Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Švédský mamut v plné parádě. Má být milníkem značky

„Dnešek je jedním z nejdůležitějších dnů v naší historii. Nejenže uvádíme nový vůz, ale zároveň je to i nový start pro naši značku. Tento den znamená pro naši společnost zahájení jedinečné éry,“ říká o novém volvu XC90 Håkan Samuelsson, generální ředitel značky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J55e40r69o49n58ý29m 80K79o85p85l 1194677945519

To je ale přece ČÍNSKÝ mamut v plné parádě R^. Švédští alkoholici zkrachovali ;-D

+2/−1
3.9.2014 10:52

J87o13h39a16n 39Z26i71n75g69e42l 2281305796931

Ano, čínský mamut, primárně stavěný pro americký trh, v plné parádě.

0/0
7.9.2014 16:05

T29o15m71á79š 43V68a59l15d77e38r 7223900149

První XC 90 přinesla svěží vítr designu do Volva. Do té doby u Volva  vyráběly krabice. Taky 90-ka vydržela ve výrobě dost dlouho. volvo neberu jako čínskou značku, ale poslední facelift se mi nelíbil. Něco jako poslední facelifty u SAABu  to jejich rámování reflektorů. To byl hnus. U Volva to ještě jde :-)

0/−2
30.8.2014 0:37

P84a80v72e15l 18O34d64r53a94z78i27l 6944829697840

Jo, to bylo hnusné, totok:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/af/Saab_9-5_Sportcombi_II._Facelift_front_20091226.jpg

a tohle je lepší, ale nikoliv krásné

http://images.thecarconnection.com/lrg/2010-saab-9-5-official-pics-003_100203523_l.jpg

krásné bylo totok

http://www.swadeology.com/wp-content/uploads/2014/03/SaabC900ConvMCY.jpg

+2/−1
2.9.2014 12:10

R97o50s29t78i35s61l74a24v 16S75i97k45s46t19a 7742273248

Na novou xc90 jsem se těšil, ale tohle mě docela zklamalo. Zatímco koncept xc90 coupé nese zajímavé moderní rysy, tak do výroby to zřejmě nehodlali riskovat. Takže podle mne má nová xc90 konzervativní rysy, které nikoho neurazí, ale taky nenadchnou. Připomíná mi spíš audi Q7 nebo xc60 zkříženou s původní xc90. Ale je možné, že zdání klame a v reálu bude vypadat zajímavě než z fotek. Oproti xc60 to ale nějaká zásadní vzhledová změna není (tím neřeším jistě kvalitní výbavu, techniku...).

0/−1
28.8.2014 15:55

P63e33t93r 65K35u97l49i86c75h 9960721822605

čínská kopie X5?

+5/−2
28.8.2014 7:26

M63i58c59h86a39e39l 69K74o95n17e72č87n54ý 6782763639929

Tož na Číňany super.R^;-)

+4/−1
27.8.2014 22:38

T94o70m25á16š 56V60a16v20e56r30k85a 7931220142164

Volviste Promiňte ale me se to vůbec nelibi, předchozí model je hezčí! Tenhle vypadá strasne asijsky. A když jsme u těch motorů proč neudělají V6 nebo V8 s objemem 1.6 nebo třeba 2.0 turbo?

+1/−2
27.8.2014 22:29

J61i85ř17í 94S17c59h27w51a31c65h 8928924878156

protože by to bylo drahý a žralo by to taky víc, to vše při stejném výkonu....takže do aut V6 či dokonce V8 pod dva litry nedělá skoro nikdo. Kromě motorů do F1 jsem tedy v poslední době o víceválcovém dvoulitru (a méně) jsem neslyšel ale výjimky potvrzující pravidlo nevylučuji. V motocyklech takové motory jsou....

0/0
27.8.2014 23:04

T93o63m46á78š 97Z92e76m60a73n 3245498524945

Velké SUV s dvoulitrovým čtyřválcem je opravdu podivnost bez ohledu na to, kolik to turby nafoukali...

