Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První jízda: Povedený Nissan Pulsar je prostorový přeborník

Nissan Pulsar je hezké, povedené, normální auto. Žádný dravec ani posel z vesmíru. A to je dobře. Za srdce nechytí, ale když pro něj půjdete, špatně nenakoupíte. Je to hlavně pragmatická volba: velikostí kabiny a kufru totiž tenhle evropský Japonec patří mezi nejlepší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P78e29t93r 92D60o12h89n66a60l28e94k 5228494611852

http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/city-cars/pulsar.html Základní cena od 365.000,- Co dál je jinak?

0/0
18.9.2014 10:51

R19o25m23a15n 24H46o33k26y75n49á53ř 8760451609508

a nenašel jsem ve výbavě tempomat

0/0
2.10.2014 13:58

O89n66d77ř52e32j 32B73u97r26e65š 5280634633369

Plusar nebo Fábie? Oba mají voturbenou jednadvojku s šestikvaltem. Teď jde vo to jakou cenu nasadí Škoda. Ale řekl bych že 330 to nebude ...?

0/0
17.9.2014 12:34

J13i21ř41í 85K11o82c33u75r60e27k 6985114835438

Těch 2,7 metru rozvoru mluví celkem jasně: 25 cm navíc. Srovnatelné je to s Octavií (pokud by ji Škoda dělala jako hatchback).

+3/0
17.9.2014 17:40

O52n69d45ř22e24j 37B94u31r23e33š 5950674553609

To jsem jaksi přehlídnul... Tak to nissánek R^

+2/0
17.9.2014 18:09

P85e11t13r 15M47i25c91h26a76l 2260284601482

Nevypadá to marně. Ale jak už se vyjádřili někteří přede mnou, to neustálé snižování objemu a snaha dohnat to turbem se mi vůbec nelíbí. Ne že bych byl nějak zaujatý proti turbomotorům (sám mám dvoulitrvou turbonaftu), ale nechtěl bych se dožít toho, že budou jezdit dvouválce o objemu půl litru se třemi turby a laboratorní spotřebou a emisemi na polovině dnešních hodnot (a v reálu na dvojnásobku).

0/0
17.9.2014 1:02

J15o33h34n 81M86a20t58e69y 4300445142

Jak to říct slušně.... Strčte si všechny ty oturbený motůrky do zadele! Mám jeden takovej v autě a strašně se těším, až se na tom něco vysype, protože to nikdo nesloží ani v autorizovaným servisu a řešit každou blbost výměnou motoru, na to fakt nemám finance. Celou EU rozkopnout a vyrábět normální motory, který budou v reálným provozu a výrobě ekologičtější, než tyhle hrůzy...

0/0
16.9.2014 22:46

J39i67ř68í 57S59c54h83w97a77c85h 8608674118316

ale on furt bez problémů jezdí .....;-D

0/0
17.9.2014 16:39

R84o65m81a14n 63H21o86k41y50n84á71ř 8530131619628

proc ste si ho kupoval?

0/0
17.9.2014 19:28

J26a92n 26L53i53b59i62c26h 9242408255573

Jsem rád, že Nissan se vrací i v Evropě k výrobě normálních aut pro normální lidi, různé Quashuai, X-Trail, Mini, Juke apod. rozhodně staré poctivé Almery a Primery nenahradily a je fajn, že se to zase vrací. Myslím si, že doba SUV brzy skončí, zbytečně vysoká spotřeba a horší aerodynamika a jízdní stabilta nevyváží lepší posez, nastupování a pseudoterénní schopnosti, často menší kufr a zbytečně vysoká hmotnost. Klasické kombíky a hatchbacky budou tak populární i nadále. Hodně si slibuji od crossoverů ve stylu S-Crossu od Suzuki, kde to není tradiční pseudoteréňák ani bachraté dodávkovité MPV, ale auto kombinující výhody jednotlivých tříd v rozumném kompromisu.

+4/0
16.9.2014 21:19

P26e39t62r 49P50o30s27p74í32š27i29l 4448714606366

Vzhledově velmi povedené auto, kdyby bylo k dispozici se slušným motorem, hned bych si ho koupil.

0/0
16.9.2014 20:41

L16u15k40á65š 38K40r53e28j32č43í 5535704152378

cit: Na plakátech se pulsar bude chlubit dokonce startovací cenovkou 299 900, pozor, to je cena při nákupu na úvěr... takže v hotovosti podle mého selského rozumu to bude o dost více, takže se prodejci Nissanu řadí na úroveň plevelu prodejců drahých půjček na vozy, jako je 3A, Esa a jiným!!Rv chce se mi zvracet Velebnosti...

+1/0
16.9.2014 19:48

P48e52t50r 24S69l65o23v74á61k 9545335677889

paneboze, ved to tak ma kazda jedna automobilka, skoda, renault, nissan, ford, v podstate kazdy

0/0
17.9.2014 10:53

C12y89r86i20l 22P87a31v32e72l95k17a 4806142558335

Nissanáři by byli rádi, kdyby se vrátila Primera P11-P11C. Je to ta, co přestali vyrábět v roce 2001. Prostě něco, jako je dneska Mazda 6 nebo Honda Accord s atmosférickou 1.8-2.0. 

Někdejší dvojka Almera/Primera neměla přemožitele ve spolehlivosti a jízdních vlastnostech.

+4/0
16.9.2014 15:00

B35o11h97d79a13n 14M66a13r54e82k 5265376677264

Nissan konečně začne prodávat normální civilní auto, ale ještě tomu chybí poctivý atmosferický motor :-(

Až někdy budu při penězích, tak to asi vyhraje jiná japonská značka :-)

+3/0
16.9.2014 13:51

D13a50v78i27d 27R65y95c10h70e57t62s33k32ý 9916281240230

A to Mazda 3?

+1/0
16.9.2014 14:00

C71y85r20i69l 94P51a77v84e71l74k31a 4696172718195

Chtít menší auto, není jiné volby než Mazda 3 R^

0/0
16.9.2014 15:02

B14o15h17d98a17n 20M55a92r98e12k 5185786647894

Asi ano. Ještě si myslim na Mitsu Lancer a Hondu Jazz nebo Civic :-)

0/0
17.9.2014 11:15

S42t79e92f84a87n74o 58S82i53n38i29g18a20g55l56i91a 3948627573541

Pane Dvořák, Renault Croma a si není to správné spojení. :-)

Hezký den z Verony.

+2/0
16.9.2014 12:32

V23á76c98l29a22v 14S91v30o29b36o24d57a 3921959950260

jste mě předběhl :-) ale třeba je to tím, že nejsem znalci ;-D

0/0
16.9.2014 13:42

S47t25e77f51a10n92o 58S60i17n22i57g96a47g85l35i19a 3598527843501

Chybička se vloudi i profikovi z oboru. :-)

0/0
16.9.2014 14:44

F59r72a57n72t27i64š85e57k 21D80v91o41ř13á55k 2979451129500

Dobrý den, 

děkuji za upozornění. Opravil jsem to a stydím se!

Mějte se hezky. S pozdravem

František Dvořák, iDNES.cz

+1/0
16.9.2014 15:28

P42e64t78r 60B42ř86é94ť41a 77N44o85v64á83k 8450333786600

já bych to spíš přirovnal k peugeotu 307 (ale ten je kratší)

0/0
16.9.2014 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.