- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Problém rychlého nabíjení akumulátorů se nechá vyřešit tím, že budou mít všechny elektromobily pár stejných akumulátorů. Po vybití jednoho řidič přepne na druhý a vybitý si nechá za běžný obnos vyměnit na "čerpací stanici" za nabitý akumulátor. Ušetří se tím spousta času.
nevýhodou je že můžete měnit akumulátor na konci svého života s mizernou kapacitou za nový akumulátor který pojede lépe. Značný rozdíl v jejich hodnotě.
Kladu si otázku komu se to bude chctít sledovat, nemluvě o tom kdo bude ochoten tyto akumulátory na benzínkách skladovat (vcelku solidně umrtvené peníze ve chvíli kdy nikdo nechce držet ani základní náhradní díly skladem)
Krom toho každé vozidlo různých výrobců bude mít jinou zátěžovou křivku... je tedy dost pravděpodobné že univerzální akumulátor nebude moc efektivní...
Skutečně? V tom případě doporučuji rubriku "Kultura".
Pokud by tento elektrolyt dokázaly nabíjet / recyklovat i OZE, bylo by to skvělé využití.
(OZE se vyznačují nerovnoměrností výkonu a i úplnými výpadky dodávky, takže by operace musela být přerušitelná)
Homologace znamená , že vozidlo může vyjet na pozemní komunikace.Ty údaje , vztažené na jeden elektromotor odpovídají tahači návěsů(Zhruba 12 . litr v naftě s turbem). Mám radši tu o té Červené Karkulce.
Princip osmózy je znám poměrně dlouho. V roce 2009 byla v Norsku spuštěna první elektrárna s výkonem celých 4 kWh. V roce 2015 (uvádí se v článku z roku 2009) má už zásobovat 10 tis. domácností. Rád se nechám příští rok překvapit.
Všechno co sníží závislost naší civilizace na jižních a východních zaostalých a despostických režimech má smysl, i kdyby se ta elektřina vyráběla v uhelných elektrárnách.
Nezní to marně. Ale otázka je, kolik to bude stát (myslím provoz, elektrolyt, jeho znovunabití atd.).
V áčkách maj Teslu, ta se mi líbí asi víc!
Tesla je moc fajn auto. Nedávno jsem ji potkal v provozu a až jsem se zastyděl, jaký kravál vydává moje služební auto. Tesla si jen tak tiše plula ulicí. A ten odšťuch při rozjezdu, paráda.
Rád bych si tento článek přečetl ještě jednou.Tak za pár let.(možná měsíců).
Někteří diskutující, dávejte si pozor na pravopis, elektrolit by bylo něco jako elektrický kámen.