitu, s tou mám mnohem lepší zkušenosti, třeba Narex...

0/0
20.7.2014 21:30

J60a65r31o46s80l65a22v 53D65r95o28b87n23ý 6826688237247

nemyslím si, že FIAT je zrovna na prodej. Po koupi Chrysleru se mu finančně začíná dařit ( hlavně v USA ) a na nějaký lidovýwágen se může ......

+2/0
17.7.2014 17:07

T62o64m47á63š 77M56a71c91e73j49k90a 6251282287977

Obe znácky by z toho meli prospech, ale nám zakaznikum by se asi dost snizila pestrost nabidky. Fiat dela dobra auta, ale neumi je proste prodat. Jakou aktivitu v marketingu projevuje ceske zastoupeni? Skoro zadnou. A napriklad "nove" Bravo by se u nas mohlo prodavat dobre, kdyby o něm lidi vedeli.

0/0
17.7.2014 16:44

D93a26n63i69e35l 47S34c65h90n97i43t47z80e95r 5961444491546

jestly to nebude spolehlivosti fiatu:-/

0/−1
19.7.2014 1:12
Foto

L79a12d89i65s48l48a24v 23A66n89t45o73š 7608273888334

Zase ty omsele plky.

0/0
19.7.2014 17:07

D10a32n75i57e51l 37S97c55h65n43i19t89z95e75r 5151504701346

spíše fakta na ze života

0/0
20.7.2014 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.