Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mazda MX-5: nejslavnější roadster planety je tu nanovo

Lehkonohý obratný dvoumístný roadster se představuje ve čtvrté generaci. Auto pro radost, kterého se za 25 let prodalo téměř milion, je v novém vydání lehčí a menší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81a55r47t81i90n 93L98ž86i34č45a56ř 9615187962454

Vypadá dobře, ale stejně jako BMW Z3 se já do auta nevlezu (190 cm, 110kg)

0/0
6.9.2014 11:27

A15l76e55š 84L45e76w47i58c39k35i 5885699971348

A zkusil jsi to?190cm není až taková tragédie,možná spíše 110 kg...

0/0
7.9.2014 18:36

M89a28r65t32i25n 96L73ž23i41č20a94ř 9355677352454

Starou jsem zkoušel, ještě tu s mrkačkama a špatný. Z3 také: Přitom třeba Mini Cooper z roku 2002 co jsem měl vepředu místa habaděj :-)

0/0
8.9.2014 18:45

A43l66e86š 29L46e54w51i72c70k34i 5205459781988

Já viděl z Mini Cooperu vystupovat fotbalistu Čišovského a také vypadal,že se tam zrovna nekrčí,a to má tuším 193cm...Je to těžké s těmi auty,kamarád (202cm) jezdil v Octavii II s mírně sehnutou hlavou,v Superbu I se cítil pohodlně,ale neměl na něj finance.Mazdu ani BMW prostě mít nebudeš.

0/0
8.9.2014 19:03

M32a60r67t20i27n 36V20o66j43á51č73e30k 9172128418537

do té staré jsem se se 190 vešel ,ale vážím 95

0/0
8.9.2014 11:17

J35i80r22i 90R14o88u55b12a20l 1148528736245

Také můj odvěký sen. Párkrát jsem měl možnost se v půjčené projet a byl to vždy zážitek. Včetně toho, když jsem se při přejezdu z A25 na A1 před Lincem dostal téměř na dotyk s vedle jedoucím nákladním Volvem. Střecha dole, vlastní zadek někde kolem 30cm nad silnicí a najednou, ani ne půl metru vedle vaší tváře, rotující kolo jak kráva... :-/

0/0
5.9.2014 18:08

D58r53a71h63o76m62í21r 72S74t98r25o28u17h56a30l 4855948792314

Těšíme se na dalšího Wankela.

0/0
5.9.2014 15:09

T64o67m91á66š 20J96u86r41e55č78k64a 3243252169233

Nevím sice co to má společného s MX když Wankel se dával jen do RX, ale problém je jinde, Wankel se nějakou dobu používat nebude i sama mazda nechystá návrat tohoto motoru a jak se zdá v RX-8 to byl na dlouhou dobu poslední Rotor. A možná dobře,  tento motor, i přes svou účinnost a výkon, je dost nespolehlivej(má hodně malou životnost) a má velkou spotřebu.

0/0
8.9.2014 6:49

T68o37m24á75š 44U48r64b89a23n 9184474902880

Jestliže má velkou spotřebu, tak asi nebude ani příliš účinný (výkon/příkon)

0/0
8.9.2014 11:43

T70o47m55á89š 27J57u92r91e93č85k79a 3953652659343

No to se říct nedá, ono 168Kw při 10 000 ot/min na 1,3L obsahu není málo. Při ekonomy jízdě se s tím dá jet za 10l. Při sport jízdě si pápne 13-18l. Ale spíš jde o tu životnost motoru, kde výrobce uvádí 60 000km, to není celkem reálné číslo, protože co vím tak na větší opravu motoru je potřeba tak 100 -120tis km;-)

0/0
8.9.2014 12:02

O40t28t30o 59C13h91a49l16o27u66p65k55a 1296287373751

Mel jsem asi 10 RX-7 r.v. 1978 (jedna z prvnich, ktera dosla do USA) az 1987. Na jedne z nich jsem mel 250 tisic mil, na motoru vse original. Je pravda, ze jsme menili hodne motoru pri 50 az 90 tisic mil, ale pri spravne udrzbe, pouzivani kvalitniho oleje a spravnem "pouzivani" (Wankel mel rad vyssi otacky; pri "duchodcovskem" stylu jizdy se "zapekaly" tesnici listy) vydrzel motor bez problemu dost dlouho. Ale i motor, ktery uz prestal jet se dal jeste probrat. Muj sef byl profesional na Wankely a naucil mne par triku, ktere ozivily i motory na vymenu.

