Diskuze
K moři autem za polovinu. Prozkoumali jsme cestu golfem na zemní plyn
Děkujeme za pochopení.
T49o53m90á77š 63V44a57l16d78e18r
Líbí se mi nový směr u VW koncernu.Ještě by to chtělo Leon v kombíku. Ptal jsem se u různých prodejců a je to docela bída. Buď drastický rozdíl v ceně, nebo úplně nemožná motorizace. A teď beru vozy rodinné a ne pidivozy. Chce to rozhýbat pořádně trh. \možná se zdraží CNG na dani, ale nebude to tak markantní, jelikož plyn se používá i jinde a způsobilo by to podvody a výraznou inflaci.
P81e87t76r 71S41v55a11č35i87n29a
namátkou jsem vybral auto: rok nad 2010,motor na benál více jak 2500cm3 = cena 345k a ušetřené peníze oproti VW TGI prostě propálit v benzínu?
http://www.automodul.cz/alfa-romeo-159-3-2jts-q4-aut-navi-kuze-c558151
P32e77t10r 10M29i59c64h97a80l
Špatně. Ten Golf půjde v roce 2024 ještě prodat za cca 80 tisíc, kdežto ta Alfa s bídou za 20. A je po rozdílu.
J70a44n 94M54a11r27s76c68h59i61k
Akorát ke konci článku je chyba, zmíněných 46tis kč je rozdíl CNG vs benzín, ale oproti naftě je ten rozdíl do 15tis Kč, tak že návratnost je do roka (stačí nájezd 15tis km)
P29e22t83r 56M44i87c36h36a48l
Pokud by byl zemní plyn zdaněný jako benzín nebo nafta, tak by vyšel podstatně dráž. A pokud se jeho používání rozšíří, tak také k vyššímu zdanění určitě dojde.
Neodpustím si malé "rýpnutí" - s naftou jezdím pod 1,80 Kč za kilometr, dojezd s velkou rezervou mám 1000 km (rekord mám asi 1150 km a v nádrži mi zbyly asi 2 litry nafty). Natankuji kdykoliv a kdekoliv. Při ročním nájezdu něco přes 15 tisíc km nemám důvod přemýšlet o plynu.
T27o10m72á29š 96V98a20l70d53e89r
Měl jsem naftu a už bych ji nechtěl. Náklady ještě nižší než u vás, měl jsem štěstí na spolehlivost pohonu a přesto bych ji už nekoupil. To radši už kvůli ekonomice ten plyn. Každý má jiné priority .
Z57d14e78n59ě34k 18Ř72e85z43á74č
CNG auto je levnější na provoz a servis stojí téměř stejně jako benzín . Měl jsem doma .MUltipla. CNG stará ,nová a BLU -to je pouze cng ,Focus CNG ,C3 cng , C-MAX cng . Punto CNG . CADDY CNG 5x . GOLF 4 variant CNG . Touran CNG . Olel zafira CNG , Takže si troufám tvrdit že o autech na CNG něco vím mám najeto s CNG po celé evropě přes 400tkm . Kdo chce šetřit tak jezdí na CNG a pokud je stanice v dosahu je to super. Domácí plnička nemá cenu řešit . Náklady jsou u všech aut kolem 1kč na km . caddy momentálně dlouhodobá spotřeba 4,3kg -dojezd 550-600km . LPG je už mrtvá záležitost .dojezdí ty šroty co jsou už předělané a do nového auta to dát nejde za nějakou realnou cenu . . CNG pouze tovární zástavba .Auta fungují dobře .
L17u47k31á64š 22Š92m33a26h79e80l
Proč nejde LPG dát do nového auta "za nějakou reálnou cenu"? http://www.kia.com/cz/content/mam-vuz-kia/lpg/ Tohle vám třeba přijde jako nesmysl?
J96a24n 96S54a90l56o33m77o11n
Pokud je mi známo, tak světové zásoby zemního plynu jsou mnohem vyšší než stávající zásoby ropy. Tedy v případě, že začneme využívat i těžbu hydrátů metanu, kterého je v mořích neuvěřitelné množství. CNG je v tomto případě zatím jediný reálný pohon pro budoucnost.
R57a49d61e58k 48N70e11u92m60a92n62n
a co prachy za ztracený čas při opakovaném tankování?
náklady a ztracený čas za vyhledávání čerpaček na zemní plyn a zajížďky za nimi?
jako podnikatele mě nafta stojí polovinu (DPH, snížím si zisk = platím menší daň z příjmu, zdravotní a sociální daň)
J23i30r55i 38M91e71n49s88i77k
A co nepodnikatel? Ten si nic snížit nemůže. Pouze sebevědomí.
M64a79r61t78i53n 20K58u87l87h82á97n40e17k
běžte už do háje s tím nesmyslným CNG a PR články na něj
oproti LPG je dražší pořízení i servis a údržba, CNG má menší výhřevnost a tím i větší spotřebu , nádrž je podstatně těžší a pouze válcová takže ne místo rezervy...
. domácí plničky jsou fajn --- za 150.000,- a musíte řešit doplatky spotřební daně
M50a25r29t55i88n 81K92u20l10h71á33n27e66k
a na domácí plničce natankujete auto za 5-6 hodin
A75l68e68š 62L28i16s44o10v46s76k86ý
Až se plyn rozšíří, tak ho stát zdaní stejně jako benzín. Proč by nebral, kde může a když může.
P15e79t39r 18V46l82c66e94k
Tady se přicházejí ujišťovat "plynaři", jak jsou mazaní.....
J18a38n 61R85i43e88g28e35l
tak urcite, neplynari zavidi, kolik plynari usetri a tak aspon plkaji po diskuzich :)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...