Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Formule 1 pohledem teploměru. Nejvíce pálí brzdy a kola

Podívejte se na monopost F1 pohledem infrakamery. Termovizní snímek ukazuje teplo vyzařované formulí při dovádění na okruhu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J62i24ř88í 62D43v97o72ř43á98k 5508363298390

A jak to pálí autorovi ?

0/0
4.9.2014 19:59

M90a50r88t15i95n 92K92ř78í12ž 9203112520827

Nic překvapivého, ale pěkné na koukání :-)

+1/0
3.9.2014 12:45

J48o60s15e36f 16Č84t60v89r52t17n84í81č14e56k 8950932129409

Podobné teploty vyzařuji, když se objeví přítelkyně :)

0/0
3.9.2014 12:29

M13a48r38e62k 57K71l93u43f20a 3688684604136

A je to roztoužením nebo vzteky?  8-o;-D

0/0
3.9.2014 19:01

J87o20s59e59f 22Č38t71v43r51t68n49í47č43e14k 8330902459969

Dobrá otázka , jak kdy ;-)

0/0
3.9.2014 19:13

V84l98a79d96i13m54í84r 13B42e42n71e73š 2902305904133

Tohle reklamní video FLIRu je součástí celého spotu, běží nám to tu asi půl roku v chobně na lcd, inu objevili jste opravdu zázrak hoden článku.

0/0
3.9.2014 9:20

J95i71ř53í 96S82c64h40w95a61c79h 8888244238676

holt jste tam v "nám to tu v chobně" nejrychlejší a nejlepší....;-)

0/0
3.9.2014 9:35

V70l51a73d71i83m60í32r 89B16e15n73e18š 2942385714763

Gratuluji, projevil jste se věru jako inteligent.

0/0
3.9.2014 13:20

J76a28n 56M40a17z60ů47r48e23k 2298684838455

tak tohle by vůůůůbec nenapadlo;-D

0/0
3.9.2014 8:34

V33á64c69l88a74v 71P30c98h29á46l40e79k 8156642471322

Prosím o zfackování režiséra vida. Co mám z těch půl- až dvousekundových střihů vidět?

Je to současná debilní móda, dělat videa se střihem každou jednu až tři sekundy...Rv

+4/0
3.9.2014 8:18

J73o68s11e34f 83Š13e69m67e82l59í19k 7139351570637

Zato motor je celou dobu studenej jak psí čumák.

0/0
3.9.2014 7:57

J91i48ř54í 81S49c14h29w30a66c50h 8778564818266

Jelikož blok motoru i hlava jsou obklopeny chladící kapalinou co má okolo 100-120 stupňů (při přetlaku v chladícím okruhu) a nad tim mohou být i nějaké kryty, tak je celkem logické, že se nebude jevit jako "rozžhavený do běla" ;-)

+2/0
3.9.2014 9:14

K59a12r95e98l 25F48a59i67t 1598613308932

Nejvíce se pálí brzdy a kola??? Kdo by to byl řekl....objev století. To chce nobelovku. A já si celou dobu myslel že nejvíc pálí volant a pilotův zadek. A oni jsou to brzdy....tééééda ;-D;-D;-D

+6/0
3.9.2014 6:58

J51i32ř57í 23S13c20h19w13a33c87h 8928614558126

máš tam chybu! Nejvíc "pálí" výfukové potrubí ;-)

0/0
3.9.2014 9:09

M21i33c75h54a73l 16K59r83e66j48č22í 1616610771243

Nejžhavější jsou samozřejmě brzdy a výfuk. V zátěži cca 1000 °C, brzdy něco přes.

Pneumatiky mají optimální teplotu "pouze" cca 100 °C.

+1/0
3.9.2014 0:26

M98i12c23h25a91l 10K21r47e87j48č52í 1376480641203

Brzdy jsou karbonové a musí se rozpálit na min. cca 500 °C, jinak je jejich účinek špatný (viz Hamilton v deštivé kvalifikaci ve Spa, kdy kvůli nedostatečně zahřátým brzdám několikrát nedokázal dobrzdit do zatáčky a uniklo mu pole).

+1/0
3.9.2014 0:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.