Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nová fabia se začíná odhalovat, ukázala světlo

V Mladé Boleslavi se vše připravuje na rozběh výroby nové generace důležitého modelu. Po Česku jezdí prototypy fabie s lehkým maskováním, protože vzhled je stále ještě tajný. Škoda však už zveřejnila první oficiální informace o motorech a obrázek přední lampy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fabie I. si mě svým vzhledem a vlastnostmi získala až po několika letech. Ze začátku se mi vůbec nelíbila. Pak jsem nějaký čas měl Combi 1.4 16v 59 kW z výběhu r. 2008 když už dobíhala její výroba. Musím říct že Combi s touhle motorizací bylo nejpovedenější. Prostorné na malý vůz, motor svižný a velmi úsporný a prakticky k neutahání... Fabia II. byla ošklivá, úzká, a i nepovedená úzká maska

Až facelift, který rozšířil mříž chladiče z ní udělal pohlednější. Tato Fabie v pořadí III.generace vypadá již od počátku pohledně. Uvidíme co motory, škoda že se nepodařilo reinkarnovat starou dobrou 1.4 16v na Euro 6. Snad nové motory nezopakují neúspěch původních 3válců HTP kterým praskalo těsnění a někdy i hlavy, či poddimenzovanost prvních TSI, které nevydrželi takové tlaky. Snad se ponaučili a vše bude dobré již od počátku, downsizing je z Evropy defacto přikázán, jinak se po 100 g CO2 jinak auta nedostanou a automobilky taktéž. I tak si myslím, že pseudoekologie elektromobilů, které mají jedovaté baterie a proud se do nich vyrábí z 65% v tepelných elektrárnách..., nebo pseudo CNG které sice vykazuje málo CO2, ale celé roky nikdo neřeší daleko škodlivější a jedovatější CO, které spalováním CNG či CH4 vzniká..., všechny tyto akce vedou do pekel a než se na to přijde, bude pozdě. Podobně jako studie, která odhalila 30 let po zavedení bezolovnatých benzínů, že mnoho škodlivých složek olovnaté benzíny na sebe vázaly a neopouštěly do ovzduší a byly tak v podstatě ekologičtější...

0 0
možnosti

mno, tak to by mě zajímalo, jak to olovo bylo tehdy před třiceti lety detoxikováno,,,,;-D

0 0
možnosti

Tak toto je to typické, čo sa nazýva "čecháčkovstvom"

Máte tam fabriku, ktoré vyrába slušné autá za slušnú cenu... zamestnáva neviem koľko tisív ľudí na priamo a ešte viac na nepriamo, majiteľ dbá na jej históriu a odkaz a hlvna nie je to žiadna montovna, je tam pomerne veľký vlastný vývoj....

Ale nie, furt sa bude pindať aký je to krám, aké je to celé na prd...

Čo by som ja dal za to, keby takáto fabrika stále na Slovensku....

7 0
možnosti

no a vidíš, antišáde nazývá čecháčky-lojzíky ty, co škodovky kupují ;-)

0 0
možnosti

J76a98n 62J37e65m20e85l25k29a

14. 8. 2014 16:48

Na motoru evidetně čím dál víc plastových částí.. Zachvilku bude celý "černý". U low cost 1.2 klidně. Ale i u 1.8 tsi, o3 vypadá stejně. Bych si myslel, že když si připlatím za "vyšší" motor, že nebude dělán tak spotřebně.

0 0
možnosti

hmm, z plastu jsou tam tak maximálně nějaký kryty a odhlučnění, u ložisek, bloku, ojnic a pístů to zatím vůbec nehrozí....ani u 1.2....;-)

0 0
možnosti
Foto

Sám vlastním Fabii 2 Elegance a není vůbec špatná.  Pokud bude mít Fabia 3 Elegance automatické el. stahování všech 4 oken (to dvoupolohové) jako má stará Fábka, tak to vidím jako reálného nástupce. Už jsem se poohlížel po náhradě a Rapid to třeba neumí. Dokonce ze začátku u něj nešli od řidiče stáhnout okna vzadu.

0 0
možnosti

to je věc které mě nechává klidným, když řídím, je mi otevirání zadních okem ukradený. Vám to tak vadí že to nejde ( no jestli nemáte klimu tak asi jo ).

0 0
možnosti

Líbí se mi kolik lidí tady už teď plive na trojkovou fabii a stejně kolem ní budou chodit a okukovat jak poklad.;-D

2 1
možnosti

J11a70n 69L66i34b38i38c22h

13. 8. 2014 23:21

První Fabia byla sterilnm autem, ale s rozumnou kvalitou a proti Felicií nezrezla hned za rok a něco vydržela, i když motory za moc nestály, druhá Fábka byla taková parodie na auto, úzká a s levnějšími materiály, tak jen aby trojka nebyla nakonec jen takový lacinější Rapid, to by bylo docela zklamání.

6 3
možnosti

J32a24n 83S96t41a24r51ý

13. 8. 2014 23:30

A to jde? Udělat auto, které vypadá laciněji než Rapid.. ;-)

1 3
možnosti

J60a88n 15L25i62b25i82c71h

13. 8. 2014 23:19

Už nebudou Háťapky, to se bude lidem stýskat, neb s nimi byli víc v servise než doma. No on je jistě spolehlivostí někdo nahradí, TSI už dochrastila, řemen selže taky, ale nechrastí.

0 3
možnosti

To co jste napsal je strašná hovadina naprosto ničím nepodložená, a tipuju to na bezvýznamný výkřik do prázdna. Sousedova 1,2HTP 12V má na kontě něco přes 192 000 a jediná závada zatím byla výměna alternátoru. V práci máme též jednu haťapku taky 12v, střídá se na něm zhruba 6 lidí, má na kontě 280 000 a to se jen jednou měnila spojka, brzdy, a zadní tlumiče. Nejhorší motor co se do fábie dával byl 1,4 MPI

3 2
možnosti

J42a57n 25S40t64a30r25ý

13. 8. 2014 23:16

Bylo mi dopřáno se s tím dieslovým 3-válcem (ve FII) seznámit osobně. Boha to je plečka...ty vibrace a ten šílený zvukový projev jak vyrachtaná sekačka 8-o

2 0
možnosti

J47a53n 73L13i31b64i34c75h

13. 8. 2014 23:21

Zvykejte si, brzy si nic lepšího než tříválec nekoupíte.

1 1
možnosti
Foto

Světlo vůbec nevypadá špatně a i celý vůz na snímcích co jsou k mání vypadá dobře.Hlavně se proporčně změnil.Jsem skutečně zvědavý jak bude vypadat v reálu a hlavně kolik za ni Škodovka bude chtít.Co mi vadí jsou motory,ale co se dá dělat.Takové je doba.

5 0
možnosti

Čo sa s tým dá robiť? Nekupovať. Dokiaľ nezačnú robiť normálne motory alebo tie "normálne" nezlacnia na rozumnú úroveň.;-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...