Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Neverending story: Saab plánuje elektromobil, spíš ale přijde krach

Kdysi legendární a populární Saab živoří. Značka sice neumřela a v Číně a Švédsku opět prodává letitý model 9-3, na velký návrat to ale nevypadá. Novinkou je čistě elektrická verze modelu 9-3. Ani v jejím případě však není jisté, že se dostane do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20a44v31e75l 56K84m31o65š38e71k 7134125521571

Co to je za titulek? Copak to nejde napsat celé česky?

0/0
3.9.2014 20:52

P29a95v49e29l 91K49r59e42u39z42i26g25e96r 7874620810349

Nejmladším modelem Saabu není Saab 9-3, ale Saab 9-5x. Nádherné auto, ale já osobně jsem spíš na ty starší (první generace 900, ale pak taky modely z 90. let). Saaby a Volva jsou srdcovky. :-)

+2/0
30.8.2014 9:26

V29i93l74é31m 44J11u19r84á73n36e24k 2530920802184

V Sierra Alfa Alfa Bravo

0/0
29.8.2014 14:09

J41e66r86o13n15ý32m 48K32o21p90l 1514817265249

celé Švédsko půjde do kytek ....;-D

+2/−3
29.8.2014 13:02

J55a88k48u23b 74M25a49r69e33k 4983122738960

Švédsko do kytek? No tady v Česku se teda nemáme zrovna moc s čím chlubit......

+6/0
29.8.2014 13:49

M56a47r50t56i65n 15M12u70s13í16l53e50k 5668424894682

To není vtipné, mě je Švédů líto,měly a mají jedny z nejbezpečnějších aut na světě, bohužel konkurence byla silnější.

+2/0
29.8.2014 19:52

P98a95v77e97l 93K31r54e96u39z46i90g69e28r 7904700630459

No nevím, já teď ve Švédsku jsem a připadá mi jako jedna z mála posledních fungujících zemí, společně třeba s Islandem. To samozřejmě skončí s tím, jak země přestane zvládat množství přistěhovalců, podobně jako třeba Itálie dnes.

+2/−1
30.8.2014 9:23

R97a48d30i46m 92K93a43l75a67s 2890836452521

Je to vážně škoda, občas vidím jeden kousek toho posledního modelu 9-3 jezdit a je to moc pěkné auto.

+3/0
29.8.2014 9:38

J70a19k94u29b 65F66e21i14f96a60r 7689519626439

Nemá smysl sedlat mrtvého koně:-/

+3/0
29.8.2014 8:21

M60i14c41h65a24l 83P32a75v70l36á33t 9113563574609

Tim myslite Saab nebo elektromobil (pripadne oboje)?

+3/0
29.8.2014 10:40

J10a37r20e31k 70W56o17l33f 5740299610

On Saab ještě nezkrachoval??... myslel jsem, že už to je x let mrtvá značka...

0/0
29.8.2014 7:20

P68e26t41r 81T19y41č95k42a 6735332159562

Zkrachoval. Ale bankrot nemusí znamenat zánik firmy.

0/0
29.8.2014 7:54

P33e41t21r 14A93g20u96l89á95r 4847808950144

Auto, puvodne kondstruovane se spalovacim motorem, nemuze nikdy dosahovat paramteru vozidla, ktere je od pocatku konstruovane jako elektromobil. Tohle bude asi dalsi slapnuti do trusu.

0/0
29.8.2014 7:16

M21i90l61o15s49l82a69v 19U17r59b56a55n 4188679170683

Přesně tak. Auto do práce vzhledem k dojezdu. Místo baterek v podlaze bych natáhl po trase trolej. Tím snížím hmotnost, spotřebu a zvýším dojezd.;-)

+2/0
29.8.2014 13:45

J74a48n 29L14a94k45o97m65ý 7981835915634

Elektromobil je pořád zatím použitelnej spíše jako fun auto nebo auto do práce. Ale běžný auto nenahradí. Možná by Saabu pomohlo, kdyby ho přijal do impéria VW - vždyť ti mají chuť skoupit téměř cokoliv - tady se švédskou precizností a kvalitou by ani nemuseli mít problém

0/0
29.8.2014 4:08

J25i67ř57í 28Z50ý85k34a 9609983371620

co by se ním VW dělalo? Resp. jaké by bylo marketingové zařazení? Saab kdysi stavíval podobně jako Volvo na bezpečnosti. A kdyby v tom chtěl VW pokračovat, tak by tím vlastně říkal, že ostatní modely zas až tak bezpečné nejsou ...

+1/0
29.8.2014 7:15

P42a52v51e82l 58S50ý93k85o60r49a 7447862277731

nemá p. Vegr, předseda elektromobilů v ČR dojezd 500 km ? Jezdil jsem v jeho autě, [>-]

0/0
29.8.2014 0:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.