Diskuze
Od září už se celoroční dálniční známka nevyplatí
Děkujeme za pochopení.
I79v42a40n 39P89o32k82o97r24n76ý
Dálniční známky dle s. Klause měly být jen na přechodnou dobu, po povodních. A kam jsme se dostali z ročních 400 na dnešních 1500?
Komunistům stačila daň z benzínu, stavělo se cca 20 km dálnic ročně. Kolik se jich postaví ročně nyní? Možná některý rok to ani těch 20 km nebude.
R87i78c18h53a28r50d 14K10á92b42a
No co je jako toto za clanek??? To je jako PR na bohulibou aktivitu statu, ktery chce dat dalsi nesmyslny kseft firme Kapsch z verejnych penez na elektronice a smirovaci dalnici znamky a aby to nevypadalo tak pruhledne, tak se rozhodne v prvni casti clanku informovat obcany o tom, ze 3x440 < 1500, pro pripad, ze jsou uplne hloupi a nedavaji ve 3. tride pozor?
J90a77r22o96s78l57a25v 61D21r92o71b30n65ý
a víš kolik % neviditelných ( budoucí většina ) do té třetí třídy ani nedojde?
M37i65l57e39n43a 95K82l62o85u79č82k90o41v10á
Me stve,ze mesicni plati jen na kalendarni mesic - proc by nemohly být jako v Rakousku,kde vam vystipnou od - do. Proc kupovat 2 znamky,kdyz ji potrebuji od 10. září do 10.rijna ?nebo to jde vyresit i jinak?poraďte
P83e87t16r 87H21a98n29z67l45í61k
Platnost měsíčního kupónu:
Platí v den vyznačený na kupónu a bezprostředně následující měsíc. Konec platnosti připadá na den, který se číselně shoduje se dnem vyznačeným na kupónu. Není-li takový den v příslušném kalendářním měsíci, připadne konec platnosti na jeho poslední den.
D80u73š70a70n 15P51e55š32e22k
Proč neexistují čtvrtletní a pololetní známky. Spousta lidí by si je koupilo.
Jediný důvod zřejmě je, že by stát nemohl lidi co nejezdí celoročně okrádat na ročních známkách.
P80a87v70e20l 69M13a20k78o14v97e39c
Hlavně se nevyplatí používání rozbitých českých dálnic, které ničí osobní vozidla, jsou přecpané kamiony, které ohrožují řidiče v osobních autech a brání plynulé a rychlé jízdě. Nutit řidiče platit za používání českých dálnic je při výši spotřební daně u pohonných hmot a DPH 21% za vše ostatní jen projevem zvůle a arogance politiků a státních úředníků.
V16á46c57l41a72v 15K15a59f31t46a97n
to je sice všechno pravda, přesto se po dálnici dostanu všude nejrychleji ...
M91i13c75h65a72l 35M77e20č40i56a69r
Chcelo by to dennú známku cez SMS za napr 1 euro... na 1 jazdu by si to kúpila kopa ľudí, ktorým sa nechce dávať 50eur za ročnú alebo 10eur za 10 dennú, lebo idú jednu cestu... tak by mal štát aspoň to euro, takto nemá nič, lebo pri 1 ceste idem radšej po vedľajšej ceste...
J19i52ř39í 73S27c13h77w42a94c30h
problém by ale byl s externí vizualizací "ano, dnes mám zaplaceno"
A38l39e24š 33L42i96s65o98v91s34k84ý
Nechápu, proč cena celoroční známky během roku neklesá. BYl by to vstřícný krok k občanům. Takhle stát jen říká, že mu jde o vlastní zisk a na lidi se...e.
J87i84ř94í 53S96c77h41w67a73c50h
a víš, jak by se to zkomplikovalo u prodejců, nákupní versus prodejní ceny, řešení skladový zásob za staré ceny, účetnictví..... to vše pro "větší lásku" lidí ke státu?
P69e95t93r 28P67r54o12c36h26á35z25k69a
Celoroční známku si kupuji hned na začátku roku a udělal bych to i teď i když se to zdánlivě nevyplatí.Nemám čas běhat někde po poštách, nebo benzínkách a hlídat zda známka ještě platí,nebo ne.Navíc neustálé odlepování a nalepování by mě docela rozčilovalo.Těch pár ušetřených kiorun by za ty starosti nestálo.Jezdím po dálnici tak často,že bych určitě měl smůlu a narazil na celníky v době kdy by měsíční známka už neplatila.
P62e88t51r 33N74e68s77v28a16d71b54a
Už aby bylo mýtné i pro OA. Nemuselo by být účtované za km, ale třeba za započatý den "strávený" na dálnici. Koupím li si třeba 14 denní předplatné bude platit 14 dní po které se na dálnici budu pohybovat. Nikoliv od data do data.
K66a43t29e30ř35i46n74a 31P79é67r42o29v15á
neboj, bude! akorát že potom za dvě 14.denky zaplatíš stejně jako dnes za roční flatrate
A74n52t63o71n75í97n 68S54e35b95e52r30a
Mně se celoroční známka nevyplatí ani v březnu. Jedu po dálnici jen když jedu autem na dovolenou a to je 2x ročně. A to pořád zaplatím jen polovinu co za roční známku. I kdybych musel jet potřetí, tak je to pořád levnější. Mám roky kdy nejedu po dálnici vůbec.
Za ty české tankodromy jim nebudu zbytečně cpát peníze.Na dálnici si zničím auto více než když jedu mimo dálnici.
I32v18a62n 48P66o78k24o74r37n83ý
u nás zrekonstruovali silnici na 2 pruhy v každém směru. Dálnice ani silnice pro motorová vozidla to ovšem (zatím) není, ale papaláši vidí velký potenciál v platících motoristech, tak se dělají průzkumy, zda by tam motoristi nechtěli místo 90 jezdit rychleji. A všichni chtějí jezdit rychleji, ale nikdo si neuvědomuje, že se tam bude v případě zvýšení rychlosti /a tím i přeřazení silnice do jiné kategorie/ platit výpalné, které, když nepotřebujeme dále na Prahu, většina z nás jinak neplatí.
Problém je v tom, že na 2proudé silnici je v každém směru autobusová zastávka. Ta by na dálnici či silnici pro mot. vozidla být neměla. A dále je problém, že v tomto případě neexistuje nějaká souběžná silnice, kde by nebylo třeba výpalné platit. Trasy by měly být značeny tak, aby si motorista mohl vybrat, zda chce jet po dálnici nebo po neplacené silnici (máme přeci demokracii). Jinak značení, které vás navede jen a jen na dálnici, je tragické a nedivím se, že spousta řidičů neznalých místních poměrů se na dálnici dostane omylem a nemá-li známku, dostane i pokutu.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...