Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Velké finále končící fabie: na všechny se nedostalo. Cena nové se ladí

Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce. „Několika stům lidí, na které se nedostalo, nabídne přednostně novou fabii, která na trh dorazí v polovině listopadu,“ řekl ředitel prodejní organizace Škody pro ČR Luboš Vlček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e82t76r 21B16á32č50a 8725666915115

"Škodu překvapil zájem o končící generaci modelu Fabia. Ani přes mimořádné směny nebyla schopna uspokojit všechny zájemce."

;-D;-D;-D

0/0
6.9.2014 11:33

P36e80t84r 62B12á29č54a 8785256675385

Narod co si zvolil Zemana na hrad no, co cekat taky.

+1/−3
6.9.2014 11:33

D11a58d89a59k 23P97e38t50r 7861800694978

Máte problém?

+1/0
8.9.2014 7:11

P96e46t72r 46B31á48č53a 8205246775385

Mam, co s tim udelate?

0/0
10.9.2014 16:07

J92a32n 55B21e66n91h50á58k 6204633122811

Škoda že se nedostalo na všechny. Poslední možnost koupit relativně méně spotřební zboží - atmosférickou 1,4 - je pryč.

+1/0
5.9.2014 15:46

J28o31h56a18n 52Z43i25n14g29e66l 2821875266381

Mezi řádky: nemůžeme se toho zbavit, tak si lidé pospěšte.

+1/−3
4.9.2014 11:18

D81a33d39a70k 56P23e32t29r 7951360674868

Máte divné řádkování.

0/−1
8.9.2014 7:12

J70i57ř45í 32M58a43t93ě63j 5544254737398

Škodovky jsou dobrá auta. A jak říká dcera: "Dobrá, je za tři"

+2/0
3.9.2014 20:29

Z11d75e98n73ě18k 36H49a66n93z37l 1201276282494

Octavia 7 nejprodavanejsi auto v evrope!Jde to nahoru

+1/−2
3.9.2014 12:18

J16a88n 59D97l34o29u50h64ý 7714669670969

A pujde tam namontovat tazny?;-D Nebude to jak u Citigo, kde to nejde, takze to auto je uplne k nicemu. Protoze kdyz kurna nemam kufr, tak potrebuju aspon tazny na vozejk nebo kde mam ty kramy pak vozit;-D ?;-D

+1/0
3.9.2014 11:48

P17e48t92r 62M83i65c58h98a68l 2800234571212

A nechtěl bys dát tažný i na Smarta? ;-D

0/−1
3.9.2014 11:55

J68a86n 10F91r43o47l28í13k 6196370145134

Citigo, kolínská trojčata a další takové vozy jsou pro důchodce a singl. Kdo má rodinu nebo tahá pytle s cementem na chalupu jako za socíku nemůže jezdit jen ve Smartu a spol. ;-D

+1/0
3.9.2014 12:40

J55a89n 53D88l46o13u41h15ý 7214299100739

Tak treba tam chci vozit nosic na kola. A uprimne jedno z mych aut je keycar (auto do 3,5 metru) a mam tam tazne s normalni nosnosti (750kg). Koule na aute se vzdycky hodi, v 90% sebou nepotrebuje clovek vozit prazdnej obri kufr a vozejk to resi. I v mnoha pripadech u vetsich aut je stale mnohem jednodussi pripojit vozejk nez stelovat sedacky v interieru (a zadni plato) abych tam nalozil nejaky objemnejsi naklad. Takze koule proste smysl ma a nechapu proc treba Suzuki ma tazne s nosnosti 200kg (dobre dam na to aspon ten nosic) ale uz vubec nechapu proc to Citigo nema R^ a ani mit udajne nebude Rv

0/0
3.9.2014 14:34

J41o52h53a67n 29Z80i35n74g11e86l 2641425496711

Citigo a podobný auta jsou alternativou k motorce, pro přepravu osob, takový druhý třetí auto do rodiny, nikoliv , jako užitkový tažný vozidlo. I kdyby se tam dala koule namontovat, mělo by to užitnou hmotnost přívěsu tak 200 kg.

A to chcete jezdit nákupní taškou po výletech?

