Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konkurent fabie nanovo. Hyundai i20 se představí v Paříži

Důležitý model korejské značky se představuje v novém provedení. Nová generace i20 je větší a prostornější. Premiéra evropské verze je naplánovaná na začátek října.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91o96z87e13f 32H71r91i89c32i52š29i77n 4573590200796

Interiér...

podle serveru idnes Hyundai interiér nezveřejnila.

Tak vám ho zveřejňuju já. Odkud ho mám? No logicky z webu Hyundai India kde ho v den článku představili.

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_12.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_13.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_14.jpg

http://www.hyundai.com/wcm/idc/groups/sgvehiclecontent/@in/documents/sitecontent/mdaw/mdc4/~edisp/in_pip_ei20_gallery_15.jpg

0/0
13.8.2014 13:46

M30i66r43o54s74l16a61v 62Š52i33m58k90o 7925153982515

Ten černě lakovaný sloupek se mi nelíbí. Nenavazuje na dveřní okno. Jaké budou motory? Lenivé litrové tříválce plnící EURO 6? Getz se dělal 1,6, to byla docela ještěrka...

0/0
12.8.2014 10:16

L81a44d22i32s94l90a57v 69M72i64k34a 1151419544854

Neměla by tato rubrika být o autech? ))

+1/−4
12.8.2014 9:50
Foto

J13a59n 51K77ř71í32ž 3829761841441

Radši toho i20ku

0/−2
12.8.2014 8:26

Z34d60e97n22ě10k 95H27a53n76z95l 1221466862834

kdo chce auto s Izmitu?

+1/−4
12.8.2014 8:15
Foto

J38a18n 73K81ř20í81ž 3569301961461

a není to stejný??

0/−2
12.8.2014 8:28

V55l41a51d36i37s28l98a67v 37N87o69h40e58j56l 7718677178601

nejprv sem to cetl jako 'konkurent fabie na ho*no', nicmene Hundaje se mi libej a i recenze vychazej velmi dobre a cenove jeste lepe R^

+9/−2
12.8.2014 0:50

J64a58n 72N65o71v66o48t62n58ý 1114651132863

Cenově možná výhodnější při koupi, ale pak ten servis.

+2/−8
12.8.2014 7:21

T14o62m60á66š 68F54i89r25b57a95c54h19e97r 9240970584260

Servis stejně drahý, náhradní díly z aftermarketu podstatně levnější než na VAG.

+3/−2
12.8.2014 7:47

J19a51n 73N94o65v48o73t88n69ý 1844871732693

Ještě si asi neměl Hyunday, anebo si s ním ještě nebyl v servisu.:-)

+2/−2
12.8.2014 9:12

P96e11t33r 11S65l77o97v89á13k 9235265447169

5 let zaruka na vsechno, havarijko bez spoluucasri, co konkretne mate namysli s tym drahym servisom???

+2/−3
12.8.2014 9:24

J61a28n 56N72o51v50o14t41n90ý 1244391902473

Havarijní pojištění nemá nic společného se servisem. Taspoluúčast se ti zase nějakým způsobem promítla do ceny pojištění.

5 let záruka platí v případě, že absolvuješ předepsané servisní prohlídky. To znamená, že musíš jít min. 4 x na ser. prohlídku do autorizovaného servisu.

A když po záruce se ti něco pokazí, budeš možná překvapen cenou nahr. dílu. Ale jistě nemusíš pak chodit do autorizovaných servisů.

+2/−1
12.8.2014 9:39

P23e86t76r 98S68l12o51v86á98k 9525855967579

ano, musis na ser prohlidku, ale vsetky potrebne veci sco sa budu menit podla predpisu prohlidky mozes doniest vlastne, platis par korun za praci, realne je to par tisic rocne.. tak o akom nakladnom servise sa bavime? po piatich rokoch bud auto predam, alebo resim neautorizovany servis, kde ma to stoji stejne ako skodovka... to  havarijko som tam prihodil ako svoj priklad, bol som  v servise uz dva krat, neplatil som ani korunu, z toho raz po mensom karambole... takze za rok zaplatim hyundaiu mimo spotrebny material kolko, tisic az dve tisic korun za prohlidku? to je teda uder do rozpoctu rodiny:d

+1/−2
12.8.2014 10:10

J29a60n 36N16o38v57o59t58n86ý 1544421952423

Ale jo, když myslíš. Nebudu tě přesvědčovat.

