- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je ale přece ČÍNSKÝ mamut v plné parádě . Švédští alkoholici zkrachovali
Ano, čínský mamut, primárně stavěný pro americký trh, v plné parádě.
První XC 90 přinesla svěží vítr designu do Volva. Do té doby u Volva vyráběly krabice. Taky 90-ka vydržela ve výrobě dost dlouho. volvo neberu jako čínskou značku, ale poslední facelift se mi nelíbil. Něco jako poslední facelifty u SAABu to jejich rámování reflektorů. To byl hnus. U Volva to ještě jde
Jo, to bylo hnusné, totok:
a tohle je lepší, ale nikoliv krásné
http://images.thecarconnection.com/lrg/2010-saab-9-5-official-pics-003_100203523_l.jpg
krásné bylo totok
http://www.swadeology.com/wp-content/uploads/2014/03/SaabC900ConvMCY.jpg
Na novou xc90 jsem se těšil, ale tohle mě docela zklamalo. Zatímco koncept xc90 coupé nese zajímavé moderní rysy, tak do výroby to zřejmě nehodlali riskovat. Takže podle mne má nová xc90 konzervativní rysy, které nikoho neurazí, ale taky nenadchnou. Připomíná mi spíš audi Q7 nebo xc60 zkříženou s původní xc90. Ale je možné, že zdání klame a v reálu bude vypadat zajímavě než z fotek. Oproti xc60 to ale nějaká zásadní vzhledová změna není (tím neřeším jistě kvalitní výbavu, techniku...).
Volviste Promiňte ale me se to vůbec nelibi, předchozí model je hezčí! Tenhle vypadá strasne asijsky. A když jsme u těch motorů proč neudělají V6 nebo V8 s objemem 1.6 nebo třeba 2.0 turbo?
protože by to bylo drahý a žralo by to taky víc, to vše při stejném výkonu....takže do aut V6 či dokonce V8 pod dva litry nedělá skoro nikdo. Kromě motorů do F1 jsem tedy v poslední době o víceválcovém dvoulitru (a méně) jsem neslyšel ale výjimky potvrzující pravidlo nevylučuji. V motocyklech takové motory jsou....
Velké SUV s dvoulitrovým čtyřválcem je opravdu podivnost bez ohledu na to, kolik to turby nafoukali...
Spousta lidí si dokonce přála aby konečně udělali V6 diesel..
Milník? Všichni se zbláznili a začali dělat auta, která vypadají všechna stejně. Crossover, který není ani ryba ani rak, je to auto, je to minivan nebo SUV? Vypadá to přesně jako VW, Audi nebo jiné značky, absolutně chybí originalita, nejdřív Volvo zničil Ford, teď Číňani, lidi se bojí být originální, to samé Range Rover, který vypadá podobně, už vůbec není poznat luxus, Porsche Cayenne podobný křáp. Milník? Spíš ukázka toho, jak Volvo není Volvo.
Také se mi zdá, že se mastodonti liší už jen umístěním ledek denního svícení. Doufám, že pojišťovny brzy přejdou na pojištění podle váhy vozu a opustí nesmysl s kubaturou.
aut za 1.5 -2 milionu k cemu je dobry