Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka: Polská legenda maluch měla mít nástupce jménem Beskid

Fiátek 126p byl a pravděpodobně i dlouho zůstane polskou automobilovou legendou. Malinký vůz s typickým zvukem a vzduchem chlazeným motorem byl oblíbený hlavně pro svou nízkou cenu. V muzeu ve Štětíně si můžete prohlédnout odvážné prototypy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V96l28a41s39t77i84m30i89l 51T70e56n70c79e92r 4310480617810

Dovolím si z vlastní zkušenosti tvrdit, že Trabant kombík byl proti Maluchovi JAGUÁR. Mnohem praktičtější než Fiátek. Trabík - uvnitř hromada prostoru, do kufru se vešel  v pohodě kočárek nebo několik pytlů cementu. V kruté zimě nastartoval na drc, to snad ani žigulík nedokázal.

0/0
16.9.2014 8:52

J72a66n 21K48r61p48e23c 5876713554842

polaci vymysleli mmj. pestni klin a kolo. sice teprve pred 50ti lety, ale svet to od nich kopiruje uz po tisice let...

+5/−1
14.9.2014 20:44

J11a33n 90J26a49n14e50č79e61k 9620593730426

"...nazývané mrňousem, chraptítkem nebo telefonní budkou"

No nevim, já to znám jako "hrbatý mejdlo"

+2/0
14.9.2014 18:22

J68i36ř78í 77Č93e44c33h91u47r29a 1283822368578

Tak moment. Vysvetlete me to s tou zavratnou sumou. 69.000 je pri platu 4000zl. 17 mesicnich platu. Dneska je 17 platu 370.000. Kdyz pridate dalsich 10 platu, mate oktavku...

0/0
14.9.2014 14:32

O66l92i26v88e23r 73N15e50u46m65a54n39n 3870806679

To jo, ale auto tridy Malucha lze dnes koupit za 200.000

+5/0
14.9.2014 14:45

D10a28v22i92d 78D78o34b69e44š 3925362327

No a ted to vynasobte dvema. Aby se na vas totiz dostala rada driv nez se zhrouti vesmir (nebo alespon nekolik let), platila ta druha cena ve clanku. Cili za malucha tri ctvrte mega.

+1/0
14.9.2014 20:41

P91e62t13r 71H42á23j56e83k 4860452731464

průměrný plat je 26000, tedy 17 měsíčních platů je 442000 Kč...

0/0
16.9.2014 15:38

J10i36ř28í 88K23o32c64u56r51e34k 6465114155898

Existuje Maluch Trophy: Okruhové závody Maluchů. 

http://rallyandrace.pl/wp-content/uploads/2013/10/mt1.jpg

A taky verze malucha s motorem z Haybusy, nebo verze jezdící (nejenom) zadkem napřed: http://www.youtube.com/watch?v=d96B-x8NPag

0/0
14.9.2014 13:21

P56e77t41r 33M80i95z86e51r22a 6864439929214

To otevirani dveri na Beskydu je z tridveroveho Fiat Uno

+2/0
14.9.2014 11:20

M26i41c96h80a64l 54F75r92ý52d60a 1452559223382

A je je, přátelé konspiračních teorií mají další téma. No potěš koště.Rv

+1/−1
14.9.2014 11:00

J79a79n 67J26e12ž66e52k 3651775517635

> twingo představilo světu jen pár dní po vypršení patentu na beskida

Kefalín, čo si predstavujete pod takým "vypršení patentu" u auta?

+10/0
14.9.2014 8:59

J64o77z58e57f 23K40o55s30t20e48l24a54n52s80k55ý 8395962149266

Zaujímavé s tým Beskidom a Twingom. Teóriu by potvrdzovalo aj úplne rovnaké - a hlavne neštandardné - otváranie dverí na oboch autách.

Na porovnanie dávam odkaz na obrázok twinga:

http://mlu-s2-p.mlstatic.com/renault-twingo-frances-1995-18164-MLU20150292668_082014-F.jpg

0/−2
14.9.2014 7:35

F94r76a67n66t17i70š54e70k 40P35o68d59l63i54p26n10ý 1754266446388

Ale tohle otevírání dveří bylo na Renaultech už dávno před nějakym Beskidem (např. Renault 5, 15, Fuego).

+2/0
14.9.2014 9:40

R30o89m35a11n 89D64r35a24p44e55l37a 2543613607555

Ano, otvirani dveri R 5, 3-dvere 1972-85, 1984-96, Fuego 1980-86, Alpine 1977, R 17TS 1977...

0/0
14.9.2014 12:59

L86u95b20o51m85i68r 68M24a93c51h87o 2602980355807

Beskid a Twingo? Ani náhodou.

Twingo vychádza z prototypov Citroenu AX, tzv. Projet S9. Už sa to viackrát preberalo aj v časopisoch.

Tu je niekoľko fotiek http://www.citroenet.org.uk/prototypes/projet-s9/s9.html

0/0
16.9.2014 4:05

P79e22t62r 75M95i15c51h66a76l 2510454401362

Moc variací z toho Malucha nevymysleli. Ovšem to kabrio vypadá zajímavě. A co se týká toho Beskidu a Twinga, nedivil bych se taky ničemu.

+1/0
14.9.2014 0:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.