Diskuze

Patří vůbec na silnici? BMW HP4 jede přes tři sta

Kdybyste před deseti lety tuhle motorku ukázali lidem v mistrovství světa superbiků, utrhli by vám ruce. Pokrokovou elektroniku, neuvěřitelný výkon i hmotnost doplňovaly technologie, které v té době byly experimentem pro pár vyvolených závodníků. To vše teď může sedlat každý smrtelník, který má řidičák na motorku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

a proč teda auta mohou jezdit více když je u nás povoleno stejně maximálně 130

0 0
možnosti
JS

Nevím, nemám tenhle segment až tak zmapovaný, ale nejúžasnější mi na tomto "strojku" připadá jeho hmotnost, protože se mi tak nějak vybavuje, že podobně výkonná konkurence bude mít tak okolo dvou metráků a více....R^

0 0
možnosti
JW

J92a50r28e51k 13W16o38l46f

21. 7. 2014 14:55

200 v městě tři sta z místa?

1 0
možnosti
MK

M21i59l52a56n 32K38r38á59l

21. 7. 2014 16:26

a kilo na pivo

1 0
možnosti
Foto

Není to zrovna moje krevní skupina,ale je to krása.Určitě by stálo za to si ji vyzkoušet.Osobně dávám přednost boxerům od BMW.

0 0
možnosti
VK

Tohle patří do zkušených rukou, chyby ta mašina neodpouští, nádherná je a radost to sedlat ovšem když to jede!!.... Pravdou je, že kvalita BMW v motorkách v posledních letech pokulhává. Už ty mašiny nevydrží to co před 10 lety.  Problémy s elektronikou a jejich kardany jsou taky samý problém. A cena, za luxus se platí... Ale jak říkám, je radost to řídit, když to funguje jak má..

0 3
možnosti
MB

M52i14l34o25š 54B51é58m

21. 7. 2014 12:39

Právě, že na tomhle je umění chybu vyrobit, s tou elektrikou. Plynu se netřeba bát, akorát na brzdy to chce opatrněji.

2 0
možnosti
DR

Klobouk dolů nad motorařinou, 200 koní z atmosférického jednolitru...

2 0
možnosti
DJ

Nevím proč, ale jako by idnes bylo zaměřené čistě na německé stroje (auto/moto). Pan redaktor opominul ještě připomenout to, proč u bmw tyto motorky vznikly. Je to jen kvůli tomu, že chtěli mít SBK stroj, který konkuruje ostatním. Takže udělali SBK speciál a pak to dali do větší výroby, aby splnili pravidla o množství/rok. Takže na to, že to je okruhová motorka nic extra. Japonci se na 300 dostali hódně dávno, s váhou podvozkem řízením a designem si pro změnu neškrtne na italské dravce. Když už teda kucí děláte takové motorky, dejte do nich něco extra, co vás rozliší. Abych si koupil rychlou motorku, nepotřebuji dávat 700 tisíc, když od japonců budu mít 2-3 podobně rychlé motorky. A běžný uživatel rozdíl 180-190 koní opravdu nerozezná

1 0
možnosti
MM

300 jede každá druhá motorka už 10 let, ale o tom to není. Je to využitelnosti výkonu, ovladatelnosti, kontrole. A ačkoliv jsem na tomhle nejel (a nebo právě proto), určitě bych neříkal, že si to na Italy neškrtne. A to mám třeba Ducati opravdu rád.

1 0
možnosti
TL

Na me je ty elektroniky uz prilis moc. . Ale Brambory odvedli dost prace. To se jim neupre.. Ovsem cenovka je toho důkazem. .

3 0
možnosti
VN

ve WSBK pred 10 lety tohle jezdilo, ZX10R mela 175 koni, uprava pro WSBK samozrejme vic a nizsi hmotnost i nez tohle ;-) a pres 300 uz jely japonsky seriovky v minulym tisicileti, jen to pak dobrovolne uskrtili kvuli hrozbe zakazu v EU, pricemz nyni na to prave BMW nejvic kasle (vc. emisnich/hlukovych limitu v USA), docela paradox ;-)

1 0
možnosti
VN

ale vyborna motorka , o tom zadna R^ vubec v 2010 kdyz prislo prvni S1000RR tak vzalo japoncum vitr z plachet.

2 0
možnosti