Diskuze
VIDEO: Formule 1 pohledem teploměru. Nejvíce pálí brzdy a kola
Děkujeme za pochopení.
M43a94r92t50i44n 87K57ř16í76ž
Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)
J76o22s46e95f 79Č27t45v76r40t95n37í26č36e58k
Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)
V50l63a56d93i79m25í16r 44B76e51n57e81š
Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.
J37i86ř63í 48S94c72h80w68a38c94h
holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....
V15á80c75l95a42v 33P32c65h60á33l60e60k
Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?
Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...
J74o78s75e10f 36Š94e35m92e21l44í36k
Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.
J17i55ř46í 86S59c67h94w76a61c58h
Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla"
K58a51r10e60l 89F31a25i71t
Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda
J17i29ř44í 76S44c52h88w67a21c92h
máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí
M43i57c34h79a69l 54K68r50e94j45č71í
Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.
Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.
M97i65c55h98a11l 25K36r74e48j45č73í
Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!