Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová fabia se začíná odhalovat, ukázala světlo

V Mladé Boleslavi se vše připravuje na rozběh výroby nové generace důležitého modelu. Po Česku jezdí prototypy fabie s lehkým maskováním, protože vzhled je stále ještě tajný. Škoda však už zveřejnila první oficiální informace o motorech a obrázek přední lampy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O56n53d64ř36e46j 70J19o30s18e64f 6628785547144

Hezký :)

0/0
25.8.2014 9:07

V82l19a38d25i62m81í64r 51B67u23l96d58r73a 5817625385467

Fabie I. si mě svým vzhledem a vlastnostmi získala až po několika letech. Ze začátku se mi vůbec nelíbila. Pak jsem nějaký čas měl Combi 1.4 16v 59 kW z výběhu r. 2008 když už dobíhala její výroba. Musím říct že Combi s touhle motorizací bylo nejpovedenější. Prostorné na malý vůz, motor svižný a velmi úsporný a prakticky k neutahání... Fabia II. byla ošklivá, úzká, a i nepovedená úzká maska

Až facelift, který rozšířil mříž chladiče z ní udělal pohlednější. Tato Fabie v pořadí III.generace vypadá již od počátku pohledně. Uvidíme co motory, škoda že se nepodařilo reinkarnovat starou dobrou 1.4 16v na Euro 6. Snad nové motory nezopakují neúspěch původních 3válců HTP kterým praskalo těsnění a někdy i hlavy, či poddimenzovanost prvních TSI, které nevydrželi takové tlaky. Snad se ponaučili a vše bude dobré již od počátku, downsizing je z Evropy defacto přikázán, jinak se po 100 g CO2 jinak auta nedostanou a automobilky taktéž. I tak si myslím, že pseudoekologie elektromobilů, které mají jedovaté baterie a proud se do nich vyrábí z 65% v tepelných elektrárnách..., nebo pseudo CNG které sice vykazuje málo CO2, ale celé roky nikdo neřeší daleko škodlivější a jedovatější CO, které spalováním CNG či CH4 vzniká..., všechny tyto akce vedou do pekel a než se na to přijde, bude pozdě. Podobně jako studie, která odhalila 30 let po zavedení bezolovnatých benzínů, že mnoho škodlivých složek olovnaté benzíny na sebe vázaly a neopouštěly do ovzduší a byly tak v podstatě ekologičtější...

0/0
14.8.2014 23:43

J52i10ř70í 40S59c56h85w91a71c31h 8468294968866

mno, tak to by mě zajímalo, jak to olovo bylo tehdy před třiceti lety detoxikováno,,,,;-D

0/0
15.8.2014 2:09

P11e35t31e95r 53Č31e62r80n67á95k 1141856517392

Tak toto je to typické, čo sa nazýva "čecháčkovstvom"

Máte tam fabriku, ktoré vyrába slušné autá za slušnú cenu... zamestnáva neviem koľko tisív ľudí na priamo a ešte viac na nepriamo, majiteľ dbá na jej históriu a odkaz a hlvna nie je to žiadna montovna, je tam pomerne veľký vlastný vývoj....

Ale nie, furt sa bude pindať aký je to krám, aké je to celé na prd...

Čo by som ja dal za to, keby takáto fabrika stále na Slovensku....

+7/0
14.8.2014 17:22

J86i96ř36í 67S79c28h20w77a82c73h 8338614518336

no a vidíš, antišáde nazývá čecháčky-lojzíky ty, co škodovky kupují ;-)

0/0
15.8.2014 2:14

J89a60n 28J32e69m36e95l33k51a 1845180

Na motoru evidetně čím dál víc plastových částí.. Zachvilku bude celý "černý". U low cost 1.2 klidně. Ale i u 1.8 tsi, o3 vypadá stejně. Bych si myslel, že když si připlatím za "vyšší" motor, že nebude dělán tak spotřebně.

0/0
14.8.2014 16:48

J16i82ř70í 42S73c35h73w15a56c14h 8748934788486

hmm, z plastu jsou tam tak maximálně nějaký kryty a odhlučnění, u ložisek, bloku, ojnic a pístů to zatím vůbec nehrozí....ani u 1.2....;-)

0/0
15.8.2014 2:18

M78i75c32h52a56l 72P91a78v39l89á17t 9773813254249

Jestli on ten motor neni od pohonu vozidla a ne od toho, abyste nad nim slintal..

