- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve výčtu jak vypadá nová Fabia se zapomnělo na to nejdůležitější.
Zase jede dopředu.
Líbí se mě, jak vždy nafotí tu nejlepší verzi s maximální výbavou. U ostatních bude rádio místo navigace a dole kde je rádio, tak bude díra. Už se mě zvedá žaludek teď.
Na těch namalovaných fotkách vypadala lépe. Nějak mi připadá nezajímavá a nudná. Ale každému se líbí něco jiného.
Videl som ju nazivo na dialnici a uprimne nechapem to nadsenie ze to vyzera omnoho lepsie ako fabia 2 - ved to je len facelift 2ky - trvalo mi chvilu kym mi doslo ze to neni klasicka fabia ale nova generacia, proste dvojke pridali par hran, to je vsetko. A co sa tyka ceny, tipoval by som to od 250 do 350 dle stupne vybavy a motorizace - takze zas predrazene vuci konkurenci
250 až 350 je běžná cena v dané kategorii...
Ale jo, jako taková levná mrcha na nakupování, ježdění do práce, vožení stavebního materiálu, proč ne. Ale na výlety a jízdu s rodinou cokoliv lepšího.
A jsme u toho, že to prostě není pro vaši cílovou skupinu. Je logické, že si rodina s dvěma dětmi nekoupí fabiu jako rodiné auto, ale třeba oktávku v kombíku nebo cokoli jiného.
Je hezká. Nicméně, ta šířka uvnitř se moc nezvětšila, vždyť to ani nemůže být poznat. Já už si nepamatuji, ale nebyl náhodou favorit (felda) uvnitř širší?
Mě zajímá jediné, jestli dokáže v reálu ty 3,1L. Rád bych našel v ceníku nějakou příplatkovou antikorózní ochranu.
Mám takový pocit, že toho čudlu z Favorita na ovládání zrcátek se už asi Škodovka nikdy nezbaví.