Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jednoduchá jízda do města. Na tříkolovou motorku stačí řidičák na auto

Skútry jsou čím dál populárnější a rozšířenější, ale mnoho lidí se bojí bezpečnosti a nestability jednostopého vozidla. Nejen pro ně je tu segment tříkolek, které poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu. Nejnovějším přírůstkem do této třídy je Yamaha Tricity.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V60l91a22d39i51m89í46r 35F58i74b27i94g16e15r 5424881711294

3kolka mě láká ale 125 nikdy to je slabé. Některé 3kolky mají širší rozchod předních kol takže i na velké kubatury stačí ŘP B. Zajímalo by mne jak je to v tomto případě kupříkladu s dálniční známkou nebo parkováním. Jednostopého skůtra prásknu vedle stojanu s koly a hotovo, nemusím platit parkovné jak je to s tímhle?

A největší nevýhoda je vymetené snad všech děr kterým se vyhýbám:-)

0/0
8.8.2014 9:46

E25v96z15e79n 74S83o44u56k87u49p 1247484976718

"Bezpečnost podobnou autu" ???Při menší kolizi v autě máte trochu promáčklé plechy, zatím co na motorce či skůtru rozdrcenou nohu a může z vás být nadosmrti mrzák...

+3/0
5.8.2014 7:33

M34i95c83h60a52l 52P56a45v78l26á94t 9963183854439

Reklamni slinty vyrobce a na nich postaveny clanek.

+1/0
5.8.2014 8:40

M74i42c22h89a23l 28A59n84d17r76l82í62k 8491321853592

Citace z http://www.motoforum.cz/skutry/test-yamaha-tricity-dostupna-trikolka-pro-vsechny/:  Další disciplínou jsou rychlé zatáčky v maximálním náklonu a ani tady vás dvě kola vpředu neomezují, naopak, díky výborné zpětné vazbě dáváte skútr do maximálního náklonu ... 

...uz jenom pro tohle si to svoji skupinu zakazniku zrejme najde. Kdo nejezdi pouze za sucha a mimo spicku, tak pro nej stabilista pri rychlych manevrech a brzdeni JE klicovy parametr.

Otazka: Jel jste na tom nekdo v nasich ceskych podminkach? Porad si nedokazu prestavit jak se to zachova, az jednim prednim vlitnu to diry. (U klasickeho dvoukolovehu skutru to uz vim :) ) Ma nekdo nejake osobni zkusenosti?

0/0
4.8.2014 15:46

P13a15v69e19l 31F80o46l29t72á79n 4270872834

Ano, to druhé přední kolo vás "podrží" a nenabijete si ústa.

0/0
4.8.2014 20:51

M77i74c57h22a23l 16P11a58v83l53á60t 9483873164779

Ha, ha. :o)))

0/0
5.8.2014 8:39

T88o12m33á58š 28H23a88l37u97z64a 6613373236498

Tak za sto tisíc si pořídím normální skůtr + supr kolo a ještě mi zbude na dovolenou. Kdo takového "kočkopsa" koupí?

+3/−1
4.8.2014 15:11
Foto

P20e94t39r 75P17r42o29c69h49á42z30k36a 3742596542304

Ani motorka,ani auto.Pokud někdo nezvládá jezdit na normální jednostopé motorce,nebo skůtru tak ať jezdí autem,nebo neleze na silnici.

