Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pořádný závoďák pro puberťáky. KTM RC 125 vám ostudu neudělá

Dřív byla cesta vývoje mladého motorkáře jasná. Začínalo se na pionýru po tátovi, pokračovalo na nějaké jawě a pak, když se poštěstilo, přišel první „Japonec“. Dnes to mají jezdci mnohem jednodušší a už v šestnácti mohou řídit plnohodnotné stroje, které je připraví na dospělou motorku. Jedním z nich je i KTM RC 125.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J64i58ř55í 98D41v16o45ř43á98k 5768463878510

Rakev , nebo urna je v ceně ?

0/−1
18.8.2014 20:41

J24a79n 38P35e15k81a 5603833183

nojo. Děcka si nechají odemknout tu elektronickou blokaci výkonu a pak se uvidí, kolik jich přežije :D Ony ty začátky na fichtlu měly něco do sebe.

+3/0
18.8.2014 12:31

J85i42ř79í 33K35o66c28u60r62e73k 6255464195128

Když bude měsíc, dva jezdit na uzamčené verzi a pak si to odemkne. Tedy když už ji bude mít osahanou, tak kde je problém? Postupné zvyšování výkonu... A ze 125 ccm se toho výkonu nad 11 kW moc vytáhnout nedá. Zdaleka ne tolik jako z uzamčené 500 ccm / 25 kW která je od 18 let.

Zabít se dá i na bicyklu. Bouchal cup challenge.

+2/0
18.8.2014 23:26

D20a82v59i70d 85P27š61t95r56o53s52s 9349109470574

Přešně otevírání je možné hlavně u dvoutaktů kde se z nich dal dostat celkem bez problémů i dvojnásobný výkon tohle pude otevřít max o 20% a to jsem optimista. A pokud to daný člověk neumí řídit tak se zabije i na fichtlu nehledě na to ,že tohle oproti jawě drží v zatáčce a hlavně brzdí.

+2/0
19.8.2014 12:34

D40a51n44i29e39l 53M72a47r56t97í59n10e28k 4523213313339

Nikdy sem nejak moc nepochopil pro na motorku muzete uz od 16 ale do auta az v 18. Vzdyt i ta motorka je pri nehode min bezpecna nez auto a rozhodne se na ni nejezdi o tolik pomalejc nez v aute.

0/0
18.8.2014 11:59

V62l26a63d20i68m72í57r 73L34o35u71d93a 8167737696702

A není to tak dávno co bylo možno mít papíry na fichtla už od 15 let...

+1/0
18.8.2014 12:22

J17i19ř48í 24K97a60č71í68r48e39k 5410426546

však to je dodnes, ne? na 50ccm

0/0
18.8.2014 15:05

D24a49v58i93d 52J16i56n36d36r17a 6870274656284

Pane Martínku... co k tomu dodat. Zkusím to pojmout trochu jinak. Na motorce se dá jezdit již od 15 let (řidičský průkaz skupiny AM) přičemž nemůžete jet rychleji než 45km/h. Stejně tak v tomto věku můžete mít osobní vůz (moc jich není) se stejnými pravidly, tedy rychlost do 45km/h. Spíš by jste se měl zamyslet nad tím, proč můžu od 18 řídit libovolné auto, bez ohledu na objem, velikost, výkon atd. Když budu mít papíka ropnýho magnáta, tak mi k 18tinám dá bugatti který jede přes 400, a nad tím se nepozastavíte?

Ano motorky všeobecně jezdí v průměru rychleji, je to dané poměrem váha/výkon (kroutící moment). Jako motorkář můžu prohlásit, že je to udělané špatně, protože možnost od 15 (16) let řídit motorku ano, ale tu "největší" bych povolil buď po doložení zkušeností formou licence a závodů, nebo držení řidičského průkazu déle než 2 roky na menší kubatůru. ovšem to samé i s osobními vozy.

+2/0
18.8.2014 12:55

D83a98n89i82e72l 34M37a33r46t47í60n61e55k 4163243953709

Tak ja nerikam ze neni k zamysleni ze clovek co vyleze z autoskoly  kde se ucil kdyz mel stesti na oktavce tak ma moznost ridit rovnou bugati. Ale jinak taky si vemte kolik treba to auto pro 15 lety stoji a porovnejte s cenou motorek

0/0
18.8.2014 13:57

D21a85v14i85d 94J40i61n60d59r29a 6220234666424

No pakliže se budeme koukat na cenu nových vozů, bude tam rozdíl, ale nebude tak markantní. Ovšem jistě jsme všichni alespoň trochu gramotní, a známe vzoreček 1/2 *m*v*v. Při zachování stejné rychlosti, tedy 45km/h je ta energie kapku jiná.

