Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volkswagen Golf a Seat Leon dostaly plasty a pohon 4x4

Oplastované verze běžných kombíků jsou stále velmi oblíbené. Co je u Škody a Volkswagenu naprosto běžné, to je u sesterského Seatu velmi neobvyklé. Přesto nový leon dostane drsnější verzi kombíku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No nevím. Spousta spekulantů, ale ani jeden kupec.

Já osobně stojím před rozhodnutím jakou rodinnou značku a typ si koupit. Potřebuji univerzální auto s 4x4 a vlést se do 950 l . Uvažuji o nové Škodě Scout tzv v plné kuly nebo jiné značce, ale pesimistů kecálků nekupistů je tu 3 prd... Děkuji za názor reálných kupců. Děkuji

1 0
možnosti

Tohle není zrovna ideální místo na podněty pro nákup auta ;-) tad yti poradí buď Škodovku nebo Huyndai ;-DAle aby jsi neřekl, tak sem hodím svou zkušenost. Před několika lety jsem měl totiž úplně stejné dilema. Chtěl jsem kombíka v automatu do 1mega, benzín (nemám rád zvuk dieselu a smrad, který produkuje), 4x4, perfektní jízdní vlastnosti a podvozek, vysoká bezpečnost i za zhoršených jízdních podmínek, skvělí jízdní komfort, spolehlivost, slušný kufr s možností rychlého zvětšení jeho obsahu, bez nutnosti šachovat se zadními sedáky, plná výbava, pěkný design, vyšší obsah motoru s možností LPG pro co nejnižší provozní náklady a nebát se, že ráno bude místo auta před domem prázdný parkovací flek. Jezdil jsem v autech různých značek a tříd a třeba Octávku jsem si celkem oblíbil. Taky jsem zvažoval verzi Scout. Nicméně stále mi u těch auto něco chybělo. Po delší trati jsem byl z nich unavený. Pak jsem se svezl v Subaru a měl jsem hned jasno. Stále jezdí bez jakékoliv závady a kde tohle auto posouvá fyziku je až neuvěřitelné. Kdo v Subaru nejel, to asi nepochopí, protože to je vyšší liga než auta od Škodovky. Je třeba se v tom projet a trochu tomu šlápnout na krk i v zatáčkách, sedí jak přibité a nádherný zvuk motoru (atmosféra-boxer), žádný oturbený mrzák. Tyhle auta mají naprosto úžasné jízdní vlastnosti. Mé další auto bude určitě zase Subaru, pokud je někdo v kvalitě nepřekoná. Prostě jak se říká, "Japonec, nakonec" :-)

0 0
možnosti

Vidím, že jste si taky všiml, že na špičku ve výrobě 4kolek Subaru si autor ani nevzpomněl. Scout je pouze předražená oplastovaná octávka.

1 2
možnosti

To chtěj bejt najednou všici Subaru či co...? To je čeká ještě dlouhá cesta;-D

1 1
možnosti

J67a49n 36M96o48h95y65l80a

30. 10. 2014 1:00

Myslím, že Subaru nikdo být nechce. Momentálně asi ani Subaru samotné.;-D

0 0
možnosti

J83a62n 67H95a34v76r49d95a

28. 10. 2014 20:47

To je fakt šlendrián, v té vaší redakci. To, že noviny vlastní Slovák, který nemusí umět pořádně česky neznamená, že redaktoři budou tupci bez gramatického vzdělání (budiž). Ale když vás čtenář upozorní na hrubici jako prase, tak ji kurňík opravte i v nadpisu článku a nejen v nadpisu diskuse a neserte. To nepěkné slovo si zasloužíte. Schválně, jestli budete bez špetky nadhledu a příspěvek vymažete.

0 0
možnosti

Ano, asi jste nedával ve škole pozor...

3 2
možnosti

Seat Leon oblečený v tom plastu je krásným příkladem toho, že "všeho moc škodí"!

3 0
možnosti

... tedy aspoň na té čelní masce... :-/

0 0
možnosti

Možná by mohly automobilky nabídnout celoplastovou karoserii. Třeba by se našlo pár borců, kteří by jim za to dali o mega víc.

2 0
možnosti

P19e68t78r 28M39i97c18h29a10l

29. 10. 2014 11:11

To už tu bylo. Jmenovalo se to Trabant. Ale mimo NDR to moc vysokou popularitu nemělo. ;-D

0 0
možnosti

Jen škoda, že Škoda nedostává pod kapotu stejné motory, resp. jejich nastavení jako Seat:-/

1 0
možnosti

Kromě 1,6 má Scout totožné motory. A 1,6 bych v tom rozhodně nechtěl ;-)

2 0
možnosti

Ceny jak z jiného světa 8-o. Nicméně pán níže má pravdu s plasty a Fabií Junior.

2 0
možnosti

J20a42n 34H78a83v98r30d37a

28. 10. 2014 8:09

Ten Golf je nádherný.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...