+2/−6
4.8.2014 13:52
Foto

P31e24t12r 56P27r48o30c98h74á93z49k75a 3922596842924

Tak pro ty,co mi dali mínus.Na motorce a skůtru toho mám naježděného víc než dost.Tříkolové vozidlo samo o sobě má dost problémů.Nejezdil jsem nikdy na tomhle,ale x krát jsem měl možnost jet s hadrákem (Velorex) zatím co u jednostopého vozidla se díře na silnici vyhnete,autem ji dostanete mezi kola.U tříkolek pokud nezvládnete specifickou kličku tak ji zadní kolo vymete.Jízda nan motorce vyžaduje jistou zkušenost.Naučit se znát své meze,meze stroje  a podobně.Můžete s ní kličkovat v provozu když to znáte a umíte.Vlezete se takřka všuýde.Zvláště na skůtru.Tohle už je o něčem jiném.Podrží vás to když to přeženete,na druhou stranu to není motorka s kterou se dá opravdu jet zrcátko na zrcátko zvláště mezi stojícími auty.Není to ani auto s komfortem který auto nabízí.Navíc cena je značná.za ty prachy je slušná motorka a ještě zbude na oblečení a výstroj.A co se mi vůbec nelíbí a pokládám od legislativců za úplnou hloupost je to,že se na tom dá jezdit jen s papíry na auto.Stejný nesmysl jako když se zvedla kubatura s 50 na 125 u skůtrů.Pokud se někdo vyjezdí na 50 a přejde na 125 je to v pořádku.Pokud si ji někdo koupí s čisté vody a hned se žene v žabkách,bermudách a tričku do provozu je to blázen.Dokonce jsem takového zažil i na dálnici kde už vůbec neměl co dělat.To nemluvím o těch,co díky slabé baterce chtějí startovat nohou a nedovedou to.Pomáhal jsem to našlápnout holčině u marketu když její takřka muší váha stačila sotva na udržení stability.Netvrdím,že tenhle stroj je úplně špatný,třeba lidé s tělesným postižením,kteří by motorku nezvládli po tom možná sáhnou.Jinak je to ale opravdu spíše škoda peněz.To nemluvím o složitosti údržby přední kyvné nápravy a ceně jedné gumy navíc.

+2/0
4.8.2014 17:43

P61a48v88e23l 84F41o55l86t18á48n 4680132314

Dle hesla – Nevlezu do vody, dokud se nenaučím plavat.

Jak chytré.

0/0
4.8.2014 20:53
Foto

P52e62t44r 16P76r49o58c80h94á10z88k95a 3632806662654

Vy si vážně myslíte,že pokud začnete s jízdou na tomhle,že pak přesednete na motorku a jste frajer?To snad né.Začínám na tom nejslabším a s přibívajícími zkušenostmi zvedám výkon a sílu stroje.Jinak obvykle končí někde ve škarpě.

+1/0
4.8.2014 21:03

M36a19r64t48i67n 87V85o45k68o88u74n 9378933183576

se dvema kolama vpredu by to mohlo i hodne slusne brzdit, coz je jinak nejvetsi slabina vsech jednostopych vozidel...vsechna brzdi hur nez skoro libovolne auto, jak testy opakovane ukazuji

0/0
4.8.2014 13:40

V45l97a55d21i58m43i98r 52C10h14y96l61i58k 1910589137736

Som zvedavy dokedy na to bude platit beckovy vodicak. Mam taky dojem ze EU legislativa to nepovoluje takze sa to bude musiet upravit. Na SK to uz tusim zarazili.

0/0
4.8.2014 10:20

R89o60b97e83r29t 45P43a66c27i75n27a 7124229645711

Naopak to driv neplatilo a ted se to, chvalabohu, zavadi.

0/0
4.8.2014 11:45

V47l64a89d49i51m32í33r 65L82o19u60d51a 8157387926852

Co má homologaci jako skůtr do objemu 125 cm2, výkon max 11 kW a s poměrem výkon/hmotnost 0,1 kW/kg a automatickou převodovku - tak na to stačí v ČR řidičák na auto.

+2/0
4.8.2014 11:51

J64i25ř84í 75S95c33h37w10a64c88h 8938824268956

Při čtení úvodu článku a zmínce o jednoduchosti, která se projevuje v nízké hmotnosti jsem očekával číslo okolo 100 kg.... 150 kg na 125ccm skútr je hmotnost vysoká....i když má o kolečko víc ;-)

0/0
4.8.2014 9:58

L39u45k41á59š 96M67ü52n17z80b49e33r76g88e32r 1772391145728

Výrok v úvodu, že tyto tříkolky poskytují trakci a bezpečnost podobnou autu může napsat jen člověk, který si to přečetl v propagačních materiálech výrobce...

