Diskuze

Volkswagen Golf a Seat Leon dostaly plasty a pohon 4x4

Oplastované verze běžných kombíků jsou stále velmi oblíbené. Co je u Škody a Volkswagenu naprosto běžné, to je u sesterského Seatu velmi neobvyklé. Přesto nový leon dostane drsnější verzi kombíku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

No nevím. Spousta spekulantů, ale ani jeden kupec.

Já osobně stojím před rozhodnutím jakou rodinnou značku a typ si koupit. Potřebuji univerzální auto s 4x4 a vlést se do 950 l . Uvažuji o nové Škodě Scout tzv v plné kuly nebo jiné značce, ale pesimistů kecálků nekupistů je tu 3 prd... Děkuji za názor reálných kupců. Děkuji

1 0
možnosti
MJ

Tohle není zrovna ideální místo na podněty pro nákup auta ;-) tad yti poradí buď Škodovku nebo Huyndai ;-DAle aby jsi neřekl, tak sem hodím svou zkušenost. Před několika lety jsem měl totiž úplně stejné dilema. Chtěl jsem kombíka v automatu do 1mega, benzín (nemám rád zvuk dieselu a smrad, který produkuje), 4x4, perfektní jízdní vlastnosti a podvozek, vysoká bezpečnost i za zhoršených jízdních podmínek, skvělí jízdní komfort, spolehlivost, slušný kufr s možností rychlého zvětšení jeho obsahu, bez nutnosti šachovat se zadními sedáky, plná výbava, pěkný design, vyšší obsah motoru s možností LPG pro co nejnižší provozní náklady a nebát se, že ráno bude místo auta před domem prázdný parkovací flek. Jezdil jsem v autech různých značek a tříd a třeba Octávku jsem si celkem oblíbil. Taky jsem zvažoval verzi Scout. Nicméně stále mi u těch auto něco chybělo. Po delší trati jsem byl z nich unavený. Pak jsem se svezl v Subaru a měl jsem hned jasno. Stále jezdí bez jakékoliv závady a kde tohle auto posouvá fyziku je až neuvěřitelné. Kdo v Subaru nejel, to asi nepochopí, protože to je vyšší liga než auta od Škodovky. Je třeba se v tom projet a trochu tomu šlápnout na krk i v zatáčkách, sedí jak přibité a nádherný zvuk motoru (atmosféra-boxer), žádný oturbený mrzák. Tyhle auta mají naprosto úžasné jízdní vlastnosti. Mé další auto bude určitě zase Subaru, pokud je někdo v kvalitě nepřekoná. Prostě jak se říká, "Japonec, nakonec" :-)

0 0
možnosti
MJ

Vidím, že jste si taky všiml, že na špičku ve výrobě 4kolek Subaru si autor ani nevzpomněl. Scout je pouze předražená oplastovaná octávka.

1 2
možnosti
SS

To chtěj bejt najednou všici Subaru či co...? To je čeká ještě dlouhá cesta;-D

1 1
možnosti
JM

J34a27n 10M23o62h32y68l21a

30. 10. 2014 1:00

Myslím, že Subaru nikdo být nechce. Momentálně asi ani Subaru samotné.;-D

0 0
možnosti
JH

J92a75n 26H26a11v67r65d75a

28. 10. 2014 20:47

To je fakt šlendrián, v té vaší redakci. To, že noviny vlastní Slovák, který nemusí umět pořádně česky neznamená, že redaktoři budou tupci bez gramatického vzdělání (budiž). Ale když vás čtenář upozorní na hrubici jako prase, tak ji kurňík opravte i v nadpisu článku a nejen v nadpisu diskuse a neserte. To nepěkné slovo si zasloužíte. Schválně, jestli budete bez špetky nadhledu a příspěvek vymažete.

0 0
možnosti
MM

Ano, asi jste nedával ve škole pozor...

3 2
možnosti
KV

Seat Leon oblečený v tom plastu je krásným příkladem toho, že "všeho moc škodí"!

3 0
možnosti
KV

... tedy aspoň na té čelní masce... :-/

0 0
možnosti
DP

Možná by mohly automobilky nabídnout celoplastovou karoserii. Třeba by se našlo pár borců, kteří by jim za to dali o mega víc.

2 0
možnosti
PM

P56e46t96r 28M65i36c15h81a24l

29. 10. 2014 11:11

To už tu bylo. Jmenovalo se to Trabant. Ale mimo NDR to moc vysokou popularitu nemělo. ;-D

0 0
možnosti
JF

Jen škoda, že Škoda nedostává pod kapotu stejné motory, resp. jejich nastavení jako Seat:-/

1 0
možnosti

Kromě 1,6 má Scout totožné motory. A 1,6 bych v tom rozhodně nechtěl ;-)

2 0
možnosti
ŠV

Ceny jak z jiného světa 8-o. Nicméně pán níže má pravdu s plasty a Fabií Junior.

2 0
možnosti
JH

J41a80n 23H79a31v48r24d14a

28. 10. 2014 8:09

Ten Golf je nádherný.

1 1
možnosti