Já to beru tak, že motorku dnes nemůže řídit každý, je na to trochu pomýšleno ale ne příliš, ovšem u automobilů tomu tak vůbec není, a to je podle mě až trestné.

0/0
18.8.2014 14:14

J66i70ř34í 63K79a30č73í22r57e54k 5330666846

Když uvážím, že u nás nějaký moped stojí okolo těch 25000,- a Němci mají průměrný plat 4x větší než my, je tato motorka pro ně pěkně cenově dostupná, což se nedá říct o nás. Já mám MZ ETZ 250 kterou jsem si koupil za 13000,- a za dalších 5000,- pěkně opravil a jsem spokojen, 24 let starý dvoutakt, 15.5kw - jsem na tom líp než s touhle za 100 000,- :-)

+1/0
18.8.2014 11:29

J68i24ř81í 20K88a74č54í42r20e50k 5320226866

Mimochodem za 135000,- už si můžete pořídit Hondu CB500 novou a to je už jinačí třída, než tohle pískle :-)

0/0
18.8.2014 11:30

J14a77n 86L38a96k71o84m87ý 7411495415494

A ta je taky pro kluky od 16-ti let? 8-o

0/0
18.8.2014 12:31

V81l38a98d86i31m34í64r 30L28o13u16d35a 8627367536512

Jako 350tka Jawa  - není...

0/0
18.8.2014 12:40

V59l56a80d59i18m46í19r 33L89o44u67d29a 8877977406272

22 let stará Jawa 350/640 - v dobrém stavu s papírama to dneska koupíte za dvacítku. Díly levné, místo do servisu si většinu údržby a oprav udělá každý trochu-kutil sám. A vždy jsem "nějak" dojel. ;-D;-D;-D

0/0
18.8.2014 11:53

J20a34n 11L43a15k10o70m67ý 7931235105814

Osobně se mi ze stejné stáje líbí víc nekaotovaný předchůdce 125 Duke, ale tak každej má jinej vkus

0/0
18.8.2014 2:40

9531314170777

Sorry, nemohu si odpustit. KTM = Kretén Tlačí Motorku, případně Každý Týden Montujeme

+6/−8
18.8.2014 0:12
Foto

L68u78k61á77š 22P87a96ř31í80z28e36k 5233869549963

Sorry, nemohu si odpustit minus.

+3/−1
18.8.2014 0:21

9381674470167

budiž Vám přáno. Já to nemyslím špatně. Jen mám i špatnou zkušenost a tyto slogany jí přesně vystihují :-)

0/0
18.8.2014 0:55

J74a38n 22L34a49k31o79m26ý 7121455485654

Špatnou zkušenost jde mít naprosto se vším. Dnes je KTM docela dobrá a hlavně líbivá, takže netřeba se bát.

0/0
18.8.2014 2:38

K94a31r67e46l 44F75a32i48t 1508553498642

Na KTM nedám dopustit, mám již x tou....od motorkosu, endura (8 let jsem jezdil závodně enduro), teď Advanture 990 a musím říct, že KTM je bezkonkurenční. Bohužel si za to taky nechají slušně zaplatit. Od té doby co jsem sedl na KTM, jiná motorka mě do garáže nesmí.

0/0
18.8.2014 6:49
Foto

M92i22l72a45n 22S94t72r68n65a76d20e49l 4111406559130

To pisete dobrovolne takove nesmysly? Nebo vas nekdo nuti? Takhle ze sebe verejne delat hlupaka.

0/0
18.8.2014 7:00

9821744720817

a v čem konkrétně, prosím Vás, ze sebe dělám hlupáka? To nikdo nemůže mít jiný názor? Moc hezky to tady popsal pan Jindra

0/0
18.8.2014 10:49

D59a47v20i20d 50J15i41n42d45r79a 6680394626884

Abych řekl pravdu, docela s Vámi souhlasím. Lidi propadají masové produkci a "německé preciznosti" (Rakousko považuji za polovičaté Německo). Krom toho půlku věcí obkoukají, příliš to nefunguje a s designem se nedokáži ztotožnit. Nic proti, ale trubkový rám=Ducati monster, tenhle typ zadních světel=Suzuki SV. K tomu některé hrubé až ošklivé hrany -ten předek je opravdu nepovedený a to od blatníku až po masku.

Ještě by mě zajímalo, jak často to má chodit na servis. Když jsem tenkrát viděl srovnání, tak KTM musí chodit snad po 6ti tisících... což je pro někoho 2-3 ročně?

+1/−1
18.8.2014 7:51

D84a97v74i39d 60J19i33n75d29r82a 6360934776784

Pane Bártek, klidně se mi k tomu vyjádřete. Beru to ze zkušenosti a jelikož vlastním závodní licenci, tak si myslím, že o tom i něco málo vím, tak prosím rád se přiučím novému

0/0
18.8.2014 9:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.