+1/−1
12.8.2014 10:46

P46e69t38r 16B86ř93é19ť27a 63N20o22v13á54k 8240923286620

náklady na servis jsou srovnatelné - máme v práci jak koncern VW  tak H/K

+1/−1
12.8.2014 10:59

P75e69t75r 93S30l52o14v83á84k 9805405887369

to bude dost zlozite, kedze som predtym vlastnil tri vozy skoda;)

0/0
12.8.2014 11:24

L42á43ď13a 35V64r81a58n92ý 7648918878397

Dle vašeho popisu je možná lepší si udělat servisku úplně sám. To je nejlevnější.

Promiňte ale hrozný blábol psát, že jste nucen z důvodu ceny kupovat alternativní ND a nosit je autoservisu. Není lépe si koupit auto s normálními servisními náklady?

+2/−1
12.8.2014 10:53

P65e49t24r 12S83l42o66v39á33k 9775715297489

to ja ale nikde nepisem

0/0
12.8.2014 11:24

P25e26t33r 31H11o22f77m38a37n77n 6779104285590

A kolik ty prohlidky stoji? Nevite nahodou?

0/0
12.8.2014 15:33
Foto

V21l69a69d20a 77V87a63n64e13k 9893816114488

1. garančka  i30 ,olej vlastní - 1 750 Kč:-P Brno  Auto Pokorný ;-) !!

0/0
18.8.2014 16:05

M73a59r12t63i70n 82K86o48v64á34ř 2701620799196

Tak si kladu otázku, jestli jsou kola se svastikou pro zamindrákovanou Evropu zrovna to nejvhodnější...

+2/−1
11.8.2014 22:09

I11v38a71n 45K11r64a82j54c69i63r 8662936418835

To budú na romea clanky

0/−1
12.8.2014 4:06

P60e23t43r 49Ž10á72č14e77k 3345231169

C4 s Fiestou předek a C4 s Golfem zadek. Boční plastová lišta ála Clio a plastové chromované kliky ála Civic. Ale špatně ten mix rozhodně nevypadá.

+1/−5
11.8.2014 21:59

Z27d40e20n56ě44k 97H57a97n77z61l 1361406532794

Korejske a pozdeji Cinske auta zaplavi celou evropu.Nemam rad korejce jako lidi natoz auta.Jsou jak kobylky,zaplavi celou evropu.

0/−6
11.8.2014 21:40

J45a65n 28L88a47k96o76m51ý 7131875505894

On ten korejskej Hyundai je možná víc českej jak "česká" Škoda. A jestli ten trh zaplaví němci, japonci nebo korejci - není to jedno - tady je přeci důležitý, aby si vybral zákazník a byl spokojenej. A co jsem jezdil s i30, nebylo to špatný auto...

+6/−5
12.8.2014 4:55

T31o62m16á15š 32J13u57r39e83č34k71a 3973342659193

Víc českej jak škoda? a na tom jste byl kde? Pro hnojdé se většina dílů vyrábí na slovensku, v maďarsku, v číně a v korei.  Pro škodovku většinu dílů vyrábí tuzemští výrobci Hellou počínaje a Lukov plastem konče. Proč máme pořád číst zamindrákované výblitky lidí co mají potřebu neustále všem dokazovat, že škoda není česká protože má německého majitele?

+6/−5
12.8.2014 7:38

L62i31b34o81r 89M69o63u17č84k87a 1868267395752

chyba . skoda je ceska znacka, VW drzi pouze jeji akcie ...

