Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Superkombík Audi stavělo Porsche, pracovalo pro Daewoo, Harley i Ladu

Porsche, to není jen výrobce sportovních automobilů, ale také konstrukční kancelář, která pro ostatní automobilky vyvíjí na klíč motory i celá auta. S vývojem pomáhá i jiným automobilkám. Odborníci z konstrukční kanceláře pracovali i na Škodě Favorit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i91ř89í 46S25c78h36w64a81c91h 8538744828686

Občas používám dopravní prostředek v designu Porsche, má úctyhodných 540 kW, přitom je to Škodovka!

Vnitřní uspořádání je ale dost nevydařené....

-------------------------------------------------------

.... pro ty co ještě neví ..... Škoda 14T ;-)

0/0
12.9.2014 11:54

M72a82r64t30i21n 68L40ž26i58č29a51ř 9655347302984

Musím Vás trochu opravit

Studio Porsche Design navrhlo kompletní "Porsche" tramvaj, bohužel Škoda se lekla ceny kompletní přestavby a z této studie si vzala jen drobky a na podvozku a ergonomii nezměnila skoro nic! Být ve vedení Porsche Design tak se distancuji od projektu co by měl nosit jejich jméno. Takže vinu svalovat pouze na Škodu, děkuji

0/0
13.9.2014 19:13

R95o15m78a21n 87H40o91k52y54n42á84ř 8520651139738

Díky za článek, AUDI RS2 je pro mě jedno z nejlepších aut historie, krásná modrá barva, nenápadné balení a i dnes je to z hlediska každodenní použitelnosti skvělá volba. Jinak od Porsche design mám dioptrické brýle již přes tři roky a nemůžu si ji vynachválit, lehké, trvanlivé, pevné, snadno udržovatelné, doporučuji.

+1/0
11.9.2014 14:14

J89a93n 88T11o97n 9916602326273

;-D No nevím, pěkné to je, ale jeden známý ho pár let měl a určitě neříkal, že je to trvanlivé, snadno udržovatelné,  .... Doslova řekl, že za údržbu by měl do dvou let novou Fábii.

0/0
11.9.2014 22:22

J97i82ř38í 42S70c94h59w54a16c64h 8858854748626

Je to celkem logické, při výkonu 150 koníků na litr to nemohl být žádný "extra držák"

0/0
11.9.2014 23:47

J94a37k80u40b 19F87e36i25f73a23r 7839389566759

koupil ho jako nové? Pokud koupil ojetinu, těžko pak komentovat náklady na údržbu, když neví jak se k tomu předchozí majitel choval. Holt každá ojetina není voňavka po důchodci, který s tím skoro nejezdil...

+1/0
12.9.2014 8:38

M33a31r17t44i82n 61L23ž14i11č58a81ř 9595817392454

Jí mám od Porsche Design těch věcí víc, jakožto ortodoxní Porschefil ;-)

0/0
13.9.2014 19:14

V11í26t 86N25o41v92á72k 5274615501449

a já od nich mám kuchyňské spotřebiče;-D

+1/0
11.9.2014 13:11

M89a81r19t25i57n 41L48ž83i31č83a56ř 9505137222494

Ty drobné od Simens a nebo Miele Porsche Design? ;-)

0/0
13.9.2014 19:15

J90a36n 31D57l59o15u95h79ý 7724969960229

Smutne, ze porsche nyni nedela "lidovku" jako bylo kdysi Porsche 912, porsche 924, porsche 944... V nabidce maji jenom "drahe" vozy :-/

0/0
11.9.2014 8:03

J24i82ř60í 14Z54ý92k47a 9709403931850

něco se údajně plánuje, jakési překapotované Audi TT, nicméně ani to není za "lidovku" :-/

0/0
11.9.2014 8:17

J10a49n 20T97o18n 9606532746833

To myslíte asi Cayman, to je takové TT od Porsche a ta "lidovka" začíná na 1,5 milionu Kč. http://auto.porsche.cz/modely/cayman/

0/0
11.9.2014 12:43

J13i91ř12í 45Z94ý14k90a 9389933121450

ne ne ještě model pod Caymanem. Údajně by to měl být model 718 se čtyřválcovým motorem od VW? Spekulovalo se o ceně cirka 10t € pod Boxsterem. A přijít by měl za dva roky.

0/0
11.9.2014 15:40

M27a60r29t33i10n 70L79ž12i57č65a51ř 9185957502314

Ano bude model ve stylu legendárního modelu 550 Spyder a měl by být do milionu, což je lidovka. Moje bývalé Porsche 944 S2 z roku 1989 s příplatky co mělo jako nové stálo 1.4 milionu, takž taková láce to také nebyla na svou dobu

0/0
13.9.2014 19:17

E17r48i17k 86D28r29a31g22o19m32i79r24e18c50k12ý 2191763387589

tak asi špatně počítám, ale když porsche 924 stálo ve své době 47000 marek, tak po přepočtu na koruny a započítání inflace se dostanu na dnešních 4,7 mil.

