Diskuze
Pronájem auta nabízejí další značky, VW Sportsvan za necelých osm tisíc
Děkujeme za pochopení.
J48a25r53o83s58l30a70v 11D17r10o54b38n73ý
na dva roky je dlouhá doba. U mého zaměstnavatele je pronájem kár na 10ti měsíců a splátky podstatně přijatelnější
A33n68t11o31n67í49n 93S11e56b78e69r38a
Já jsem koupil 3 leté auto na splátky. Koupil jsem za 160 a po 4 letech ho pořád za 90 tisíc prodám. Když sečtu ztrátu ceny, pneu, pojistky, přeplacení úvěru, servis atd, tak se po prodeji auta dostanu na měsíční náklady cca 2,5 tisíce kč. (bez benzínu samozřejmě, ten se paltí tak či tak)
8 tisíc je sakra moc.....
J33o70s11e29f 15K94o73p71e49c30k45y
Tak vzhledem k tomu, ze za tech 8 000kc mesicne /a uznavam, ze je to stale trochu moc a cena by mela lehce klesnout/ dostanete kazde 2 roky nove auto, tak je srovnani se 3 roky starym trochu bezpredmetne...
R72a19d74e14k 64N83e44u79m20a62n82n
Operativní leasing je pro ty, co s autem jezdí jako prase - orve destičky, kotouče, tlumiče, pneumatiky ....
P24a98v59e39l 67O69d54r24a97z47i96l
Operativní leasing je o pohodlí, ne o úspoře. Zvlášť ne pro někoho, kdo skoro nejezdí, tomu se totiž normálně nejvíc vyplatí slušná ojetina, nebo vlastní auto a dojezdit do smrti.
J10i98n87d93ř58i63c11h 82Š48k65o80p94e39k
přesně tak. Vše co si člověk neudělá sám a nechá si zajistit externě, za to tvrdě platí
D95a91v93i35d 58K74r57á49s55e12n68s75k36ý
Hm, přišlo mi to jako relativně prasečina - než jsem si spočítal svého postaršího Forda Focuse. Za 8 roků vlastnictví jsem do něj - kromě benzínu - vrazil asi 550.000 Kč. To je pořízení (již jako jetý), veškerý servis, olej do motoru, "okena" do ostřikovače, pojistky, dálniční známky atd. atd. Vychází to asi 70.000 ročně, tedy téměř 6.000 Kč měsíčně. U operativního leasingu sice nejspíše nemám "v ceně" např. ty dálniční známky (přinejmenším rakouské a slovenské), "okenu" či parkování, ale na druhou stranu mám k dispozici výrazně novější vůz, než je ten můj.
V14l26a34d32i97s52l72a19v 86B20u15r29y42š95e71k
to je divný, já teda najedu ročně zhruba 20 tisíc a kromě nafty kupuju jen pojištění, zhruba 4000 kč, prohlídku asi 5000 Kč, dálniční známku 1500 kč, pneumatiky vyjdou ročně do 4000 Kč, tak to dělá i s vodu do ostřikovače maximálně 15 000 Kč
P96e12t29r68a 39M42a75l74á
H už taky nabízí operativní leasing, sice pouze pro zaměstnance, ale za opravdu podstatně jiné ceny
T29o65m33á88š 56P53ř96i28b27y31l
pro normálni lidi je to drahé.... to si radeji koupit auto a po pěti letech ho prodat a je to levnější...
J59a83k57u26b 67F38e31i30f41a85r
normální lidi? Co si pod tím představujete?
J85o73s91e61f 13K60o47p35e42c39k43y
Pokud cena klesne k 6000 mesicne za auto nizsi stredni tridy tak do toho pujdu. Pro lidi, co nenajezdi vice jak cca 15000km rocne a nemaji nutnou potrebu auto vlastnit, to zacne byt financne docela zajimave...
J60a38n 96M67o98h18y94l28a
15k už je dost, ale do 10 se to vyplatí podle mne už za tyhle ceny.
P22a68v91e82l 69Z58á48c54h39a
Když jsem si u meho prvnoho auta nakonec spocital cekovo naklady, zapocital jsem do toho cenu koupe a odecetl cenu za kterou jsem to prodal. Tak jsem se dostal skoro ke 4tis mesicne....kdyz si vezmu, ze bych si mohl priplatit litr a jezdil v novym o tridu vetism aute tak se na to divam trochu jinak.
J72a96n 48U97l55r88y11c37h
Je to o prioritách - někdo chce auto vlastnit, tak buď má hotovost nebo si půjčí a po splacení auto vlastní. Jiný jen chce mít stále téměř nové auto a užívat ho relativně bez starostí, bere ho jen jako službu, netrvá na vlastnictví, proto toho je operák dobrá možnost. Je to podobné jako u vlastnictví/pronájmu nemovitosti, s tím rozdílem, že nemovitost je investice, což auto není (pokud nejde o veterána).
J14o29s38e19f 27D63r87á83s70a30l
ona i ta nemovitost může být investicí velmi relativní...stačí změna uzemního plánu nebo sousedů a máte na krku neprodejný balvan
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...