Spousta lidí si dokonce přála aby konečně udělali V6 diesel..

+1/0
27.8.2014 22:23

P15a35v92l35a 14Š95k61o97r73p64í17k79o66v52á 2481588229638

Milník? Všichni se zbláznili a začali dělat auta, která vypadají všechna stejně. Crossover, který není ani ryba ani rak, je to auto, je to minivan nebo SUV? Vypadá to přesně jako VW, Audi nebo jiné značky, absolutně chybí originalita, nejdřív Volvo zničil Ford, teď Číňani, lidi se bojí být originální, to samé Range Rover, který vypadá podobně, už vůbec není poznat luxus, Porsche Cayenne podobný křáp. Milník? Spíš ukázka toho, jak Volvo není Volvo.

+6/−1
27.8.2014 20:04

T71o10m26á92š 83B16í95l28ý 2375550877

Také se mi zdá, že se mastodonti liší už jen umístěním ledek denního svícení. Doufám, že pojišťovny brzy přejdou na pojištění podle váhy vozu a opustí nesmysl s kubaturou.;-)

+2/0
27.8.2014 22:26

Z71d67e51n21ě53k 90H57a94n61z96l 1411886402384

aut za 1.5 -2 milionu k cemu je dobry

0/0
27.8.2014 18:24

J55i65ř21í 54Z53ý27k48a 9209513481360

aby se p. Hanzl měl na co ptát ;-D

+8/0
27.8.2014 18:41

Z11d31e29n96ě16k 76H49a73n35z16l 1231956352754

Zas mi to nikdo nerekne

0/0
28.8.2014 4:17

J94a52k96u24b 32K82u69č86e47r27a 6930507742207

Volvo je čínské.;-D

+3/0
27.8.2014 17:31

J17i76ř30í 28Z25ý19k32a 9719593871840

a Kučera je ...

+1/0
27.8.2014 17:41

F56r66a63n34t25i59š39e45k 58H10á29j33e87k 2676789481635

.... pravdomluvec?

+1/0
27.8.2014 17:49

R13a34d55i41m 65K42a95l15a87s 2960856132131

Tuhle debatu nemá smysl vést. Protože Volvo Cars má čínského majitele a  nyní se spekuluje, jestli nově vyvinutou techniku dostane i čínský majitel. A osobně raději budu jezdit čínským volvem, než německou škodovkou:-).

Jinak bych ten prodej čínské Geely asi označil za poslední "pomstu" Fordu, kdy za jeho působení ve Volvu došlo k poklesu kvality a někdy za tím stálo i používání koncernových komponent.

+2/−1
27.8.2014 17:54

F44r64a22n66t64i29š45e71k 86H86á57j91e73k 2896829881615

S tim Fordem se shodneme (potopili je)!

A Volvo ..... to už má nějakou dobu celkem marketingový problém v Evropě, kde začíná být značka vnímána jako Čínská.

+1/0
27.8.2014 17:57

R48a76d55i28m 46K13a56l28a24s 2700586462271

Tak jim bude k přežití stačit, když budou mít prodeje právě v Číně. Evropský trh je hodně hodně náročný a nemyslím, že za problémy stojí tak úplně čínská image. Spíše za tím vidím právě problémy s kvalitou z posledních let a nejasnou pozici na trhu, která je zmiňovaná i v článku. Volvo je a není prémiová značka... Mnohé tomu napovídá, že by být měla, a pak má nějaké mouchy, které zase říkají, že není.

Ztratili to v čem byli dříve silní (velká prostorná auta, která hodně vydrží) a bezpečnost sama o sobě jako image nestačí. I tady je velká konkurence... Musí se vrátit v první řadě ke kvalitě (dle mého) a znovu posílit image bezpečnosti a pohodlí. Ale dnešní doba už nějaké vytrvalosti a trvanlivosti nepřeje... Výrobci si především přejí prodávat nové a nové modely. Takže jim asi opravdu zbývá bezpečnost a kvalita... A asi to tak udělají, protože všechny asistenty a bezpečnostní prvky by měly mít i základní modely.

