- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nevím, co je "skusne", ale cpát se s Amarokem do diskuze o pravém offroadu
Strávili jsme v tom 5 dnů v Tanzánii a upřímě nevěřil bych, že po takových cestách může jezdit auto. A to už měla holka něco za sebou. Zatím co pro nás to bylo dobrodružství, tak tam je to běžný život. Zozhodně auto do nepohody.
Cca před rokem ve Světě motorů jsem četl rozhovor s řidičem naší armády,který měl za sebou x misí v Kosovu,Afgánistánu či Iráku,když dostal dotaz,které auto bylo nej,co kdy řídil,tak odpověděl,že v ruce měl kdejaký speciál,ale nejlepší byl Land Cruiser,projel s tím úplně vše...
další blud redaktorov ala auto.cz
AUTO SA VYRÁBA UŽ 30 ROKOV A NIKDY SA PREDÁVAT NEPRESTALO
Jakože LC70 má tento 30let starý design?
ak dobre vidím, to malé čierne zrkadielko a kapote ukazuje tesne pred a tesne vedľa auta.
Jaksi nerozumím filozofii, že i když by byl o auto velký zájem, tak vznikne jenom limitovaná série.
LC 78, 76, 75 jdou naštěstí koupit nové i u nás (stojí kolem milionu). Doufejme, že se poslední poctivý terénní auto na světě nepřestane díky EU přepisům apod. vyrábět a prodávat.
Auto se vyrábět bude. Ale bude tam tříválec s 1,0 TSI a bude to mít výkon 80kW
Jenom nevidím důvod proč by se to nemohlo přitáhnout do EU? Když si zaplatím poplatky za nižší EURO a auto s pravostraným řízením by taky mělo jít přihlásit.
Já myslím, že i levostranné řízení je v pohodě a auto se dá přihlásit.
Hmm ten pickup bych fakt moc chtěl, ale bude vždy nad mé finanční možnosti. Bohužel.
myslím, že nad tvé finanční možnosti by byl hlavně následný provoz a to nemyslím jako, že jsi socka, ale spotřeba takového "monstra" je násobně vyšší vyšší než u "normálního" osobáku. Pokud tedy např. nepodnikáš a něco takového potřebuješ na 200 dní v roce v těžkém terénu....