0/0
4.9.2014 12:28

J38a29n 49D92l96o21u87h58ý 7374759140199

Vite nektere automobilky to s taznym umi i pro keycar a jine nikoliv, jako treba skoda. Citigo ma stejnej vykon jako felicie ktera ma tazne na 1.2 tuny. Ja na tazne nedam dopustit a musi ho mit kazde me auto. Kdyz uz mi na zahrade stoji vozejk a mam nosic na kola. Mno a ten muj keycar dokaze s plne nalozenym vozejkem bez provlemu valit 130km/h takze vase tvrzeni je naprosto mimo realitu. Me to proste smysl dava, ze male auto potrebuje tazne daleko vice nez obri kombik nebo MPV

+1/0
4.9.2014 20:27

J31o76h80a52n 10Z49i85n36g60e90l 2921595836381

Hm. Takže Morava. Kola si můžete dát na střechu a tahat vozejk nebržděný do 750kg za nákupní taškou je spíš nebezpečný, než šikovný.

0/−2
5.9.2014 9:10

D12a39d12a68k 34P21e48t73r 7741220654278

Proč ne? Na výlet nemusíte stovky km, že?

0/0
8.9.2014 7:14

K31a88r85e82l 24F77a62i19t 1588573938582

Končí....ale bohužel se bude vyrábět nová....

+2/−9
3.9.2014 7:00

J85i25n55d23ř21i46c35h 88Š19k68o18p58e55k 4685501920705

někdo ti ji nutí kupovat ?

+5/−2
3.9.2014 7:36

M57i12l68a85n 81K27r96a49v77a76r 9243955735793

Mám Fabii II 1.2TSI... maximální spokojenost :) Spotřeba je fajn, jízdní vlastnosti v pohodě a s výškou 195cm mám prostoru dost :)

+1/−1
3.9.2014 0:15

J54a45n 53D81l19o64u35h62ý 7374859750179

Kolik na tom TSI mate nalitano? Ty motory toho moc nezvladnou bez nakladne udrzby...

+3/−1
3.9.2014 6:45

M62i79l36a36n 55K37r69a48v11a54r 9343715145963

20tisic a udrzba (zatim) neni vubec nakladna.

0/−5
3.9.2014 7:31

J58a72n 43D69l20o91u45h88ý 7634239120859

20 000km najede kazde auto, to nejsou zadne kilometry. Povime si, az to bude mit aspon 150 000km, kolik v tom zahucelo penez;-D Mne v podstate jakekoliv auto vcetne kdysi Favoritu vydrzelo bez nakladne udrzby do 100 000kmR^ Jenze dneska uz to neni tak ruzove... U Fordiho Duratecu jsem musel v 90 000km utratit za opravu 26 000kc (motor kleknul, ventily na prvnim valci sly do nebe) a skodovacke TSI rozvody v 50 000km to jsem myslel ze je vtip;-D (to auto uz radsi nemam) Ale treba EcoTec od Opelu ma nalitano momentalne nekde okolo 160 000km (1.2 motor bez turba) a leju do toho akorat olej a menil jsem nedavno silen bloky. Pak teda jeste musim rict, ze nesmrtelnej je motor z skodovacke Felicie nebo pozdejsi MPI z 1. fabie, pokud tomu neodejde elektronika, ktera udrzuje motor v chodu ;-D ale tak to je oprava za par stovek vetsinouR^

+3/0
3.9.2014 9:10

D40a37v44i93d 73Z81a19h73r64a26d23n51í30č86e36k 3347787986201

Felda 1.3 MPI byl slabej, ale skoro nesmrtelnej motorek, tj. fakt.

+2/0
3.9.2014 10:09

M80i77l21a16n 61K29r66a74v82a71r 9723265235333

Tak naše fáčko nalítalo 300k pak přestalo už počítat ;-D Pak ještě v garáži schovávám Škodu 120L co má najeto 38k [>-] Já netvrdím, že Fabia je nejlepší auto. Jen říkám, že mi stačí a že sem spokojený :-) Jinak než to najede 100k tak jí prodávám a přesedlávám na něco dalšího :-)

+2/0
3.9.2014 15:11

J69a95n 41N13o16v79o52t61n39ý 1414411592913

Jak si na to příšel, že nic nevydrží? Máš vlastní zkušenost, anebo jena paní povídala?