0/0
15.8.2014 12:38

M43i63c54h51a58l 72P44a49v45l18á48t 9583553944299

PS: Mam na 2.0TSI taky nejaky dekl a je mi to uplne vite u ceho. Oni vedi, proc ho tam dali a Vy na to muzete taky prijit, kdyz se trochu zamyslite. :o)

0/0
15.8.2014 12:39

F25i65l49i82p 90K59o72h79o94u21t 7260363537800

Sám vlastním Fabii 2 Elegance a není vůbec špatná.  Pokud bude mít Fabia 3 Elegance automatické el. stahování všech 4 oken (to dvoupolohové) jako má stará Fábka, tak to vidím jako reálného nástupce. Už jsem se poohlížel po náhradě a Rapid to třeba neumí. Dokonce ze začátku u něj nešli od řidiče stáhnout okna vzadu.

0/0
14.8.2014 16:15

J34a95r53o58s89l23a49v 29D52r29o75b43n36ý 6856438187247

to je věc které mě nechává klidným, když řídím, je mi otevirání zadních okem ukradený. Vám to tak vadí že to nejde ( no jestli nemáte klimu tak asi jo ).

0/0
14.8.2014 17:35

P45e83t20r 74N51e37s97v33a64d69b82a 2594395426459

Líbí se mi kolik lidí tady už teď plive na trojkovou fabii a stejně kolem ní budou chodit a okukovat jak poklad.;-D

+2/−1
14.8.2014 11:27

J90a67n 21L21i94b98i64c81h 9782948225303

První Fabia byla sterilnm autem, ale s rozumnou kvalitou a proti Felicií nezrezla hned za rok a něco vydržela, i když motory za moc nestály, druhá Fábka byla taková parodie na auto, úzká a s levnějšími materiály, tak jen aby trojka nebyla nakonec jen takový lacinější Rapid, to by bylo docela zklamání.

+6/−3
13.8.2014 23:21

J17a56n 32S85t46a85r96ý 8797520432165

A to jde? Udělat auto, které vypadá laciněji než Rapid.. ;-)

+1/−3
13.8.2014 23:30

J81a68n 54L35i35b52i65c69h 9222868395523

jj, jde, vynechá se čalounění, ....

+3/0
13.8.2014 23:46

J67a74n 31S23t24a80r12ý 8407780382175

...a třeba škrabka by mohla být až ve výbavě Laurin&Clement

+5/−2
13.8.2014 23:59

J90a75n 41S82t46a72r41ý 8617920562615

OK, pane Boukal přesvědčil jste mě. Za příplatek 2000,-Kč bude k mání škrabka u všech výbav...

0/0
14.8.2014 0:13
Foto

R39o52b49e73r39t 38B22o35u98k42a76l 4144635210

Radeji nic psat nebudu...

0/0
14.8.2014 8:57

J24i72ř82í 97S49c12h37w52a60c63h 8588924698296

;-D;-D;-D

0/0
15.8.2014 2:20

K95a80r34e46l 95F16a45i77t 1728493518722

ve škodovce jde všechno...

0/0
14.8.2014 6:42

J27i52ř38í 73Š23v71e77c 6703312105586

v podání šádovky jde vše...

0/0
14.8.2014 12:16

J62i52ř53í 34S85c91h85w24a45c68h 8928394288186

horší, když u konkurence to nejde ;-)

0/0
15.8.2014 2:43

J40a18n 57L75i45b98i43c56h 9762838835233

Jistě, že ano, čínské tvrdé plasty, ostré hrany, zápach PVC, to opravdu jde, cena pak bude moci vystartovat na 199 000 Kč, podvozek z žebřiňáku a duchny místo airbagů.