+5/−1
4.8.2014 9:38

J40a20n 11F26r45o68l47í20k 6646350605574

Chcete si rozbít hubu? Kupte si tříkolku. Zejména na naše silnice.:-P

+1/−2
4.8.2014 10:07

P49a17v69e53l 72F29o90l18t69á50n 4780832744

Pane Frolíku, ten článek není o vaší dětské tříkolce na které ještě jezdíte doma na dvorečku.

Jezdil jste někdy na motorce? Zkusil jste někdy podobnou tříkolku jako je popsaná v článku?

Asi ne, protože to byste nemohl napsat takový nesmysl. Tyto stroje jsou ideální právě na nedokonalé silnice. Tam kde by vám už ustřelilo na normální motorce kolo, zde vás to třetí podrží a nebudete muset házet "záda břuch".

+3/0
4.8.2014 10:27

J98o17s11e58f 69V59o25s63i71c24k79y 4923767926493

Tohle je jen typicka diskuse na idnes.Spousty nazoru od chytrych, kteri na mopedu/trikolce nikdy nesedeli a zadny od tech co s tim maji letite zkusenosti. Kdyz nic nevim, tak nikam nepisi. To co si myslim nikoho nezajima.  . . .O skutrech by mohli povidat Italove a Italky !

+1/0
4.8.2014 11:02

P42a41v90e59l 41J42e63ř33á25b13e85k 7301442314607

Jestliže v náklonu se vnitřní kolo víc "zasune" do vidlice, tak je celkem logické, že na dírách budou obě kola celkem obstojně kopírovat povrch vozovky. Tak jako u běžného auta.

Nevím, proč hledat problém v tom, co vývojáři sytému takových tříkolek už dávno vyřešili.

0/0
5.8.2014 0:39

M35i36l64a46n 60K46r60a93t75o44c92h76v91i88l 8594954354518

ABS, věc naprosto zbytečná... hmmm to této recenzi dalo korunu. :-/

Vzhledem k tomu, že na tom budou jezdit hlavně neumětelové (motorkář by si to nekoupil) tak je ABS věc věc skoro nezbytná.

+7/−4
4.8.2014 7:15

V75l37a58d29i52m42í96r 74L90o96u71d49a 8247937126462

Přesně! Tohle opravdu není pro motorkáře. Tyhle tříkolky mi připadají jako odpověď na nepoloženou otázku. Ale kdo to chce, ať si to koupí...

+2/0
4.8.2014 7:41

P87a24v56e25l 55F87o48l65t56á65n 4630492734

Pane Kratochvíle, možná tomu nebudete věřit, ale kdysi v dávném motoristickém pravěku ABS a podobné vymoženosti neexistovaly a i navzdory tomu se našli jedinci, kteří se dočkali důchodového věku.

+4/−2
4.8.2014 10:17

M73a29r77t44i54n 16H72a41v81l92í67k 4700695497873

Ano, ale to na to lezli jen lidé co měli k motorkám nějaký vztah a většinou byli vyježdění od fichtla výš.

Tady na to polezou všichni co mají ruce a nohy. Takže za mě ano. ABS je nezbytné.

+3/−1
4.8.2014 11:01
Foto

P53e61t50r 90P39r14o74c12h79á78z62k36a 3712126632874

NO Jawě jsem to mít nemusel.Při tom co dokázala stačila bubnová brzda.Na moderní motorce se bez toho už neobejdete.

0/0
4.8.2014 17:28

J92a33n 11J71e29ž37e93k 3171305707635

> nejsou třeba legislativní stupky...

?

+4/0
4.8.2014 6:47

J93a55n 84J55e16l10í93n13e16k 8733345442976

No fuj!

+2/−3
4.8.2014 0:05

P71a48v97e80l 27F44o69l77t92á10n 4440692964

Jojo, zrcadlo je někdy mrcha upřímná.

+12/0
4.8.2014 4:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.