Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Mazda 2 je o pořádný kus větší. První fotky jsou venku

S dvojkou je to jak na houpačce. Krabicovitá první Mazda 2 byla praktické prostorné auto. Druhá generace byla úplně jiná, radikálně se zmenšila, shodila kila a stala se jedním z nejmenších aut své kategorie. Třetí vydání zas povyroste. A o pořádný kus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K21a18m82i79l 40Ř21e43h95á79k 4459224465409

Vypadá moc hezky jak vzhledem, tak i technickými parametry.

0/0
22.7.2014 10:21

R94a41d91i37m 69S73v57o79b61o25d78a 9393699246752

je usmevne, ze v tom aute bude mozna vic mista jako v starsich oktavkach, u kterych byla snaha nacpat je do stredni tridy

+5/−3
21.7.2014 18:53

J12i90ř55í 91S71c42h91w28a17c37h 8468784738296

co je na tom úsměvného, to je běžný vývoj. Auta se neustále "nafukují", prostory se neustále optimalizují. takže auta která se ještě nevyrábějí budou prostornější než ta co se dnes vyrábí a ty jsou prostornější, než ta co se konstruovala před 15 lety a ty jsou prostornější než ty co vznikla před 30 lety. Dnešní Fiat 500 poskytuje posádce na předních sedadlech mnohem více prostoru, než Golf 1. - 2.g.

+4/−3
21.7.2014 19:17

P12e87t23r 40J57a38n56o11š 5275391960665

U oktávek je hlavní to, že v kufru vozíte půl kubíku vzduchu, prostor pro posádku není důležitý :-)

0/0
26.7.2014 13:43

M44a40r56t67i11n 11K51o28n30e76č53n66ý 3530684619485

R^ U mě jednoznačně palec nahoru za základní motor 1,3 (62kW) Skyactiv: jednoduchý, nenáročný, spolehlivý. Většina výrobců snižuje objemy svých pohonných jednotek a přidává k nim přeplňování, japonci se objedou i bez něj.

+10/−1
21.7.2014 18:03

J73i29ř42í 37S77c16h41w22a89c25h 8388664478556

hmm, rozhodně se nejedná o nic jednoduchého, ve smyslu, že se to snadno opraví šroubovákem a kladivem ;-)

+2/0
21.7.2014 19:20

J89a38n 62M73o75h56y86l59a 6682449779321

Přesně. Navíc ani spolehlivost nemusí být zázračná, vzhledem k tomu, že je v rámci snahy vyhnout se přeplňování použito dosti "nových" řešení a vše je hnáno k limitu účinnosti.

0/0
22.7.2014 0:35

T11o81m20á68š 73J13u68r93e61č52k19a 3643382659343

Mazda měla pověst spolehlivého auta, bohužel to bylo už před 15 lety.

0/−3
22.7.2014 6:46

A25l55e20š 84L22e61w81i31c63k37i 5905939851908

Někdy si přečti Autotip, kde po 100 000 km rozeberou káru do šroubku, Mazda tam pravidelně okupuje špici žebříčku a to je podotýkám německý časopis...

+1/0
22.7.2014 9:46

J86a69n 72M91o10h82y40l40a 6792569649631

Po 100 000 km s profesionálními řidiči a autorizovaným servisem hned poté co vyskočí sebemenší problém. Zajímavé? Bezpochyby ano. Reálně vypovídající? Pouze omezeně. Opět to, co píšu níže - dokáže naznačit pouze značně nespolehlivá auta. Ani to ne zcela, i v prémiovém segmentu se prostě dá čas od času narazit na nepovedenější kus. Ostatně, už i v tom 100 000 km testu se objevilo problémové auto, které v jiné statistice samotného ADACu dopadlo výrazně lépe.

0/0
23.7.2014 2:18

A77l60e37š 85L52e19w46i90c62k43i 5235349921208

Já reagoval pouze na výrok čtenáře, že Mazda měla tuto pověst před 15 lety.Dle mých zkušeností a poznatků i mých známých není důvod nevěřit poctivé japonské technice i v současnosti.Jinak pochopitelně rozumím úskalí testů na 100 000 km, vím, že se jedná jen a pouze o ten jeden konkrétní kus,ale je i v dnešní době dost řidičů, kteří se ke svému autu chovají slušně a dopřejí jim např. značkový servis, jako tito tzv. profesionální řidiči.

0/0
23.7.2014 8:47

J48a98n 87M15o46h21y74l18a 6702649499901

Pověst nepověst - poznat lze akorát skutečně nespolehlivý vůh, protože ten se bude rozbíjet všem. Spolehlivá auta nelze určit, nebot žádná statistika, která by brala v úvahu veškeré parametry ovlivňující spolehlivost neexistuje. Samotné provedení od výrobce je možná 50% úspěchu. Zbytek padá na frekvenci a kvalitu servisu, jízdní styl řidičů, povětrnostní vlivy, kvalitu povrchu....

0/0
22.7.2014 12:19

A46l65e50š 84L25e40w38i57c96k14i 5705359501488

Pověst se těžce získává a lehce ztrácí, mít 4x Mazdu a doplňovat jen vodu do ostřikovačů + měnit olej, to už je myslím pádný důkaz. A auta byla užívána více řidiči - toť vše k tématu spolehlivost...

0/0
24.7.2014 9:27

O83n49d10ř34e36j 59L67e17v72ý 7900400906507

Mazda poslední dobou nejhezčí design a body sbírá i za motory R^

+20/0
21.7.2014 16:56

J27o52s12e52f 66Č30i12h28á10k 7341219570976

Souhlas

+3/0
21.7.2014 17:18

L92i63b62o51r 93P27o78l94á71k 9902686695409

Mně se ty nové Mazdy nelíbí,za motory ovšem R^

0/0
21.7.2014 22:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.