0/0
14.8.2014 20:45

T50o86m25á97š 96H94o32c70h92m51u80t58h 4854862340155

Proč je Fábia II parodie na auto? Proč jich jezdí po silnicích tuny? Nebude to náhodou jako s iPhonem? Aneb je to předražený šmejd, ale má ho polovina planety? :-D

+1/−2
14.8.2014 8:30

J14i34ř22í 20Š65v81e62c 6293942855106

Pro mne osobně je šádovka zklamáním obecně. Jestli škoda za něco stála, tak dříve. Po fuzi s das paskvil auto to jde zkopce a ve snaze ušetřit dávají na stahování oken švihadla a snaží se ušetřit kde to jde. Podle mne si může šádovku koupit akorát tak fanatický příznivec protože nemá ani 1/10 cenu.

0/−4
14.8.2014 12:15

J24i15ř75í 68S50c71h15w44a36c30h 8698954448956

a 1/20 cenu má? Mám totiž takovou nabídku od dealera? To bych snad mohl vzít co? Nebo mám nekompromisně vyžadovat 1/30?

0/0
15.8.2014 2:41

J47a47n 65L75i26b59i22c18h 9512718595703

Už nebudou Háťapky, to se bude lidem stýskat, neb s nimi byli víc v servise než doma. No on je jistě spolehlivostí někdo nahradí, TSI už dochrastila, řemen selže taky, ale nechrastí.

0/−3
13.8.2014 23:19

T13o30m67á34š 94J13u21r93e17č64k27a 3813402869793

To co jste napsal je strašná hovadina naprosto ničím nepodložená, a tipuju to na bezvýznamný výkřik do prázdna. Sousedova 1,2HTP 12V má na kontě něco přes 192 000 a jediná závada zatím byla výměna alternátoru. V práci máme též jednu haťapku taky 12v, střídá se na něm zhruba 6 lidí, má na kontě 280 000 a to se jen jednou měnila spojka, brzdy, a zadní tlumiče. Nejhorší motor co se do fábie dával byl 1,4 MPI

+3/−2
14.8.2014 7:01

P51e96t83r 43N38e77s23v28a44d95b52a 2774355876159

Pan Libich pouze papouškuje tlachálky z internetu kteří mají potřebu dělat ze sebe vo.y. Nic víc nic míň. Zvláštní že nikdy žádný z těchto expertů nenapíše jaký má v autě motor on. Že by to bylo tím že mají třeba Corsu 1,2 55 kw na které se rozvodový řetěz vytahá rychleji než na Fáčku a chtějí si poléčit ego?

0/0
14.8.2014 11:10

J63a13n 19S78t68a84r76ý 8127350662845

Bylo mi dopřáno se s tím dieslovým 3-válcem (ve FII) seznámit osobně. Boha to je plečka...ty vibrace a ten šílený zvukový projev jak vyrachtaná sekačka 8-o

+2/0
13.8.2014 23:16

J49a87n 81L30i83b45i39c78h 9692218675383

Zvykejte si, brzy si nic lepšího než tříválec nekoupíte.

+1/−1
13.8.2014 23:21

J31a92n 88L12i33b37i51c35h 9842158115113

Nebo si kute Fiata 500 a dvouválec a to teprve poznáte, jak se klepe auto jak osika, ale Fábistům to vadit nebude, vznikly si na rozpadlé Háťapky, uvadlé MPI, zadřené TDI a chrastící TSI, tak by skoro byli zklamaní, kdyby jim ten motor šlapal, nevibroval, nechrastil, netekl, nerozpadal se a táhnul, to by asi ani neunesli, tohle těm HTP/TDI fandům sedne jak ušité.

0/−3
13.8.2014 23:24
Foto

P23e72t61r 28P94r74o93c58h76á52z37k34a 3452236222174

Světlo vůbec nevypadá špatně a i celý vůz na snímcích co jsou k mání vypadá dobře.Hlavně se proporčně změnil.Jsem skutečně zvědavý jak bude vypadat v reálu a hlavně kolik za ni Škodovka bude chtít.Co mi vadí jsou motory,ale co se dá dělat.Takové je doba.

+5/0
13.8.2014 21:52

M47a56r28i93a94n 74K86a84r78a81b52a 4743821400982

Čo sa s tým dá robiť? Nekupovať. Dokiaľ nezačnú robiť normálne motory alebo tie "normálne" nezlacnia na rozumnú úroveň.;-)

+1/0
14.8.2014 9:49
Foto

P44e86t80r 16P21r82o21c83h93á26z19k60a 3772646632654

Bohužel šílenství ekologů je na celém světě stejné a výrobce nutí aby šli cestou TSI,tří válců ,systému start stop a podobně.Cešna je dána konkurencí a také poptávkou na trhu.Třeba výrobce přijde se zajímavou akcí.