+1/−2
3.9.2014 8:21

J48a33n 65D20l19o63u12h31ý 7174289300829

v 50 tisicich nove rozvody R^ Smejd!!

+4/−4
3.9.2014 9:01

D74a17d16a35k 12P90e98t98r 7271600904938

Blbost, po návratu k řemenu je klid.

0/0
8.9.2014 7:17

M30i71r28o66s29l48a79v 74R11y37š27a51v27ý 9601622616200

Ale jo, 20 tisíc ten výkřik techniky ještě možná přežije. Ale co po 100tisících?

U škodovek je dobré se jich na 60-70 tisících zbavit a jít zase do nového. Ale kdo na to dnes má? Leda tak podnikatelé v rámci leasingu.

Syn si koupil jetou Fabii, 90 tisíc (km), proklepnuto v servisu. Po dalších 20 tisících Nyní je celý "šťastný", že může oživovat ekonomiku díky opravám.

Stačí si zajít do značkového servisu (pěkný fronty) a poslechnout si při sepisování zakázek, co všechno se na této značce může posr*at. Většina lidí nemá na značkový servis, opravy řeší přes garážisty.

+3/−1
3.9.2014 9:09

P12e61t76r 21M30i40c72h46a35l 2360494411592

Reakce jen na poslední větu - a proto do toho taky furt sypou prachy.

0/0
3.9.2014 10:41

J73a87n 41D71l89o47u45h44ý 7124689480559

Jo takovej znackovej servis opravuje alternator tak, ze ho cely vymeni, misto aby v tom alternatoru vymenil diody R^ Rozdil v cene? ASTRONOMICKY;-D

+4/0
3.9.2014 11:37

P81e46t88r 63M18i51c38h47a87l 2250984231822

Proboha, nebavím se o alternátoru, startéru a podobných věcech, které je schopen spravit kde kdo (případně si to člověk i vymontuje sám a nechá si to opravit), to jsem s Leonem dělal taky. Ale na pravidelný servis jsem jezdil do značkového servisu a nikdy jsem toho nelitoval. ... Pravda je, že to byla benzínová atmosféra a že se mi tam kromě prkotin nikdy nic nevysr...... Mám na mysli situace, kdy je opravdu třeba začínající problém s motorem a majitel s tím jedek k "Frantovi do garáže" a díky jeho metodám pokus-omyl ho pak oprava stojí třeba i dvojnásobek (a navíc tam má díly z vrakoviště).

Prostě to chce používat zdravý selský rozum.

+3/0
3.9.2014 11:55

J10a40n 55F30r92o21l39í42k 6506630395204

Co chcete tak zázračného po značkovém servisu u atmosférického benzinu se samoseřizovacími ventily?  Značkově vyměnit filtr nebo svíčky?;-D

+2/0
3.9.2014 12:43

P54e70t25r 26M74i98c92h38a64l 2480934831812

Ne, preventivní kontrolu stavu podle standardu výrobce. Jakous takous jistotu, že to auto je v dobrém stavu. Možnost bezproblémové reklamace v případě nějakého zanedbání apod. A v případě opravy použití značkových dílů (zpravidla se slevou) a dodržení servisních postupů. Hlavně nedopadnout takto:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013082201

0/0
3.9.2014 13:18

J26a84n 21D93l71o57u88h27ý 7884889160889

Bezproblemova reklamace u auta neexistuje. Reklamoval jsem evidentni vyrobni vadu, dva dny po ukonceni zarucni doby na novy vuz a nevyresil jsem nic a pritom slo o dil za 2000kc vcetne praceR^. Sef karosarny mi potvrdil, ze problem je ve vyrobe, nicmene mam smulu, kdyz uz to neni v zaruce. Co naplat, ze stejne auto stojici v showroomu tu zavadu melo taky;-D. Mno tak jsem vytahl dva litry, oni pouzili novy postup montaze toho dilu, a funguje to do dneskaR^

+1/0
3.9.2014 14:52

P24e18t56r 19M23i40c82h58a53l 2630794221302

Měl jsem na mysli reklamaci v případě nějaké chyby při provádění servisu. ... Pravda je, že jsem tento problém za 7 let nikdy neměl.

