Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejkrásnější české auto Škoda Popular Monte Carlo. Co kus, to originál

Minulý rok oslavila legendární Škoda Popular osmdesátiny. Do její rozvětvené rodiny patří také Popular Monte Carlo, který uchvátí oko obdivovatele nebývalou elegancí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J14i12ř84í 34B84r33o25ž 5199875202387

V Naši dědové měli obrovskou řemeslnou zručnost a umělecký cit

+2/0
2.2.2015 14:25

M75a27r12c95e22l 15H17r20o44c41h 9739959412

Já do aut nikdy moc nebyl, ale tohle je fakt nádhera. R^

+2/0
1.2.2015 15:03

P92a41v43e29l 94Š91e75d86l37b46a36u37e88r 7798911442485

Se mně více líbí Tatraplán... Ale tohle taky jde.

0/0
30.1.2015 23:45
Foto

M42i14l68o87š 88K65o69s84t26k37a 3272985927226

Krásný kousek...šperk z firmy Škoda

+7/0
30.1.2015 21:15
Foto

A70n42d71r56e18a 15P63l71a84t27z67n36e97r82o94v57á 4242901568282

Tohle si rád řečte Radek, jsem si říkala po dvou odstavcích - a on to napsal! :-) Krásné, potěšilo oko.

+1/0
30.1.2015 21:01

M56i11l17a41n 29D65u37r24i92c72a 4683765973911

To bylo v době, kdy každá značka měla "duši", kdy co auto, to nádherný technický skvost. To, co dnes vyjíždí z některých továren, to je na blití, bohužel. Staří projektanti do toho dávali duši, žádné nuly a jedničky z PC:-/

+8/−2
30.1.2015 20:08

M82i60l59a30n 45D85u78r42i83c70a 4313395703111

Už jen ten znak je dělaný stylem Rolls-RoyceR^;-)

+3/0
30.1.2015 20:14

J31a78n 12U18l45m 7920879686342

něco jak dnešní Octávie ;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
30.1.2015 21:39

V39l36a52s76t49i78m21i57l 89S37v16o10b43o96d93a 7553708495244

A vedle toho v tom videu ten designový hnus současné produkce ;-D. To ještě více umocnilo krásu tohoto vozu.

+7/0
30.1.2015 18:04

P27a46v20e89l 93K35r91o23n69i60k41a 7142145231

A byl to průkopník systému "transaxle", kdy převodovka byla vzadu a kardan se tak točil rychlostí motoru. V tom pak následoval Rapid a od zhruba padesátých let Lancia, Ferrari, Porsche a jiní, v podstatě až do současnosti.

+3/0
30.1.2015 16:49

J35i30ř92í 92K18r38u62p71i22c40a 6117640115866

Přesně tak, to byla trochu slabina těchto aut. U některých starších aut byl i problém s řazením, protože dřevěná kostra karoserie klesla a o ní drhlo táhlo řazení. To byla závada i u auta mého strýce. Taky vysoké otáčky kardanu omezovaly jeho životnost.

0/0
30.1.2015 17:18

P80a18v62e73l 53K72r50o87n29i46k57a 7502575641

A ke klikovce přidali jedno ložisko a šups, už byl motor pro 1203.;-D

0/0
30.1.2015 17:39

J11a86n 18Š76v10a61r61c 8217606558334

Nádhera R^

+5/0
30.1.2015 16:36

J78i87ř39í 34K15r42u61p96i66c60a 6407710475116

Díky za připomenutí mého dětství:-). Tohle auto měl můj strýc a já jsem se s ním jako malý kluk několikrát povozil. Měl přesně ten model jak je na obrázku s číslem 21, byl krémovo-černý a stejně jako ten na obrázku měl jedno sedadlo v "kufru" a lezlo se do něj pomocí "šlapek" z nichž jedna je dobře viditelná na levém zadním blatníku a tam jsem jezdil. Kdeže loňské sněhy jsou :-(..Ve svých 68-mi jsem prostě již pamětník. Měli jsme v naší rodině v mém dětství a mládí postupně několik aut z nichž posledních "veterán" byl Opel Olympia r.v. 1938 který jsem jako tenkrát mladý automechanik už i řídil.

+4/0
30.1.2015 16:32

Z56d44e67n80ě97k 30D25u81b76e62c24k78ý 3137174100218

vyhrivane celni sklo !