0/0
14.8.2014 11:39

R19a24d44o86v38a86n 16K15a48d84l75e48c 1223323298747

To mi připadá stupidní odhalování Škody Favorit před Televizními novinami na ČST 1 v 1987 :-)

+7/−1
13.8.2014 20:51

9451524920477

http://www.auto.cz/volvo-xc90-se-dale-odkryva-predstaveno-bude-za-dva-tydny-82591   tohle taky?

0/0
13.8.2014 20:55

L64u17b11o33š 36S71t33e77h84n23o 8192309251269

Přesně tak, je to stejná legrace. Ty motory HTP s řetězem opravdu nemají rozvodový mechanismus doživotní, leda by se životností myslelo 150 tis. km. V těchto km nám na služební fabii řetěz přeskočil a výsledkem byly ohnuté ventily a výměna celé hlavy motoru.

Škoda je na našem trhu předražená značka, ale je to logické, když je stále první v prodejích. Byl by nesmyls aby výrobce cenovou politiku měnil, leda by chtěl vydělat méně. Ceníkové ceny různých značek přitom srovnávat nejdou, vždy záleží až na konečné nabídce od prodejce, o kolik umí cenu stáhnout dolů.

0/0
18.8.2014 13:13

M42i60c47h53a70l 57S79n74o66p35e17k 7711708715967

hnus

+1/−6
13.8.2014 20:47

T43o25m34á71š 26V11e12s22e21l60ý 5655628380309

dvojka je hnus, tohle se da.

+2/−1
13.8.2014 22:26

K35a74r55e33l 95M88a67r37t91i81n45e66c 6888498746264

ja tedy dam na reklamu a tu ma jednoznacne Hyundae nejlepsi. Je to holt asijskej tygr evropskeho trhu a na tu kvalitu a zaruku snad nikdo jinej asi hned tak nema.

0/−14
13.8.2014 19:20

L63i11b61o80r 50J97e83l58í98n24e40k 9478360915156

;-D

+10/0
13.8.2014 19:43

M93i51c54h41a59l 60P48a73v82l38á16t 9323523354589

Tak aspon ze nekdo vybira podle reklamy, ze do toho nervou prachy zbytecne. Napiste jim o tom, budou radi. :o)

+1/0
13.8.2014 21:31

J21i61n46d94ř96i64c11h 56Š78k36o90p96e34k 4815571300105

hlavně že to má papírové emise EURO 6, co na tom, že životnost není ani poloviční nepřeplňovaných motorů a reálná spotřeba je taky někde úplně jedno

0/0
13.8.2014 19:03

P98e75t50r 25M44a17r24e64č25e36k 1773521449748

Přesně tak , když tomu člověk bude trochu šlapat na krk tak to bude žrát , a vypouštět emise stejně jak Euro 4 nebo 3. Že fyzika se oklamat nedá . To evidentně bruselským šimlům nedochází.

+6/0
13.8.2014 20:13

J40i32ř49í 12S78c10h41w94a50c92h 8938754148686

no a když se bude šlapat za krk Euru 4 tak bude žrát jako Euro 2, že....;-)

0/−1
13.8.2014 20:57

T63o23m91á35š 17V15e33s75e84l43ý 5765538310399

no ve skutecnosti vsechny tyhle motory buudou v takovem rezimu zrat vic nez motory "predeurove"

0/0
13.8.2014 22:28

J81i37ř32í 14S44c61h59w74a83c78h 8778294688136

no o tvém tvrzení by se dalo s úspěchem pochybovat, nehledě na to, že se v takovém režimu prostě běžně neprovozují, protože nejezdí někde na okruhu.....;-)

0/0
15.8.2014 2:28

A30l68o12i55s 11S11t43a52r44ý 3389509647462

A já myslel, že bradavku...

+2/0
13.8.2014 18:39

J37o23s17e50f 75Š38e79m93e79l69í15k 7209941370777

To si pletete s Hanychovou nebo jak že se to aktuálně jmenuje.

0/0
13.8.2014 21:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.