+2/0
27.8.2014 18:06

F73r36a42n23t45i17š66e33k 48H43á75j75e25k 2766639661755

Tedy se v podstatě shodneme!

Zdravím ;o)

0/0
27.8.2014 18:09

R59a17d52i48m 30K39a83l65a40s 2170926522921

Také zdravím:-)

0/0
27.8.2014 18:13

J69a97n 54J23e60m25e77l38k82a 1265640

Smutné. Dnes se docela vzpomíná na s80, s60 jak to  byla  (dřív) kvalitní   pohodlná auta. A krásná. Ale  ty prodeje asi nebyly moc dobré. Zákazník to neocenil. Ta cena byla dost vysoká. Buhužel asi díky drahé severské pracovní síle.

0/0
28.8.2014 8:43

M22i15l10a79n 12V69o49t89a52v63a 5634156961962

to je jako říct, že Land Rover je vnímán jako indická značka, což také není pravda

+2/0
27.8.2014 18:27

R43a51d75i82m 37K23a23l39a77s 2440316612641

A pravdu samozřejmě nemá, protože někdo křičí Číňan, i když vidí náklaďák nebo autobus:-).

0/0
27.8.2014 17:59

F60r85a38n91t42i51š39e42k 29H59á80j95e90k 2276509871395

Pokud je diskuse pod článkem "Švédský mamut", tak lze dovozovat výrok ve vztahu k osobním vozidlům

....... je ale samozřejmě pravdou, že u autobusů a nákladních vozidel je to jinak.

+1/0
27.8.2014 18:05

R64a11d56i79m 18K48a94l10a68s 2120346432691

Proto jsem tam dával toho smajlíka... Ale i tak už je to jakýsi kolorit všech diskuzí. Jaguar a Land Rover jsou indičtí, ale nikdo to moc neřeší, přestože Čína je oproti Indii technologická velmoc.

+1/0
27.8.2014 18:08

F78r27a47n18t63i61š59e30k 21H75á63j76e83k 2706799901205

Tak u Jag a LR je to alespoň v rámci "kolonie".

0/0
27.8.2014 18:11

R72a34d10i23m 43K73a81l56a22s 2890376322401

:-) Tak doufám, že Evropa také brzy nebude čínská kolonie:-)

0/0
27.8.2014 18:13

F26r94a72n49t41i43š86e37k 65H89á66j27e88k 2466789941475

I tady se shodneme ....... o to víc potom mrzí, když značky ztráci kredit a image ;o)

0/0
27.8.2014 18:18

F68r13a89n95t76i34š30e36k 14H44á90j95e72k 2336369891935

.... i když s přístupem EU to vypadá, že z nás chtějí dobrovolně udělat deindustrializovanou zelenou enklávu, která navíc své know-how dobrovolně pouští dalším :o/

+1/0
27.8.2014 18:19

J79i90ř36í 51Z37ý91k63a 9539813671810

strašně bystrý hoch, když to zjistil až teď a musí se s tím cpát do diskuze.

0/0
27.8.2014 17:56

F34r96a93n85t18i52š85e47k 36H62á91j74e46k 2456969511905

Vidíte - bystrý a ještě informuje nevědoucí ;o)

0/0
27.8.2014 17:58

M63i41l62a76n 33V18o54t52a53v20a 5764496451242

a čí je třeba Range Rover? tak hurá na kutě, bude večerníček

0/0
27.8.2014 18:25

S19t51a94n38i20s58l81a53v 85H85a10v37r11a15n 9540905548847

Na nákupy v Kauflandu dobrý.

