Diskuze
Nejkrásnější české auto Škoda Popular Monte Carlo. Co kus, to originál
Děkujeme za pochopení.
J77i27ř81í 90B38r46o85ž
Naši dědové měli obrovskou řemeslnou zručnost a umělecký cit
O32d64s45t39r48a84n14ě79n86ý 90U93ž49i13v21a12t89e37l
P92a70v79e15l 93Š15e97d68l75b90a14u38e97r
Se mně více líbí Tatraplán... Ale tohle taky jde.
A46n22d60r89e12a 85P16l17a75t36z53n97e67r66o80v37á
Tohle si rád řečte Radek, jsem si říkala po dvou odstavcích - a on to napsal! Krásné, potěšilo oko.
M47i70l71a93n 10D50u87r56i19c79a
To bylo v době, kdy každá značka měla "duši", kdy co auto, to nádherný technický skvost. To, co dnes vyjíždí z některých továren, to je na blití, bohužel. Staří projektanti do toho dávali duši, žádné nuly a jedničky z PC
M48i32l61a48n 60D58u32r42i92c43a
Už jen ten znak je dělaný stylem Rolls-Royce
V95l81a68s82t37i11m53i45l 26S13v82o60b90o13d16a
A vedle toho v tom videu ten designový hnus současné produkce . To ještě více umocnilo krásu tohoto vozu.
P70a53v45e70l 72K43r91o16n67i84k24a
A byl to průkopník systému "transaxle", kdy převodovka byla vzadu a kardan se tak točil rychlostí motoru. V tom pak následoval Rapid a od zhruba padesátých let Lancia, Ferrari, Porsche a jiní, v podstatě až do současnosti.
J92i48ř44í 33K87r93u43p51i87c13a
Přesně tak, to byla trochu slabina těchto aut. U některých starších aut byl i problém s řazením, protože dřevěná kostra karoserie klesla a o ní drhlo táhlo řazení. To byla závada i u auta mého strýce. Taky vysoké otáčky kardanu omezovaly jeho životnost.
J65i71ř70í 44K53r87u78p95i31c70a
Díky za připomenutí mého dětství. Tohle auto měl můj strýc a já jsem se s ním jako malý kluk několikrát povozil. Měl přesně ten model jak je na obrázku s číslem 21, byl krémovo-černý a stejně jako ten na obrázku měl jedno sedadlo v "kufru" a lezlo se do něj pomocí "šlapek" z nichž jedna je dobře viditelná na levém zadním blatníku a tam jsem jezdil. Kdeže loňské sněhy jsou ..Ve svých 68-mi jsem prostě již pamětník. Měli jsme v naší rodině v mém dětství a mládí postupně několik aut z nichž posledních "veterán" byl Opel Olympia r.v. 1938 který jsem jako tenkrát mladý automechanik už i řídil.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!