Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaguar se chystá na premiéru XE. Má nové motory a kokpit budoucnosti

Britská automobilka Jaguar Land Rover v indických rukou vzkvétá. Firma se teď připravuje na spuštění výroby nejmenšího sedanu XE. Ten dostane jako první zcela novou řadu motorů Ingenium. Firma však také myslí do budoucnosti a představuje koncepty, které změní ovládání kokpitu auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V21l28a69s92t25i88m86i65l 15P82e82t19r 4609618638704

Stejne nechápu proc to resite stejne ho mít nebudete😃

0/−2
23.7.2014 9:50

A79l20e54x95a95n18d10r 84K95o16s33t88k92a 5779186529156

Staré (tedy opravdu krásné) Jaguáry nestojí víc než ojetá Fabie.

0/0
23.7.2014 10:28

J97a34n 90M66o89h53y56l77a 6192399169951

Ty jaguáry co stojí jako ojetá Fabie jsou celkem šastný, když dojedou z jednoho konce Prahy na druhý bez návštěvy servisu. Jako všechny veterány, tím spíš ty britské.

+2/0
23.7.2014 13:20

S16v34a38t66o91p45l69u19k 65S86i13l28n84ý 4952186649968

Jaguar je nejlepší!

0/0
23.7.2014 9:46

M71a37r73e39k 13K61a37l72i13n88a 3659974285868

Proč všichni řeší nějaký počet válců? Mně zajímá zrychlení /z různých rychlostí/ a maximálka, co je motoru týká... Proč řešit kolik válců???

+1/0
23.7.2014 9:00

A77l93e88x88a81n93d32r 11K41o48s43t49k21a 5309716819926

Ono to kupodivu docela souvisí. Počet válců se projevuje jednak na kultivovanosti projevu motoru, dvak na výkonové křivce. 3,4,5 válec o stejném objemu se prostě bude chovat jinak, mít jiný krouák, jinou spotřebu..

0/0
23.7.2014 9:11

M45a90r79e46k 12K41a65l13i71n11a 3929874565138

Ty nízkoválcové motory na tom ovšem se zrychlením ani se spotřebou nijak špatně nejsou, ale jsou přesto terčem kritiky...

+2/0
23.7.2014 9:17

A21l46e10x35a33n95d16r 36K70o74s70t94k35a 5959636509166

Pravda, mě by tam spíš vadil celkový objem, který se prostě vymakaností nahradit nedá.

0/0
23.7.2014 9:22

M10a30r94e30k 16K48a49l74i62n32a 3859194925398

Ale co si představit pod tím "celkovým dojmem"?C pOKUD MOTOR DOBŘE AKCELERUJE, JEDE RYCHLE A NEŽERE VÍC ENŽ JE ZDRÁVO, TAK KDE JE JAKÝ SKUTEČNÝ PROBLÉM?

+1/0
23.7.2014 9:24

S23v84a45t31o12p21l94u48k 84S86i18l29n14ý 4752166159688

čti lépe ;-)

+1/0
23.7.2014 9:52

A48l31e93x91a66n60d81r 14K96o59s59t70k72a 5299276769456

Impotent také tvrdí, že je jeho výkon v posteli v pořádku.. Menší objemy vyžadují například jakostnější palivo, netrpí se žádné odchylky, vyšší tlaky turba chtějí jakostnější materiály, motor vydrží mnohem méně kilometrů atd. Ale na první pohled je to fajn.

+1/0
23.7.2014 10:27

A56l20e89x74a60n38d20r 61K45o18s21t86k43a 5729686569626

JAguár. Sporák, past na dvounohé kočky.. A dvoulitrový motor. Už to vidím, jak z tohoto pseudoeko šílenství vzejde doba, kdy bude nejzábavnějším autem TATA nano.

+1/−1
23.7.2014 7:13

V47l86a97s46t55i33m62i26l 15T60e45n76c21e66r 4900520687280

Jaguár - tříhrnek??? To snad ne. Nová doba, nová doba, host vyhazuje vrchního.:-/

+2/0
23.7.2014 6:57

J94a25r93o86m92í82r 40K31r52á69l 4270629864909

Inu - svět se v pr...l obrací.  Kdy s tím příjde VW u Veyronu ? ;-);-D

+3/0
23.7.2014 7:15

J24i20ř81í 39S77c97h11w86a36c57h 8558774748846

Když to vezme do rukou Kutrapálí, tak Angláni jen mrkají ....;-)

+4/0
23.7.2014 1:28

S33v51a30t43o73p53l72u40k 68S59i93l25n16ý 4332806919988

Proč by měli angláni mrkat? Tata je obrovský konglomerát, zabývající se vším možným a Jaguar je pro ně výstavní skříň, tak do něj lejou obrovské prachy a Angláni mají konečně volné ruce udělat z Jaguaru prvotřídní automobilku ;-)

0/0
23.7.2014 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.