Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Range Rover 001 je na prodej

Pokud byste měli zájem pořídit si nejen první generaci tohoto slavného modelu, ale i zcela první vůz, který byl vyroben, máte šanci. Musíte se ale smířit s tím, že cena vysoko přesáhne částku, za kterou byste si koupili úplně nový Range Rover.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M71i78r87o72s97l78a51v 27S52t78e90i82n14e22r 6818784563455

Přesně stejného, ale s volantem vlevo- i barva kůže a karoserie přesně stejná- měla moje dcera v Holandsku. Po třech letech byla ráda, že se ho zbavila- četné a drahé opravy, BMW- šestiválec zrovna hltal olej. Na náledí to auto jelo velmi nejistě, i když mělo drahé terénní gumy.

+1/−3
24.8.2014 15:25

J10i53ř15í 21V30o73g86e53l 6402682466578

Do této generace Range se nikdy motor BMW nedával. Terénní gumy na náledí nejsou vhodné. Na náledí patří gumy zimní :-)

+5/0
24.8.2014 18:01

V98á96c46l44a24v 33M20r56á16z 9101874846916

No fatkem je, že poruchovost Land Roverů i Range Roverů je hodně vysoká. Nejsou to spolehlivá auta.

+2/0
24.8.2014 22:33

J52a78n 35M86o30h25y62l16a 6372649549731

V podstatě žádné britské auto z minulosti neoplývalo spolehlivostí, nicméně dnes jsou LR i Jaguary naprosto v pohodě v porovnání s ostatními.

+1/−1
25.8.2014 15:06

V60á58c23l84a54v 48M81r79á93z 9781924456686

Souhlas. Protože dnes už to taky víceméně nejsou britská auta.

0/0
27.8.2014 21:58

J97i57ř67í 98V39o10g65e30l 6282762946618

Tak spolehlivost není pro fanouška LR tím hlavním argumentem. Nicméně anglická auta mají své kouzlo a propadá mu čím dál více lidí, jelikož prodeje jdou opět nahoru.

0/0
25.8.2014 16:35

V65á19c53l83a51v 70M41r90á70z 9631744966706

Určitě, já sám mám rád Jaguary a Rovery (klasické). Ale spolehlivost vozu je základ, nakonec šly skoro všechny automobilky s nízkou kvalitou výroby do kytek, to nebude náhoda.

A zrovna u terénního vozu je nespolehlivost opravdu na pováženou. Hezky to vyniklo i v jednom díle Top Gearu, kde s ním J. Clarkson projížděl Jižní Ameriku a to auto se rozsypávalo, jako kdyby bylo z lega.

0/0
27.8.2014 22:10

J60i61ř15í 14V96o72g84e88l 6272322666938

Moje zkušenost s LR je taková, že je na tom autě furt něco vysypané, svítí nějaká kontrolka... ale v podstatě vždy jede. Nikdy mě nenechalo viset. A myslím, že se k němu chovám celkem macešsky, má u mě těžký život.

+1/0
27.8.2014 22:14

J16a97k64u88b 52F41e80i28f32a88r 7389379956529

Cena vysoko přesáhne cenu nového? Pane redaktore, podívejte se nejdřív do ceníku, dobře vybavený nový Range vyjde na 4+

0/−3
24.8.2014 10:07

J17i60ř54í 97V44o82g70e38l 6772472596268

Vy budete ten tip, co musí kritizovat za každou cenu, což? RANGE ROVER VOGUE (tedy střední výbava) stojí 2,8 M vč. DPH. Mimochodem, EVOQUE stojí 940 000 Kč vč. DPH.

+2/−2
24.8.2014 13:07

J30i13ř19í 71V48o86g86e89l 6442712756118

pardon - typ :-)

+1/0
24.8.2014 13:13

J28a31k92u78b 47F71e32i77f17a54r 7649349446299

No a vy zase musíte přispívat někam, čemu vůbec nerozumíte.

A) psal jsem dobře vybavený, což není Vogue. A uvedená cena je základ. Většina zákazníků, která si kupuje vůz v těchto relacích samozřejmě kupuje příplatkovou výbavu.

B) Článek je o "Range Rover". Evocque je jiný model, pokud znáte historii automobilky. Řekněme, že je to model pro holky.

+1/0
24.8.2014 13:32

J87i83ř32í 77V30o27g39e36l 6202762186608

1) I nejvybavenější verze Autobiography stojí výrazně pod 4M.

2) Nejprodávanější verzí velkého Range rozhodně není Autobiography, ale méně vybavená Vogue (přinejmenším pokud vycházím ze statistik DE trhu).

3) Moc podléháte předsudkům. Fakticky vzato byl první Range blíže Evoque, než velkému modelu. První Range měl pod 4,5m délky a jen tři dveře. Tím nechci říci, že se mi Evoque nějak zvlášť líbí, ale pouze to, že Váš úvodní příspěvek, ve kterém napadáte autora článku je ničím nepodložený blábol.

Jinak sám mám k těmhle autům vztah i když nejezdím Range Roverem, ale "jen" Land Roverem.

0/0
24.8.2014 14:02

J49a51k50u15b 18F45e83i52f78a22r 7889919896169

Vy jste nějaký upjatý ;-D

ad 1) pořád řešíte základní ceny od...

ad 2) pouze statistika. Většina aut jezdí vždy v nižší než maximální výbavě. Nehledě na to, že máte u RR dvě rozvorové varianty, kde je rozdíl ceny nemalý.

ad 3) Nemyslím si že bych podléhal předsudkům. Spíš nechápu, jak můžete porovnávat "první" model automobilky starý přes 40 let a s aktuálním "módním kouskem".

Navíc autora nenapadám, pouze si myslím, že vyjádření "cena vysoko přesáhne částku, za který byste si koupili úplně nový Range Rover" má poněkud bulvární charakter. Lépe by bylo napsat "cena bude minimálně srovnatelná....".

0/0
24.8.2014 14:43

J25i80ř18í 75V47o83g36e28l 6972132666658

Hájil jsem autora, protože měl naprostou pravdu. Naprostá většina prodaných RR se prodává za cenu menší, než je předpokládaná cena auta v článku. To, že je iDnes bulvár a používá obraty bulvárního charakteru je bezpochyby pravda. Venku je pěkně, jdu s dětma na zahradu. Přeji fajn neděli.

0/0
24.8.2014 14:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.