0/0
15.9.2014 2:45

D95r87a48h49o66m17í26r 68S34t87r65o75u44h30a88l 4645518972344

Wankel má velký výkon na váhu motoru. To se často využívá například v letectví. Ale jinak mě dost mrzí, že prakticky neexistují alternativní motory a jediné, co se vyrábí, je starej dobrej pístovej čtyřtakt, občas dvojtakt...

0/0
9.9.2014 15:41

J88a76k28u69b 38M66a54r15e83k 4103892378460

Vypadá nádherně; na víkendy ideální :-)

0/0
5.9.2014 13:46

J73a66k51u30b 68F77e84i90f61a22r 7439439676619

Nevím opravdu jestli nejslavnější, spíš asi nejprodávanější ne?

+2/0
5.9.2014 13:26

M50a50r31t44i65n 63L75ž39i50č17a20ř 9305787372504

Přesně tak, nejvíce dostupná, zábavná, zadokolka. Jinak srdcovka je Porsche Cayman R

0/0
5.9.2014 21:44

O70n63d49ř86e74j 48L97e56v32ý 7230310386567

Miata R^

+4/0
5.9.2014 12:30

L14i85b66o57r 94D32a86n53ě43k 4587671913

z profilu vypadá perfektně, ale zepředu to zas tak úžasně nevypadá. Oproti šestce, či trojce podle mě hodně nedosahuje potenciálu estetiky, kterou Mazda teď používá.

Ale pořád je můj lece tajný sen už od mala. Akorát prvně se musí pořídit auto pro čerstvou rodinu a tohle spíš až na starší kolena :D

+1/0
5.9.2014 11:53

P79e19t89r 22S78v61a66č63i21n33a 8716719791272

Tak doporučuju si ji nejdřív ozkoušet, jestli se do ní vlezete.. já bohužel ne (škoda), tak jsem musel pro 350z

0/0
5.9.2014 12:59

J73a74r12o32s87l43a50v 54D11r93o12b33n62ý 6316428277837

taky dobrá volba

0/0
5.9.2014 13:36

L19i16b38o16r 55D28a46n41ě10k 4517751883

náhrada dobrá, ale raději bych mazdu. Ale při výšce 185 cm mám už obavu, že to budu muset řešit podobně. Ale uvidíme. Až to budu řešit, bude pravděpodobně i tato MX5 "minulou generací"

0/0
5.9.2014 14:58

R49o74m42a84n 32Š51v69a78c67h 8569453149462

Tomu se mě nějak nechce věřit...

máme doma už druhou(maželka) a já se do ní se 185cm a 105kg vlezu normálně.

0/0
7.9.2014 21:48

T67o44m20á84š 59U43r10b88a90n 9534874702200

Alespoň někde je výhoda nebýt velký :-P

0/0
8.9.2014 11:45

M45a68r56t14i50n 12K49y13p34r 2142615574304

To vám přeju. Já jsem MX5 měl (druhou generaci po facelifru,tedy NB-FL s jedna osmičkou). Nejlepší hračka mého života. Bohužel já nebyl tak dobrý jako bylo to auto, díky mé řidičské chybě jsem ji rozbil.;-(

0/0
5.9.2014 16:34

J45a19n 75M23o40h48y80l70a 6502819789951

Kdo nebourá, ten se nezlepšuje.

0/0
5.9.2014 17:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.