Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejkrásnější české auto Škoda Popular Monte Carlo. Co kus, to originál

Minulý rok oslavila legendární Škoda Popular osmdesátiny. Do její rozvětvené rodiny patří také Popular Monte Carlo, který uchvátí oko obdivovatele nebývalou elegancí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53i96ř96í 10B98r75o46ž 5359205772487

V Naši dědové měli obrovskou řemeslnou zručnost a umělecký cit

+2/0
2.2.2015 14:25

M96a67r24c96e20l 43H28r20o91c42h 9369119762

Já do aut nikdy moc nebyl, ale tohle je fakt nádhera. R^

+2/0
1.2.2015 15:03

P43a60v66e96l 49Š92e44d15l95b43a94u51e15r 7468241652655

Se mně více líbí Tatraplán... Ale tohle taky jde.

0/0
30.1.2015 23:45
Foto

M69i44l15o24š 19K97o85s45t53k49a 3982825787296

Krásný kousek...šperk z firmy Škoda

+7/0
30.1.2015 21:15
Foto

A26n95d30r65e47a 18P49l85a26t42z42n11e34r29o55v15á 4962141548362

Tohle si rád řečte Radek, jsem si říkala po dvou odstavcích - a on to napsal! :-) Krásné, potěšilo oko.

+1/0
30.1.2015 21:01

M71i90l95a61n 34D62u79r61i95c53a 4453315263241

To bylo v době, kdy každá značka měla "duši", kdy co auto, to nádherný technický skvost. To, co dnes vyjíždí z některých továren, to je na blití, bohužel. Staří projektanti do toho dávali duši, žádné nuly a jedničky z PC:-/

+8/−2
30.1.2015 20:08

M77i55l83a79n 75D56u25r83i28c71a 4803175723661

Už jen ten znak je dělaný stylem Rolls-RoyceR^;-)

+3/0
30.1.2015 20:14

J89a47n 52U93l38m 7520569346982

něco jak dnešní Octávie ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
30.1.2015 21:39

V67l41a84s37t87i88m71i95l 21S83v20o50b10o30d26a 7383968215874

A vedle toho v tom videu ten designový hnus současné produkce ;-D. To ještě více umocnilo krásu tohoto vozu.

+7/0
30.1.2015 18:04

P72a33v79e26l 88K23r71o57n11i50k91a 7732665521

A byl to průkopník systému "transaxle", kdy převodovka byla vzadu a kardan se tak točil rychlostí motoru. V tom pak následoval Rapid a od zhruba padesátých let Lancia, Ferrari, Porsche a jiní, v podstatě až do současnosti.

+3/0
30.1.2015 16:49

J55i26ř48í 89K28r36u93p55i74c69a 6327620255886

Přesně tak, to byla trochu slabina těchto aut. U některých starších aut byl i problém s řazením, protože dřevěná kostra karoserie klesla a o ní drhlo táhlo řazení. To byla závada i u auta mého strýce. Taky vysoké otáčky kardanu omezovaly jeho životnost.

0/0
30.1.2015 17:18

P26a35v64e41l 41K67r61o75n87i24k95a 7242265401

A ke klikovce přidali jedno ložisko a šups, už byl motor pro 1203.;-D

0/0
30.1.2015 17:39

J69a54n 28Š20v52a97r53c 8147766488774

Nádhera R^

+5/0
30.1.2015 16:36

J83i92ř27í 57K20r93u35p97i81c41a 6747840605426

Díky za připomenutí mého dětství:-). Tohle auto měl můj strýc a já jsem se s ním jako malý kluk několikrát povozil. Měl přesně ten model jak je na obrázku s číslem 21, byl krémovo-černý a stejně jako ten na obrázku měl jedno sedadlo v "kufru" a lezlo se do něj pomocí "šlapek" z nichž jedna je dobře viditelná na levém zadním blatníku a tam jsem jezdil. Kdeže loňské sněhy jsou :-(..Ve svých 68-mi jsem prostě již pamětník. Měli jsme v naší rodině v mém dětství a mládí postupně několik aut z nichž posledních "veterán" byl Opel Olympia r.v. 1938 který jsem jako tenkrát mladý automechanik už i řídil.

+4/0
30.1.2015 16:32

Z97d90e78n37ě34k 92D14u20b63e84c29k50ý 3227204260458

vyhrivane celni sklo !