+3/−2
12.8.2014 7:49

T37o32m15á53š 75J93u90r72e38č32k82a 3233942219923

Mě to říkat nemusíte to já vím, ale ostatní toto nedokážou pochopit.

0/0
12.8.2014 9:23

M29i64r81o86s79l87a80v 62Š68i10m61k98o 7985303432265

Jednání o privatizaci škodovky započala v roce 1997, ještě za minulého režimu. Šlo o to, kolik si nechá náš stát a kolik VW. Po převratu jim to dal Dlouhý celé a dodnes se chlubí tím, jak to dobře udělal. Naše banky patřící cizincům jsou české nebo ne? Kam jdou zisky? Že někdo drží akcie je asi jen takový detail, že?

0/−1
12.8.2014 10:23

J41o10s18e96f 49B92r80o88ž25k15a 6894922118987

Jo, jasný drží pouze akcie - až si něco ode mne koupíte, tak to bude pořád moje? 

jediný akcionář -Volkswagen InternationalFinance N.V. 

Amsterdam, Herengracht 495, 1017 , Nizozemské království

Akcie: 1 670 885 ks akciena jméno ve jmenovité hodnotě 10 000,- Kč. Základní kapitál: 16 708 850 000,- Kč

0/0
12.8.2014 14:06

L75a73d52i23s64l33a15v 39S58o86k56o68l 1450532245932

A češtinu taky rád nemáš, co?

0/0
12.8.2014 13:31
Foto

P90e51t93r 16P51r23o85c23h52á35z82k91a 3712746962864

Když u Hyundai tak Ix 20.Ten se mi líbí daleko víc.Když jsem se však začal zajímat o konkrétní výbavu a slušnou motorizaci nevyšel zrovna nejlépe.Ani škodovka se mi ve srovnání moc nelíbila,hlavně díky ne zrovna dobrým proporcím.Nakonec jako potenciální nové auto zvítězil Peugeot 308.Při relativně srovnatelné ceně,nejlepší výbava a nejlepší motor.Ale vše je otázkou vkusu a nabídky.Těším se na to jak bude opravdu vypadat nová Fábia a jak se povede i cenová nabídka.Co mě na ní děsí jsou motory.Bohužel taková je dneska móda a auto s pořádným motorem v nabídce nemá už nikdo.Myslím v dané cenové kategorii.

+1/−2
11.8.2014 20:29

R61a69d33i86m 56S85v64o20b21o12d50a 9313499806572

mel jste na mysli 208

0/−2
11.8.2014 21:50

M37a74r30t24i47n 97K94o56v61á87ř 2381690399506

Taky bych to viděl spíš na 208. P 308 SW Active 1,6 THP mi v konfigurátoru vyšla na 500k. A protože je to vůz roku, tak slevy dávají jen symbolické. Ale ta atmosférická benzínová 1,6 se 115 kW a 240 Nm je hodně lákavá.

+1/−1
11.8.2014 22:05

V22í66ť83a 88K68r17u75t29i36š 1470154865837

Atmosfericka? To snad ne ...

0/−2
11.8.2014 23:54

P94e49t72r 64B72ř71é77ť55a 27N50o60v58á88k 8660223706980

308 je cca od 250 do 350tis ( nemyslim tim tu novou 308 z  2014) Kamarád si kupoval hatch 1,4 rv 8/2013  jak předváděčku s najetými 3500 km za 260tis.

+1/0
12.8.2014 10:00

P28e25t34r 68S97l44o66v41á80k 9725805177479

porovnavat vypredajovy voz, navyse predvadzacku, s novym vozom je trosku nefer, to  najdete aj u inych znaciek za lepsiu cenu

0/−1
12.8.2014 10:10

P81e18t59r 23B98ř17é88ť32a 64N97o60v93á94k 8260323406780

reagoval jsem pouze na to, že za tu cenu IX20 jde sehnat o třídu větší auto ( skoro jako nové) ;-)

+1/0
12.8.2014 10:55
Foto

P50e62t57r 37P29r88o62c24h95á14z16k33a 3912976952474

208 byla původní volba,pak jsem se svezl v 308 a bylo jasné co vítězí.

