- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je hnus velebnosti, naposledy se něco tak škaredého Hondě povedlo v CX500 nebo NTV650...
JJ je to sereda, ale prevodovka, palec nahoru.
"Na prvním semaforu se v pohodě prokličkuji na startovní čáru." Jaký prokličkuji? To nesnáším, jako motorkář jsem to nikdy nedělal a očekávám to i od ostatních...zbytečně samozřejmě. A jen tak mimochodem je to proti pravidlům...což zřejmě nikoho nezajímá.
Dejte sem paragraf který je tímto porušen.
Jinak proč to nedělat? Mám stát s malým skůtrem v koloně? A jako cyklista také?
240kg mi na motorku vhodou pro začátečníky přijde docela dost...
Beru, že musí jezdit dobře, je pohodlná atd. Ale je to skutečně hrozně hnusný. Když chci moto jen jako přibližovadlo, je spousta hezkých skútrů. Tohle fakt ne.
jj prave koukam po T-MAX :D
Hrozná hnuska...viděl jsem to na vlastní oči a vypadá to jak plastová hračka, navíc zvuk motoru je děs....vypadá i zní to, jako by to bylo celé z plastu...
Design není moc nadčasový, spíš dobře použit a předělán z dob minulých. Automat na motorce? To si snad můžu koupit skútra ne? 244 kg na dvouválec 650 je trošku hodně v dnešní době, ale snaha se cení.
Skůtra mám ale asi bych raději toto (v hávu skůtra). Variátor je dobrý do města, jinak má docela velké ztráty.
K designu se vyjadřovat nebudu, to je jasně věc vkusu, ale k DTC už ano.....
Je to rozhodně krok kupředu a Honda tímto odstartovala vývoj příštích motorek i jiných výrobců tímto směrem (dle mého názoru správným) .
Sám se chystám si pořídit NC750XD a moc se na ni těším
Nezlobte se na mě, ale to je fakt ošklivá motorka, nehledě k tomu, že na ní bude každej vypadat jak vosa na bonbóně.