R^

+2/0
30.1.2015 15:42

P41a22v94e63l 49K57r27o25n51i31k88a 7982905721

To se dalo koupit. Byl to takový obdélník z dvojitého skla a uvnitř natažený odporový drát jako linky. Přidělávalo se to na přední sklo.

+4/0
30.1.2015 16:18

J70a24n 69U75l52m 7270939396622

to je dneska i v Superbu za příplatek ;-D

0/0
30.1.2015 21:40

M34i18c96h21a76l 20F35i38n54s96t55e28r28l75e 7829600983278

Tak pro mne je zcela určitě nekrásnější aerodynamická produkce Tatry (T77,87,97, Tatraplán, T603). I když netvrdím, že ani tento kousek není pěkný...;-)

+4/0
30.1.2015 15:39

J51a38n 75B41i25r89o14š 8916981185378

Nádherné, vlastně nadčasové tvary. Mám strašně rád auta i motorky první republiky, i protektorátní produkci (naštěstí se tu život úplně nezastavil), když se majitel ještě oblečením dobově sladí s vozem, je to nádhera. Vždycky si říkám, kde jsme mohli dneska být, kdyby se Patton nezastavil za Plzní...

+12/0
30.1.2015 14:47

M63i82r26o12s59l70a55v 52Š46i50m15k25o 7915433122455

Nadčasové tvary? Co je na nich nadčasového? Takto auta tehdy vypadala. Takových aut bylo tehdy hafo. Nadčasové byly tatrovky...

+1/−8
30.1.2015 16:58

M53i51l47a86n 25D53u10r52i11c85a 4923915163161

Tatrovka byla nadčasová technicky, třeba toto auto je zase nádherné. Prostě má "duši"!!!

+1/0
30.1.2015 20:11
Foto

M84i20r27o11s89l23a38v 26S68t15e36i17n62e75r 4460222820966

Estetika opravdu na svoji dobu neobyčejně podařená, jako o mnoho později kabriolet Felicia na podvozku Spartaka.

Na těch veteránech mi vadí moderní blinkry, moje Liduška měla vyklápěcí raménka se sufitkou uvnitř. Na tom snímku vidíte místo směrovek jenom obdélníkové díry.

+12/0
30.1.2015 8:45

A23l54e59x 49Š61t30a21j20n82e73r 7101724775633

Líbí. Moc.

+4/0
30.1.2015 8:39

O46n39d65ř93e97j 89M53o88r17a37v82e41c 1593175903330

Nádhera. Díky, Radku, za připomenutí. R^

Ježiš, mně je ale vždycky u těch výletů do nedávné historie (nejen) techniky tak líto, co vše bolševici v téhle zemi zničili.

+46/0
30.1.2015 4:21

T16o88m12á94š 78R61e55k45t58o96r 1898794407649

Bolševici? Jak změna v konstrukci aut za 100 let souvisí s bolševiky?

0/−8
30.1.2015 19:14

V25l94a37s72t70i32m20i52l 24S91v53o34b47o32d65a 7293708145294

On to asi myslel spíše obecně, prostě se za 1. republiky začala dělat spousta krásných věcí, které pak od komančů dostaly stopku. Tak kdysi o tom běžel i dokumentární seriál na ČT.

+5/0
30.1.2015 19:41

T58o67m21á70š 81B84r84á83z30d44a 6117100736572

Myslíte, že tohle vysvětlerí rektor pochopí???

+2/0
30.1.2015 20:41

J52i21ř87í 13E86r46b67e23n 1633734196507

Jestli myslíte "Zašlapané projekty", tak to byl dost solidně manipulativní seriál, který měl do dokumentu hodně daleko.

0/0
31.1.2015 20:32

J54i24ř33í 78E38r35b84e59n 1803954146337

Drobnost: bolševici ani nevyvolali II. světovou válku, ani nepřevedli automobilku ASAP na zbrojovku, ani ji 9. 5. 1945 nevybombardovali...

0/−1
31.1.2015 20:34

J54i87ř85í 47K88o17c23u90r79e75k 6945204765268

Zato zastavili výrobu osobních aut v Tatře. A kdyby jenom tam. 

PS: Talvisotu provedl kdo? Obsazení ČSR v roce 1968 provedl kdo? Normalizaci provedl kdo? Wrazy z volstrítu?

+1/0
1.2.2015 0:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.