0/0
4.9.2014 20:23

I22v25a15n 84P27o61k46o70r48n75ý 7369275478

Taky se mi na škodofce porouchal alternátor. Vymontoval jsem fo, zanesl ke "specialistovi" na opravy alternátorů. Na nějaké stolici s budíkem mi po opravě ukázal, že dobíjí, já zaplatil litr (samozřejmě bez dokladu), namontoval zpět. Po krátké době opět nedobíjelo, zavezl jsem celý auto k autoelektrikáři, nechtěl jen samotný alternátor. Na auto nandal spoustu sond jak člověku na EKG, zjistil, že alternátor je opět v pr..., opravil jej  a ukázal mi, že ten "odborník" tam dal diody z nějakýho starýho alternátoru, takže na stolici to fungovalo.

Výhodou značkovýho servisu zpravidla je, že hned vědí příčinu poruchy (alespoň ve Škodovce), protože těch stejných poruch zažili už moc. Nevýhodou je, že mnohdy neopravují, ale vyměňují celky. Protože vzhledem k hodinovým sazbám a době potřebné k opravě by oprava dílu stála víc než nový díl. Bohužel. U soukromníka - garážisty zase narazíte na to, že se se závadou ještě nesetkal a tak laboruje dlouhý čas, než na to přijde. A to laborování si nechá patřičně zaplatit, takže oprava u něj může být nakonec dražší než ve značkovém servisu.

+1/0
7.9.2014 20:21

D78a15d50a91k 65P81e19t36r 7601900454288

Ale zvládnou, jaká nákladná údržba? Čeho? Od doby, kdy rozvodový řetěz šel k čertu je klid.

0/0
8.9.2014 7:16

K50a17r20e34l 37F62a14i98t 1738583428822

Tak se taky někdy svez v pořádným autě....

+2/0
3.9.2014 6:59

M42i70l36a68n 27K74r42a30v90a75r 9603775185613

Superb II 2.0TDi s DSGElegance byl fajn ale jezdit za 10l/100km se mi nechtelo... Teď jezdim po meste za 5,7 po dalnici za 6.2 a okresky za 4...Na normalni cestování bohatě stačí.

0/−1
3.9.2014 7:34

P96e97t12r 92M61i34c69h65a75l 2540364461202

Já mám Koktu 2.0 TDi 81 kW s CR a DPF. Najeto 35.000, jedna pravidelná servisní prohlídka (po 30.000), dlouhodobá kombinovaná spotřeba 4,9 - 5,1 l/100 km.

Známý nedávno koupil totéž auto jen s výkonem 103 kW, ojeté, najeto cca 170.000, kromě bežné údržby žádný problém. Takže až mu to klekne, budu vědět, jaká mě asi čeká životnost.

Mimochodem (a to nemířím na Tebe), spousta lidí remcá o vadných turbech u Škodovky, jenže většina jich to má jenom z doslechu a navíc valná většina lidí s turbomotorem (zvlášť naftovým) neumí jezdit.

Co se týká maloobjemových benzínových turbomotorů, tam jsem v životnosti taky pesimista. V té Fóbii ještě budiž, to je celkem lehké auto, ale motor 1.2 TSi do Oktávky (nedej bože možná i do Superbu), tedy auta, které může mít naložené 2 tuny, to je vítězství optimismu nad realitou. Aby to totiž trochu jelo a nebrzdilo provoz, bude ten motor prakticky po většinu času pracovat v horní polovině své výkonové dimenze a to je špatně.

+1/0
3.9.2014 10:49

J22i31ř28í 73K30o71c67u58r93e54k 6505194845578

35 tis. km je druhá pravidelná výměna oleje od zajetí motoru. To o spolehlivosti motoru nic nevypovídá, leda tak o tom, že nebyl vyroben s fatální vadou.

Spolehlivý bude, pokud mu mechanické díly vydrží aspoň 100.000 km, lépe 200.000 km.