0/0
12.8.2014 18:29

M79a67r51i97a75n 66K14a81r76a62b27a 4733731130282

Práve že v ponuke je, atmosférické benzíny robia japonci a kórejci. Povodne som chcel kúpiť novú OIII Kombi, no pokial chcete slušnú výbavu a normálny motor dostanete sa u škodovky dosť vysoko, dokonca vyšie ako u VW. Preto som sa nakoniec rozhodoval medzi Toyotou Auris ST a Kia Ceed SW. Pomerom ceny, výbavy, a úžitnej hodnoty vyhrala KIA, a aj keď kórejské autá neboli mojim favoritom, musím uznať že dnes už predbehli európsku konkurenciu. /v danej cenovej a váhovej kategórii/R^

+4/−2
11.8.2014 22:33

V43í11ť12a 32K28r59u20t62i29š 1960974125137

Takze pokud jste chtel normalni motor, tak u obou zminenych znacek jde pouze a jen o atmosfericke 1.6-ky (97, resp. 99kW), ktere tvori "vrchol" motorove nabidky. Pritom vykony a dynamiku nabizeji jako podprumerna motorizace v OIII - jako druha nejslabsi z nabizenych - 1.2TSi 77kW. Ale pritom treba ta KIA si za obdobne svezeni rekne realne o 20% vice benzinu.

Pak mi ale jaksi unika, v cem a kdo koho predbehl.

+1/−4
12.8.2014 0:18

T82o98m72á98š 64V56a24l57d80e41r 7133820589

Teď si vyzkouším TSi 1,4 u OIII. Potřebuji kombík a vyzkoušel jsem Hondu Civic 1,8 i Auris 1,3 a 1,8. zatím se mi nejvíce líbila Honda a je vážný adept. Všechny ale atakují cenu od 450 do 550k. 308 break mě zatím moc neoslovil, Hlavně displej, nedovedu si představit pořád něco nastavovat tahem prstu. Klimu,  měním parametry dle potřeb (kvůli psovi) často. Rádio totéž. Takže cenově ani rozměrově nejsou konkurentem ix20. Po zklamáním s ix20 nechci Hyundai a u Kii dost váhám.

0/−1
12.8.2014 2:24

V74í60ť65a 71K87r50u92t85i71š 1320894755777

Tak ze zmiňovaných atmosfér jede jednoznačně nejlépe Civic, sic výkonově stále půl třídy pod "tuctovou" 1.4TSi. Zato si ovšem řekně o nějakých 10% v benzínu nahoru a cenově také atakuje 0,5M.

Z ostatních kombíků má solidní nabídku Megane (TCe od 345t.), přičemž i 520t. za vrcholné GT třeba ve srovnání se zmiňovanou Hondou je zcela jiný level. Popř. doprodávané předFL Focusy - silnější 1.0EB od 385t.. Resp. dobrá nabídka na 1.6EB v Titaniu - 460t., což je opět motor o třídu jinde než všechny diskutované atmosféry.

0/−1
12.8.2014 7:04

M86a69r15i32a10n 76K63a11r98a76b89a 4283191270872

Normálny motor, znamená pre mňa osobne okolo 100 - 140 koní, s rozumnou spotrebou, a hlavne spolahlivostou. Atmosfericka benzinova 1.6 GDI u Kii je výborná, celkovo 136k, mimo mesta 5,6 l benzínu, priemerne jazdím za 6,7 - hlavne mesto a dialnice.

Nejedná sa len o motor, ale aj o jeho kultivovanost a prevodovku. Azijske auta maju 6-kvalt, kdez to skodovka u zakladneho 1.2TSI iba 5 rýchlostí, čo na dialnice nie je ideálne. Skúste si nové GDI, a uvidíte rozdiel. Neviem ako boli na tom staršie CVVT motory, ale ten nový ma prekvapil, a to som bol "ropák" zvyknutý jazdit firemným dieselom...

