- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Fabie I. si mě svým vzhledem a vlastnostmi získala až po několika letech. Ze začátku se mi vůbec nelíbila. Pak jsem nějaký čas měl Combi 1.4 16v 59 kW z výběhu r. 2008 když už dobíhala její výroba. Musím říct že Combi s touhle motorizací bylo nejpovedenější. Prostorné na malý vůz, motor svižný a velmi úsporný a prakticky k neutahání... Fabia II. byla ošklivá, úzká, a i nepovedená úzká maska
Až facelift, který rozšířil mříž chladiče z ní udělal pohlednější. Tato Fabie v pořadí III.generace vypadá již od počátku pohledně. Uvidíme co motory, škoda že se nepodařilo reinkarnovat starou dobrou 1.4 16v na Euro 6. Snad nové motory nezopakují neúspěch původních 3válců HTP kterým praskalo těsnění a někdy i hlavy, či poddimenzovanost prvních TSI, které nevydrželi takové tlaky. Snad se ponaučili a vše bude dobré již od počátku, downsizing je z Evropy defacto přikázán, jinak se po 100 g CO2 jinak auta nedostanou a automobilky taktéž. I tak si myslím, že pseudoekologie elektromobilů, které mají jedovaté baterie a proud se do nich vyrábí z 65% v tepelných elektrárnách..., nebo pseudo CNG které sice vykazuje málo CO2, ale celé roky nikdo neřeší daleko škodlivější a jedovatější CO, které spalováním CNG či CH4 vzniká..., všechny tyto akce vedou do pekel a než se na to přijde, bude pozdě. Podobně jako studie, která odhalila 30 let po zavedení bezolovnatých benzínů, že mnoho škodlivých složek olovnaté benzíny na sebe vázaly a neopouštěly do ovzduší a byly tak v podstatě ekologičtější...
mno, tak to by mě zajímalo, jak to olovo bylo tehdy před třiceti lety detoxikováno,,,,
Tak toto je to typické, čo sa nazýva "čecháčkovstvom"
Máte tam fabriku, ktoré vyrába slušné autá za slušnú cenu... zamestnáva neviem koľko tisív ľudí na priamo a ešte viac na nepriamo, majiteľ dbá na jej históriu a odkaz a hlvna nie je to žiadna montovna, je tam pomerne veľký vlastný vývoj....
Ale nie, furt sa bude pindať aký je to krám, aké je to celé na prd...
Čo by som ja dal za to, keby takáto fabrika stále na Slovensku....
no a vidíš, antišáde nazývá čecháčky-lojzíky ty, co škodovky kupují
Na motoru evidetně čím dál víc plastových částí.. Zachvilku bude celý "černý". U low cost 1.2 klidně. Ale i u 1.8 tsi, o3 vypadá stejně. Bych si myslel, že když si připlatím za "vyšší" motor, že nebude dělán tak spotřebně.
hmm, z plastu jsou tam tak maximálně nějaký kryty a odhlučnění, u ložisek, bloku, ojnic a pístů to zatím vůbec nehrozí....ani u 1.2....
Sám vlastním Fabii 2 Elegance a není vůbec špatná. Pokud bude mít Fabia 3 Elegance automatické el. stahování všech 4 oken (to dvoupolohové) jako má stará Fábka, tak to vidím jako reálného nástupce. Už jsem se poohlížel po náhradě a Rapid to třeba neumí. Dokonce ze začátku u něj nešli od řidiče stáhnout okna vzadu.
to je věc které mě nechává klidným, když řídím, je mi otevirání zadních okem ukradený. Vám to tak vadí že to nejde ( no jestli nemáte klimu tak asi jo ).
Líbí se mi kolik lidí tady už teď plive na trojkovou fabii a stejně kolem ní budou chodit a okukovat jak poklad.
První Fabia byla sterilnm autem, ale s rozumnou kvalitou a proti Felicií nezrezla hned za rok a něco vydržela, i když motory za moc nestály, druhá Fábka byla taková parodie na auto, úzká a s levnějšími materiály, tak jen aby trojka nebyla nakonec jen takový lacinější Rapid, to by bylo docela zklamání.
A to jde? Udělat auto, které vypadá laciněji než Rapid..
Už nebudou Háťapky, to se bude lidem stýskat, neb s nimi byli víc v servise než doma. No on je jistě spolehlivostí někdo nahradí, TSI už dochrastila, řemen selže taky, ale nechrastí.
To co jste napsal je strašná hovadina naprosto ničím nepodložená, a tipuju to na bezvýznamný výkřik do prázdna. Sousedova 1,2HTP 12V má na kontě něco přes 192 000 a jediná závada zatím byla výměna alternátoru. V práci máme též jednu haťapku taky 12v, střídá se na něm zhruba 6 lidí, má na kontě 280 000 a to se jen jednou měnila spojka, brzdy, a zadní tlumiče. Nejhorší motor co se do fábie dával byl 1,4 MPI
Bylo mi dopřáno se s tím dieslovým 3-válcem (ve FII) seznámit osobně. Boha to je plečka...ty vibrace a ten šílený zvukový projev jak vyrachtaná sekačka
Zvykejte si, brzy si nic lepšího než tříválec nekoupíte.
Světlo vůbec nevypadá špatně a i celý vůz na snímcích co jsou k mání vypadá dobře.Hlavně se proporčně změnil.Jsem skutečně zvědavý jak bude vypadat v reálu a hlavně kolik za ni Škodovka bude chtít.Co mi vadí jsou motory,ale co se dá dělat.Takové je doba.
Čo sa s tým dá robiť? Nekupovať. Dokiaľ nezačnú robiť normálne motory alebo tie "normálne" nezlacnia na rozumnú úroveň.