0/0
12.9.2014 9:53

M67a48r30t86i96n 47L80ž51i27č28a60ř 9835167942734

To máte teda zajímavé počty...

0/0
13.9.2014 19:19

J95a51n 30J16e82ž26e95k 3481195107305

"Vorderachse" je přední náprava. Proč u obrázku, na němž je zjevně přední náprava, píšete v popisu "... registroval patent na zadní nápravu tvořenou torzní příčkou."?

+4/0
11.9.2014 6:26

T56o70m60á55š 55F73i78r46b81a81c85h61e20r 9480470774140

Blbost . Na obrázku je evidentně zadní vlečná náprava s torzními tyčemi ;-)

0/−2
11.9.2014 9:35
Foto

L93u57k48á73š 28N44e54d59b87a69l 3554425717103

Blbost? Na obrázku je přední náprava.;-)

+1/0
11.9.2014 12:33

J21a85n 75J90e20ž89e71k 3711865147685

Vegetarián?

Na obrázku je zadní náprava. Od kombajnu. ;-)

0/0
11.9.2014 13:09
Foto

T22o90m19á89š 20T67ů45m47a 5901538618612

:)) od kombajnu mozna, ale od osobaku urcite predni.

0/0
11.9.2014 14:35

T56o37m35á16š 94F67i13r33b14a20c81h74e74r 9430560374860

Slepý překlad z němčiny tě nestačí. Pokud nemáš technické znalosti konstrukce aut, máš Google . Tak si najdeš jak vypadá přední náprava z rejdovými čepy a jak zadní ;-)

0/−2
11.9.2014 16:52

J42o32s70e43f 14T15i53k44v68a77r12t 2190934790

Přesně tak. Německý popisek je špatný. Ještě sem se nesetkal z vozidlem, které by mělo na přední řídící nápravě torzní tyče. Je to klasická zadní vlečná náprava, kterou dodnes používá např. Peugeot.

0/−2
11.9.2014 17:17

M56a58r34t29i63n 83V83a75c14h82u80l64k12a 3183438258755

hoši, hoši náparava s torzní tyčí se ve třicátých letech používala vpředu i vzadu. Dle nákresu se jedná zcela jasně o nápravu přední. Zadní vlečená nemá čepy pro otáčení kolem (např brzový buben je uchycen uprostřed), navíc uchycení kol by bylo k pevnému bodu nápravy v obráceném gardu vůči karoserii.

+3/0
11.9.2014 18:26

J20a18n 60N58e30b90e27s51k32ý 8810705362886

Lidi co ví kulový říkají v oponentům v diskusi "najdi si to na Google". Ti co umí a znají připojí rovnou odkaz, protože ví kde hledat :-)

0/0
11.9.2014 20:00

P11a23v20e40l 35H25a50n23k92o 1529129658283

Bez pochyby naprava PREDNI,(treba z Kaefra) zadni vypada dost jinak

0/0
15.9.2014 11:07

A86l62e49x 13Š44t10a52j11n91e11r 7421304355673

MB 500 E, nad tím jsem slintal coby mlaďoch v motomagazínech...

0/0
11.9.2014 6:24

J16i77ř40í 12Z23ý49k24a 9819663541700

Porsche spolupracovalo i s Volvo při vývoji řadových benzinových šestiválců, ze kterých se odvozovaly další motory (pětiválce, čtyřválce)

Jen jsem nikdy nepochopil, že tyto kooperativní projekty Porsche zvládalo v 90.letech lépe, jak své motory. Ty jejich ploché vodou chlazené šestiválce M96 byla do roku 2000 (někde píší dokonce až do roku 2008) neskutečné klumpy. Nejenže praskaly hlavy, ale praskaly i bloky :-/ Ale ono obecně v těchto letech na tom Porsche nebylo dobře ... 996 byla proti svému předchůdci extrémně ošizená.

+1/0
11.9.2014 1:01

M82a28r74t61i26n 64L57ž92i11č13a64ř 9115297462694

To souhlasím měl jsem Boxstra 1 generace z roku 1998, s oním motorem 2.5l, facelift 2.7 už byl ok, to samé 911 996 po faceliftu (320 koňová verze, je už ok)

0/0
13.9.2014 19:21

P82e86t18r 22M76i20z98e57r43a 6454629509884

Ale ta Audi kdyby mi parkovala doma tak bych se nezlobil :D

+2/0
11.9.2014 0:41

D26a14v15i95d 94A41d60l81e77r 6498752458839

Dobrej článek. R^

+2/0
11.9.2014 0:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.