R^

+2/0
30.1.2015 15:42

P22a58v26e62l 56K74r43o27n76i30k69a 7252445981

To se dalo koupit. Byl to takový obdélník z dvojitého skla a uvnitř natažený odporový drát jako linky. Přidělávalo se to na přední sklo.

+4/0
30.1.2015 16:18

J93a68n 67U77l53m 7170749756522

to je dneska i v Superbu za příplatek ;-D

0/0
30.1.2015 21:40

M54i73c72h39a41l 37F69i81n25s81t46e28r26l68e 7969840333568

Tak pro mne je zcela určitě nekrásnější aerodynamická produkce Tatry (T77,87,97, Tatraplán, T603). I když netvrdím, že ani tento kousek není pěkný...;-)

+4/0
30.1.2015 15:39

J60a60n 13B32i88r75o63š 8906601815438

Nádherné, vlastně nadčasové tvary. Mám strašně rád auta i motorky první republiky, i protektorátní produkci (naštěstí se tu život úplně nezastavil), když se majitel ještě oblečením dobově sladí s vozem, je to nádhera. Vždycky si říkám, kde jsme mohli dneska být, kdyby se Patton nezastavil za Plzní...

+12/0
30.1.2015 14:47

M65i19r69o45s15l71a88v 83Š44i12m89k17o 7485543422975

Nadčasové tvary? Co je na nich nadčasového? Takto auta tehdy vypadala. Takových aut bylo tehdy hafo. Nadčasové byly tatrovky...

+1/−8
30.1.2015 16:58

M79i77l10a70n 92D29u60r23i25c48a 4313835963741

Tatrovka byla nadčasová technicky, třeba toto auto je zase nádherné. Prostě má "duši"!!!

+1/0
30.1.2015 20:11
Foto

M50i76r86o47s58l72a75v 82S20t96e17i11n88e53r 6708534643775

Estetika opravdu na svoji dobu neobyčejně podařená, jako o mnoho později kabriolet Felicia na podvozku Spartaka.

Na těch veteránech mi vadí moderní blinkry, moje Liduška měla vyklápěcí raménka se sufitkou uvnitř. Na tom snímku vidíte místo směrovek jenom obdélníkové díry.

+12/0
30.1.2015 8:45

A55l77e83x 22Š59t21a50j45n57e56r 7301664495143

Líbí. Moc.

+4/0
30.1.2015 8:39

O85n69d61ř22e29j 10M94o69r31a96v66e13c 1623905403160

Nádhera. Díky, Radku, za připomenutí. R^

Ježiš, mně je ale vždycky u těch výletů do nedávné historie (nejen) techniky tak líto, co vše bolševici v téhle zemi zničili.

+46/0
30.1.2015 4:21

T51o71m82á53š 38R29e89k37t27o75r 1958224247289

Bolševici? Jak změna v konstrukci aut za 100 let souvisí s bolševiky?

0/−8
30.1.2015 19:14

V62l53a56s13t24i28m90i58l 33S63v81o84b55o86d55a 7553578585154

On to asi myslel spíše obecně, prostě se za 1. republiky začala dělat spousta krásných věcí, které pak od komančů dostaly stopku. Tak kdysi o tom běžel i dokumentární seriál na ČT.

+5/0
30.1.2015 19:41

T51o15m58á82š 95B75r66á78z34d94a 6527130826552

Myslíte, že tohle vysvětlerí rektor pochopí???

+2/0
30.1.2015 20:41

J12i43ř23í 56E59r76b22e24n 1913474286707

Jestli myslíte "Zašlapané projekty", tak to byl dost solidně manipulativní seriál, který měl do dokumentu hodně daleko.

0/0
31.1.2015 20:32

J52i72ř13í 81E70r27b47e17n 1723234136697

Drobnost: bolševici ani nevyvolali II. světovou válku, ani nepřevedli automobilku ASAP na zbrojovku, ani ji 9. 5. 1945 nevybombardovali...

0/−1
31.1.2015 20:34

J59i36ř56í 49K66o63c79u60r98e39k 6525524415988

Zato zastavili výrobu osobních aut v Tatře. A kdyby jenom tam. 

PS: Talvisotu provedl kdo? Obsazení ČSR v roce 1968 provedl kdo? Normalizaci provedl kdo? Wrazy z volstrítu?

+1/0
1.2.2015 0:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.