0/0
27.8.2014 17:29

M10a10r22t28i90n 58M26a51c51e42k 6975746463127

ničím nezaujme, ničím nepřekvapí. docela nuda auto Rv a to se neodvažuju ani spekulovat, kolik to bude stát 8-o

+5/−1
27.8.2014 17:26

J21i52ř50í 78Z17ý34k48a 9699473761550

základ tak 1,2 milionu.

0/0
27.8.2014 17:33

R61a48d31i12m 10K60a98l35a75s 2480326942281

Ale tak to asi Volvo tak trochu je... Když si vezmu předchozí XC90, která se vyráběla (kolik 10-12 let?), tak to zrovna nebyla nějaká nečekaná kráska... Přesto takhle "starý design" sloužil docela slušně.

+1/0
27.8.2014 17:35

J91a78n 85M67o25h82y77l48a 6822879839601

Pořád slouží, taky se pořád celkem dobře prodává.

+1/0
27.8.2014 19:44

D36a47n65i16e24l 62M32a65c65á51k 2379234516901

Krása je věc vkusu. Já to auto vlastním už 6 let a jsem naprosto spokojený a to i s tím jak vypadá. Vyrábí se už 12 let (je to napsané v článku, stejně tak i kolik bude stát základní verze) ;-)

0/0
27.8.2014 23:26

R42a72d98i96m 78K26a34l57a98s 2300666322851

Jj, mně se stará XC90 pořád líbí, i když jsem zaznamenal hlasy, že je to obstarožní hrůza... Proto bych nechtěl říkat, že je pastva pro oči, na které se čas vůbec nepodepsal. Ale její design byl skutečně hodně nadčasový.

0/0
28.8.2014 9:24
Foto

L69u37d72ě73k 64H69u75b61k93a 2923202224261

Za mně je to moc kulaté. Kam se hrabe na krásnou XC70.

+1/0
5.9.2014 7:11

J66o38s75e63f 65C43í76s82a20ř 7777512140710

In Flames na fotce č. 19 jsou náhoda nebo záměr?:-)

+2/0
27.8.2014 17:24

R58o13b36i26n 98Ž82i37ž92k93a 2918914856676

Jsou to Švédové, takže nemyslím. Pravděpodobně oblíbená kapela grafika :-)

0/0
29.8.2014 23:55

M46a88r96i49a61n 85S80e21d87i57v92y 2421852899487

Zase klasika, design ala IKEA ale novináři budou zpívat árie na bezpečnost a severskou kvalitu. Je to jako s Audi, tam si toho náskoku díky technice ještě nikdo krom podplacených autožurnalistů ještě nevšiml:)

0/−1
27.8.2014 17:17

J75a90n 85L68a12k15o66m48ý 7451935195814

Ale všiml, ovšem bohužel jen do roku 2000...

0/0
27.8.2014 17:19

R29a31d74i45m 88K95a28l54a78s 2430576902691

Tak já nevím, ale zajímavé bylo např porovnání testů čelních nárazů s částečným překrytím, kde vyhořely mnohé prestižní automobilky... a volvo jediné tuším s mercedesem obstálo... Ono kolikrát se vám asi tak stane, že se s někým trefíte přesně čumák na čumák. A tak by se dalo pokračovat. Volvo už samozřejmě dnes není jediné bezpečné auto, ale právě v otázce bezpečnosti toho stále dělá velmi mnoho. Tak úplně bych to nepodceňoval...

+1/0
27.8.2014 17:22

J91a82n 10N19o93v39á19k 6444604

Já se rozhodl další Audi si už nikdy nekoupit, když běžela po českém internetu bannerová reklama "Demonstruj svůj úspěch" ...  Nic buranštějšího si neumím představit.

+2/0
27.8.2014 17:24

R11a17d33i89m 80K10a96l53a12s 2390796662581

Tak Audi momentálně v ČR v prodejích prý válcuje BMW. Nevím. Ale asi je to logické. Jeden čas všichni jezdili v audinách a mnozí jsou přesycení. Stejně tak design začíná pomalu nudit.

0/0
27.8.2014 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.