- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/city-cars/pulsar.html Základní cena od 365.000,- Co dál je jinak?
a nenašel jsem ve výbavě tempomat
Plusar nebo Fábie? Oba mají voturbenou jednadvojku s šestikvaltem. Teď jde vo to jakou cenu nasadí Škoda. Ale řekl bych že 330 to nebude ...?
Těch 2,7 metru rozvoru mluví celkem jasně: 25 cm navíc. Srovnatelné je to s Octavií (pokud by ji Škoda dělala jako hatchback).
Nevypadá to marně. Ale jak už se vyjádřili někteří přede mnou, to neustálé snižování objemu a snaha dohnat to turbem se mi vůbec nelíbí. Ne že bych byl nějak zaujatý proti turbomotorům (sám mám dvoulitrvou turbonaftu), ale nechtěl bych se dožít toho, že budou jezdit dvouválce o objemu půl litru se třemi turby a laboratorní spotřebou a emisemi na polovině dnešních hodnot (a v reálu na dvojnásobku).
Jak to říct slušně.... Strčte si všechny ty oturbený motůrky do zadele! Mám jeden takovej v autě a strašně se těším, až se na tom něco vysype, protože to nikdo nesloží ani v autorizovaným servisu a řešit každou blbost výměnou motoru, na to fakt nemám finance. Celou EU rozkopnout a vyrábět normální motory, který budou v reálným provozu a výrobě ekologičtější, než tyhle hrůzy...
ale on furt bez problémů jezdí .....
Jsem rád, že Nissan se vrací i v Evropě k výrobě normálních aut pro normální lidi, různé Quashuai, X-Trail, Mini, Juke apod. rozhodně staré poctivé Almery a Primery nenahradily a je fajn, že se to zase vrací. Myslím si, že doba SUV brzy skončí, zbytečně vysoká spotřeba a horší aerodynamika a jízdní stabilta nevyváží lepší posez, nastupování a pseudoterénní schopnosti, často menší kufr a zbytečně vysoká hmotnost. Klasické kombíky a hatchbacky budou tak populární i nadále. Hodně si slibuji od crossoverů ve stylu S-Crossu od Suzuki, kde to není tradiční pseudoteréňák ani bachraté dodávkovité MPV, ale auto kombinující výhody jednotlivých tříd v rozumném kompromisu.
Vzhledově velmi povedené auto, kdyby bylo k dispozici se slušným motorem, hned bych si ho koupil.
cit: Na plakátech se pulsar bude chlubit dokonce startovací cenovkou 299 900, pozor, to je cena při nákupu na úvěr... takže v hotovosti podle mého selského rozumu to bude o dost více, takže se prodejci Nissanu řadí na úroveň plevelu prodejců drahých půjček na vozy, jako je 3A, Esa a jiným chce se mi zvracet Velebnosti...
paneboze, ved to tak ma kazda jedna automobilka, skoda, renault, nissan, ford, v podstate kazdy
Nissanáři by byli rádi, kdyby se vrátila Primera P11-P11C. Je to ta, co přestali vyrábět v roce 2001. Prostě něco, jako je dneska Mazda 6 nebo Honda Accord s atmosférickou 1.8-2.0.
Někdejší dvojka Almera/Primera neměla přemožitele ve spolehlivosti a jízdních vlastnostech.
Nissan konečně začne prodávat normální civilní auto, ale ještě tomu chybí poctivý atmosferický motor
Až někdy budu při penězích, tak to asi vyhraje jiná japonská značka
Pane Dvořák, Renault Croma a si není to správné spojení. :-)
Hezký den z Verony.
jste mě předběhl ale třeba je to tím, že nejsem znalci