Diskuze

Kia začala v Česku prodávat svůj první elektromobil Soul EV

Korejská Kia Motors začala v Česku prodávat elektrickou verzi modelu Soul pod označením EV. V prvním roce očekává prodej do deseti vozů. První elektromobil korejské značky má mít dojezd až 212 km a maximální rychlost 145 km/h. Doba dobití z běžné zásuvky je 12 hodin, v případě rychlonabíjecí stanice je to 33 minut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J94a65n 38D10l82o44u42h33ý

16. 9. 2014 7:05

A to se vyplati :-D jako hracka na machrovani dobry, jako dopravni prostredek - predrazena bida

0 0
možnosti

Kdyz slysim v souvislosti s elektromobilem o ekologii tak se musim smat.

3 2
možnosti

J17a82n 72N76o46v46á61k

13. 9. 2014 23:56

Chápu, že to prodávají tak draho, když nestíhají vyrábět. Však BMW začal s plánovanou výrobní kapacitou i3 na 20000 aut/rok a po půl roce výroby začal intenzivně pracovat na výrobní kapacitě 80000 aut/rok.

Každopádně nechápu, co stojí na tomhle elektromobilu 500 000 Kč navíc (počítám minus 100 000 za součástky, které elektromobil nepotřebuje).

1 0
možnosti

Kusova vyroba je drazsi nez hromadna, vyvoj pro par aut je drahy

2 0
možnosti

Ekonomicky nesmysl, jen pro fandy EKO. Silnicni dan neplati firemni auta hybridy, LPG i CNG

0 0
možnosti

myslím že většina lidí najede asi 6 - 10 000 za rok

pokud jezdí skoro denně, tedy řekněme 20x za měsíc (snadné počty..) tak to máme asi tak 25 - 45 km na den - tedy na takové ježdění je auto dobré pro každého průměrného

pokud jedu dál, pak čekám, že mi dojezd "vydrží" déle, tedy pokud to nebude maximálkou po dálnici. Umím si představit každých 100  - 150 km pauzu na 30 minut pro dobití, napití, vyčůrání :-)

tedy po dostavbě nabíjecí sítě nevidím problém.. ?

tedy, pokud mi na to někdo půjčíte :-)

0 0
možnosti

no a k ceně - benzinová verze je za cca 400 000, servis bude za 5 000 na rok, to je při 7 letech 440 000, spotřeba 7 (ale to bych rád viděl..) a jsme na 620 000, vůči tomu je o 230 000 dražší verze s omezeným dojezdem samozřejmě zvláštní nabídka.. ale - pokud někdo vymyslí nějaké daně, silniční atd pro firmy, pak proč ne?

1 0
možnosti

Dokud k romu stat nedomysli nejake ekonomicke pobidky jako nizsi dan atd., tak jako je to v jinych zemich, tak je to o nicem.

0 0
možnosti

to je paráda.Žadný olej,výfuk,SVÍČKY A PODOBNĚR^

0 0
možnosti

Jo,  a také mizerný dojezd :-)

2 0
možnosti

Jelikož se jedná o jednoúčelové auto pouze do města, je cena naprosto nesmyslná. Pokud by to stálo cca 200tis, asi bych do něčeho takového klidně šel.

2 0
možnosti

Nevím proč spousta lidí nedokáže (nebo hůř: nechce) operovat s pojmem celkové náklady vlastnicví. Jeden uvažuje pouze cenu paliva, jiný zase jenom cenu vozu.

Si k tomu autu za 200.000 kKč připočítejte benzín/naftu na 150 tis km. A jsme ve městě, takže 7/l na 100. V dnešních cenách 370 tis Kč. Plus 10x výměnu oleje a jsme bezmála na 600.000 km za nejlevnější benzíňák a to se na něm nic nepokazilo a nebyly měněny rozvody.  Při popojíždění po městě bude po 150 tis. km ten benzíňák na odpis.

V elektroautě Vám po 150 tis. km (zhruba 800 nabíjecích cyklů) začne odcházet baterka...

0 0
možnosti

Si myslím, že většina světa ma ekonomické smýšlení, takže nějaké EKOsmýšlení zvlášť ve státě co je ekonomicky na dně je trošku mimo

7 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Prodej bytu 1+kk, 28 m2, Třeboň, ul. Jiřího Havlise
Prodej bytu 1+kk, 28 m2, Třeboň, ul. Jiřího Havlise

Jiřího Havlise, Třeboň - Třeboň II, okres Jindřichův Hradec
3 120 000 Kč