+1/0
3.9.2014 17:43

P25e37t74r 56M41i26c75h65a15l 2960794951172

Není, mám prodloužený interval a na prvním servise s výměnou oleje jsem byl ve 30 tisícich. Je mi jasné, že nájezd 35 tisíc není nic, to ještě ani není pořádně zajeté. Ale proto jsem psal i o tom, že známý koupil totéž auto s nájezdem 170 tisíc a kromě běžné údržby nemá problém.

0/0
4.9.2014 20:27

I22v75a93n 81P41o80k64o29r98n71ý 7129405168

Mám rád české věci, dost je kupuji. Po 2 nových škodách mi už nesmí domů přes práh. Tak nekvalitní, hnusná a předražená auta. Divím se, a zajímá mne, proč to lidi stále kupují. Vždyť konkurence nabízí hezčí, lépe vybavené vozy za stejnou nebo nižší cenu.

Neznám okolo sebe lidi, kteří po přesedlání ze Škodovky na jinou značku by se chtěli při další koupi nového auta vracet ke Škodofce. Ale výjimky se určitě najdou.

Co jsem se mnohokrát přesvědčil, tak známí, co měli škodovky, na ně nedali za jejich vlastnictví dopustit. Jen se jich zbavili, začalo vyplouvat na povrch obrovské množství závad, ketré museli dát opravit a za které se styděli. Nechápu, proč nepřiznat, že vlastním poruchový vůz s drahým provozem - aby se ostatní taky napálili?

S každou závadou jsem se seznámil na internetu v různých diskuzích - a vždy závěr byl ten, že tato závada patří k typickým vlastnostem vozu. Tak nevím, jak to ti soudruzi výzkumníci testují, že se to tak podělává?

+5/−1
3.9.2014 0:08

P49e12t13r53a 60M83a75l75á 7541388111965

Při první větě jsem si říkala " jů, normální příspěvek", no a hned to zase bylo pryč

+2/−4
3.9.2014 2:45

J94a29n 43D56l25o31u92h33ý 7634549820989

Jo,jo Roomster s prvni generaci HTP to bylo terno. Teplomer motoru to nemelo, elektronicky plyn reagoval se zpozdenim a furt to otravovalo kazdych 10000km s nejakou zahadnou chybou, jejiz pricinu nedokazali odstranit. Ale darovanemu koni na zuby nekoukej :-D, nicmene za vlastni prachy bych to nechtel!

0/0
3.9.2014 6:51

J72i19n37d30ř38i25c64h 72Š25k35o75p73e61k 4615451950305

otázka líbivosti či hnusu je dost problém, vzhled je těžce subjektivní dojem

+1/0
3.9.2014 7:19

J41a67n 47F92r83o45l61í30k 6716820505184

Jezdil jsem léta s lowcostovým frantíkem Citroen Saxo. Všichni nad Francouzi ohrnují nos, ale já jezdil a lil jsem tam jen benzín, jednou ročně olej s filtrem a protože to je auto chabé na brzdy tak po 30 tis. destičky. Po 7 letech odešla baterie, po 10 prorezl výfuk a dělal jsem i zadní brzdy. Po 120 tis. rozvody a kuláče nápravy. Po 150 přední tlumiče. Jinak ta mrcha stále jezdí, po 10 letech provozu překopaná na LPG (jednobodovka takže levná přestavba). Prostě zlaté jednoduché atmosférické benziny.

0/0
3.9.2014 12:54

T16o51m94á28š 13H80o51c55h54m47u38t72h 4384812690525

Mám mnohými proklínanou dvojkovou generaci s ultrahypersuper motorárnou ejčtýpí. Jako, žádnej trhač asfaltu, ale je krásně točivej a ve městě má hodně rozumnou spotřebu. Není přeteklá elektronikou, nemá různé se*epetičky, prostě nezmar. Osobně nemám problém, trojková mne však trošku zklamala - alespoň dle fotek ;-(

0/0
2.9.2014 22:36

J69a93n 63D84l96o12u32h85ý 7454169870729

S ta spotreba ve meste cinila kolik?

0/0
3.9.2014 6:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.