+2/−2
12.8.2014 7:29

V69í62ť68a 97K48r68u83t58i96š 1560194575197

Tak pokud se bavíme o základním a těžce softwarově přidušeném TSi 63kW, tak to je právě proto základní motor. A proti němu staví atmosférická konkurence obdobně zdechlé základní motory o objemu 1.3 - 1.5. A žádný z nich není určen pro rychlé přesuny po dálnici, protože pak žerou jak prokopnuté všechny, protože v případě potřeby dynamiky se tato musí prostě nahonit otáčkami.

A pokud se bavíme o silnější verzi, tak tam je mimo 5 st.převodovky na výběr i 6. st. (příplatek 5.000 Kč), resp. 7 st. DSG.

+1/−1
12.8.2014 8:22

M26a20r75i81a33n 85K68a54r52a58b40a 4363291570752

Ešte raz, bavíme sa o autách v rovnakej cenovej kategórii. Skúste si kúpiť porovnateľný motor, a výbavu a ste o 3000 EUR vyssie u oktávie ako u KIA CEED. Verzia Active u OIII s nelakovanými kluckami, gumeným volantom bez ovládania za viac penazí teda nie je prijatelna alternatíva.. ;-)

0/0
12.8.2014 12:14

V82í74ť53a 78K32r14u26t19i62š 1900364195137

Takže když se podívám na ceník, tak Sííd 1.6 SW je dnes od 385 (při oficiální slevě 10t.), zatímco kombík OIII s 1.2 TSi 77kW je za 393, přičemž v základních výbavách si obě nemají moc co vyčítat. Pro mne naprosto srovnatelná cenová kategorie a jízdně srovnatelný motor.

+1/0
12.8.2014 13:00

M20a18r74i90a28n 53K84a87r10a17b93a 4323571420272

No, miesto pozerania cenníku zájdite do autosalónu. Pozrite sa na základnú KIA a Skoda OIII, potom uvidíte ten rozdiel. Este vacsí skok je v druhej výbave Silver, ak by ste chceli rovnako vybavenú OIII, tak je to minimálne 3-4tis. EUR. A este poznámka, vázne si myslíte ze 99kw 1.6 je porovnatelná so 77kW 1.2TSI? Ako parametrami tak aj zivotnostou...? :)

+1/0
12.8.2014 22:52

V14í38ť71a 29K21r17u75t31i13š 1390354155107

Srovnávám srovnatelné. Takže pokud si zajdu do autosalonu, tak se samozřejmě i Kie dostanu na cenu od 350tKč a stejně tak u Škody ukecám 8-10% jako fyzická osoba. A to, že Kia u některých nových vozidel nabízí proti ceníkové ceně 30% slevy také o něčem svědčí.

Ano, oba motory jsou parametry srovnatelné (Vmax, sprint, reálná spotřeba):

Sííd SW - 192 / 10,2 / 7,61

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/23-Kia/945-ceed.html?power_s=99&power_e=99&exactmodel=SW

OIII kombi - 193 / 10,5 / 6,29

http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/399-Octavia.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=77&power_e=77&exactmodel=ombi

A co týká životnosti, tak upřímně, tyto připomínky mne fakt baví. Průměrný řidič v Česku najede 12tkm ročně, u Vás je to 9tkm. Takže než takové auto natočí vůbec 100tkm, tak je morálně zastaralé a se zanedbatelnou zůstatkovou hodnotou. A ten, kdo má nájezdy větší, tak si za prvé koupí pořádné auto nebo motor, resp. počítá s tím, že auto za 3-5 let obmění.

+1/0
13.8.2014 11:33

P11e23t90r 95S76l65o44v44á82k 9485175747729

ja mam 1.6 88kw od hyundai, spotreba taky kolem 6,7 dlhodiva, juzda vatsinou mesto a dialnica, motor je dostatocne zivy, prechadzal som z 1.9 tdi a nestazujem si. atmosfera je fajn, turbo benziny ma neberu.

+3/−1
12.8.2014 8:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.