Diskuze
První jízda: Povedený Nissan Pulsar je prostorový přeborník
Děkujeme za pochopení.
P80e22t18r 54D32o97h68n55a21l70e56k
http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/city-cars/pulsar.html Základní cena od 365.000,- Co dál je jinak?
R69o13m94a36n 11H71o71k68y43n44á60ř
a nenašel jsem ve výbavě tempomat
O44n56d57ř60e65j 81B50u79r80e96š
Plusar nebo Fábie? Oba mají voturbenou jednadvojku s šestikvaltem. Teď jde vo to jakou cenu nasadí Škoda. Ale řekl bych že 330 to nebude ...?
J61i41ř11í 59K61o35c90u49r96e45k
Těch 2,7 metru rozvoru mluví celkem jasně: 25 cm navíc. Srovnatelné je to s Octavií (pokud by ji Škoda dělala jako hatchback).
P52e66t41r 70M86i96c32h80a84l
Nevypadá to marně. Ale jak už se vyjádřili někteří přede mnou, to neustálé snižování objemu a snaha dohnat to turbem se mi vůbec nelíbí. Ne že bych byl nějak zaujatý proti turbomotorům (sám mám dvoulitrvou turbonaftu), ale nechtěl bych se dožít toho, že budou jezdit dvouválce o objemu půl litru se třemi turby a laboratorní spotřebou a emisemi na polovině dnešních hodnot (a v reálu na dvojnásobku).
J20a29n 26M72a97t74ě47j13k73a
Jak to říct slušně.... Strčte si všechny ty oturbený motůrky do zadele! Mám jeden takovej v autě a strašně se těším, až se na tom něco vysype, protože to nikdo nesloží ani v autorizovaným servisu a řešit každou blbost výměnou motoru, na to fakt nemám finance. Celou EU rozkopnout a vyrábět normální motory, který budou v reálným provozu a výrobě ekologičtější, než tyhle hrůzy...
J69i90ř74í 71S50c63h34w51a19c46h
ale on furt bez problémů jezdí .....
J76a93n 46L25i38b91i89c26h
Jsem rád, že Nissan se vrací i v Evropě k výrobě normálních aut pro normální lidi, různé Quashuai, X-Trail, Mini, Juke apod. rozhodně staré poctivé Almery a Primery nenahradily a je fajn, že se to zase vrací. Myslím si, že doba SUV brzy skončí, zbytečně vysoká spotřeba a horší aerodynamika a jízdní stabilta nevyváží lepší posez, nastupování a pseudoterénní schopnosti, často menší kufr a zbytečně vysoká hmotnost. Klasické kombíky a hatchbacky budou tak populární i nadále. Hodně si slibuji od crossoverů ve stylu S-Crossu od Suzuki, kde to není tradiční pseudoteréňák ani bachraté dodávkovité MPV, ale auto kombinující výhody jednotlivých tříd v rozumném kompromisu.
P77e84t28r 98P95o59s50p21í84š85i63l
Vzhledově velmi povedené auto, kdyby bylo k dispozici se slušným motorem, hned bych si ho koupil.
L59u52k46á33š 74K74r76e93j89č17í
cit: Na plakátech se pulsar bude chlubit dokonce startovací cenovkou 299 900, pozor, to je cena při nákupu na úvěr... takže v hotovosti podle mého selského rozumu to bude o dost více, takže se prodejci Nissanu řadí na úroveň plevelu prodejců drahých půjček na vozy, jako je 3A, Esa a jiným chce se mi zvracet Velebnosti...
P22e43t17r 52S72l14o87v80á17k
paneboze, ved to tak ma kazda jedna automobilka, skoda, renault, nissan, ford, v podstate kazdy
C58y34r87i51l 90P78a21v10e51l49k64a
Nissanáři by byli rádi, kdyby se vrátila Primera P11-P11C. Je to ta, co přestali vyrábět v roce 2001. Prostě něco, jako je dneska Mazda 6 nebo Honda Accord s atmosférickou 1.8-2.0.
Někdejší dvojka Almera/Primera neměla přemožitele ve spolehlivosti a jízdních vlastnostech.
B62o24h94d35a81n 26M39a15r64e87k
Nissan konečně začne prodávat normální civilní auto, ale ještě tomu chybí poctivý atmosferický motor
Až někdy budu při penězích, tak to asi vyhraje jiná japonská značka
S88t64e22f89a66n57o 82S95i58n62i34g65a21g32l76i17a
Pane Dvořák, Renault Croma a si není to správné spojení. :-)
Hezký den z Verony.
V36á90c15l32a44v 52S59v98o84b39o44d77a
jste mě předběhl ale třeba je to tím, že nejsem znalci
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...