Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DS už není Citroën a chce konkurovat Audi. Koncept Divine ukazuje čím

Na pařížském autosalonu se z modelové řady DS od Citroënu stává samostatná značka. Nový výrobce přivezl koncept Divine, na kterém ukazuje originální designový styl. Zvenku atraktivní hatchback překvapuje především variabilním interiérem. Lze ho přestavět k nepoznání za pouhých 15 minut. Rodina tak může mít tři auta v jednom.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L93a78d75i24s61l40a34v 19S17o82k35o20l 1160122945262

Zadek jak ze Silenyho Maxe...

0/−1
4.10.2014 8:20

O20n49d12ř60e70j 19H33o60b98l86í70k 4463177151871

no to je naprosto hrozne auto ;-D nevkusne a preplacane. Rv

+1/−1
3.10.2014 14:24

J59a54r32o53s84l65a16v 61D84r27o60b54n48ý 6426388147217

PSA je finančně na dně a tak vymýšlí jak za houby hrušek přijít k větším penězům. Tak jako nebyli schopni se SPOLUPODÍLET na vývoji Kolínských aut a díky tomu se o 3 roky oddálil nový model, tak se teď snaží "odrbat" kde koho vysokou cenou za jinak obarvený plastový šunt

+2/−5
3.10.2014 11:17

J70a89n 53J75a40n11e41č83e55k 9250243730686

Podle stejné logiky byly finančně na dně Toyota, Nissan nebo Honda a proto vymyslely Lexus, Infiniti nebo Acuru, žejo? ;-D

+1/−2
3.10.2014 14:25

J86a12r11o94s75l64a83v 58D19r60o14b86n26ý 6436198647837

ty firmy si vymyslely "nové" značky pro v té době rostoucí USA trh s "luxusem" a měly na to a byly to značky původně jen pro USA. Že je PSA finančně v kopru ví každé malé dítě, že to ještě pár mínusovačů neví, je jejich problém.

+1/−1
3.10.2014 15:27

J27a70r81o59s74l26a60v 21D28r53o89b68n39ý 6496908877267

jen pro pana Janečka, PSA si musela vzít úvěr zaručený a prolobovaný vládou Francie, jinak už by zchrachovala

+1/−1
3.10.2014 15:32
Foto

R39a58d52e53k 66D72o30m62i61n39i48k 88Š23e66f31r28á70n97e53k 7908194222849

DS? Demonstrace preplacanosti pohybujici se, minimalne, na hranici kyce. Evropa neni Cina, kde cim vetsi, tim lepsi a cim vic chromu, tim vic luxusu. Myslim, ze se cpou tam, kam nemaji, jako by se cpal trojkar mezi jednickare...

+3/−6
3.10.2014 10:13

A50d82o56l21f 92Ř88í78h20a 7238975102136

No tam se musí blbě lézt, ty dveře úplně překážejí.

+1/−1
3.10.2014 9:14

M60i22c39h59a97l 61F95r23ý86d21a 1322159853672

Dyk je to koncept, kreativní cvičení s úkolem sondovat reakci na celek a některé detaily. V tomto případě je to i zkouška reakcí na pokus obsadit prémiový segment novou značkou, když se jim to nepovedlo s C6. Vše ostatní je jen omáčka.

+2/0
3.10.2014 9:16

M49i67r51o46s96l16a27v 72K12r70a20h61u36l72í81k 6297354894

hezké auto, ale ten předek je skoro jak audi... konkurovat doufám nemyslí kopírovat :-)

+1/−3
3.10.2014 9:07

M22a62r70t16i40n 47L55ž39i22č97a96ř 9385597502344

Tak to je pecka! R^

Citroen design opravdu umí! R^

+4/−1
3.10.2014 8:50

Z35d48e20n67ě75k 11H92a85n87z19l 1681486452344

Pak tam daj trivalec

+1/0
3.10.2014 9:18

M33a40r67t85i42n 91L32ž96i43č36a13ř 9905677932284

Tak maximálně do DS1 a DS3 ;-)

0/0
3.10.2014 9:20

Z74d73e20n68ě36k 11H33a71n60z58l 1871286762814

DS,zadnej zazrak neni.Kdyz to testujou ve Svete motoru nebo v Autosalonu,tak nic moc.A chtej za to silene penize

0/−1
3.10.2014 10:13

M95a71r97t19i14n 87L67ž39i51č27a58ř 9125387152824

Je to stylovka jako Fiat 500, Mini, Alfa Romeo takže cena navíc je jaksi standart

+2/0
3.10.2014 10:17

Z63d83e43n98ě66k 22H45a58n79z19l 1331986682164

Zrovna Tomas Enge testoval DS pro Autohit a byl hodne zklamanej z jizdy

0/0
3.10.2014 10:15

M36a53r72t55i24n 46L64ž15i81č62a16ř 9605447312914

Tak Enge není běžný smrtelník, jel jsem ve všech DS - 3, 4, 5

V DS3 THP 155 a DS3R jako spolujezdec a oboje perfektní R mě fakt překvapilo na Citroena

0/0
3.10.2014 10:20

Z20d34e71n27ě87k 95H74a54n29z19l 1691596222284

stejne tomu msenka nepokvete.Audi ma svoji klientelu

0/−1
3.10.2014 10:45

M98a80r87t98i32n 25L73ž84i55č24a67ř 9275587122804

Tak klientela Audi TT je vcelku jiná než u klasických limuzín Audi

0/0
3.10.2014 12:08

J91a16r76o24s66l68a84v 60D80r79o20b61n98ý 6526458547857

to není, ale je běžný trávníkář

0/0
3.10.2014 15:29

E52m85i81l 80M27i61n22á16ř 7280349779577

Tomáš Enge není nezávislý testovací jezdec (nemyslím tamtu závislost, ale závislost na automobilové značce).

+1/0
3.10.2014 12:52

T58o69m46á71š 73R37ů13ž91i45č55k59a 8245295164286

Design ano, ale ta kvalita a zastaralé technologie...

0/−1
3.10.2014 10:13

M22a62r74t42i20n 69L81ž74i72č30a98ř 9745547642174

4 roky jsem jezdil v Citroenu C4 Coupe a žádná závada, jen klasika náplně + destičky na předku, auto mělo při prodeji najeto 80 000 km

+1/0
3.10.2014 10:18

M47a44r16t13i32n 19L72ž89i35č25a41ř 9615507952364

A jaké staré technologie myslíte?

+1/0
3.10.2014 10:21

M66i61c20h42a98l 53M53o91j67ž87í76š 8944739512

Zastaralé? Zrovna Citroen je jeden z neprogresivnějších výrobců. S dost vychytávkama předběhl v daný čas dobu.

+1/0
3.10.2014 11:53

J73a61k58u36b 38F17e24i17f26a83r 7189499726499

Proč zrovna konkurovat Audi? Audi je známé svým konzervativním designem atd. DS je pravý opak -  "neotřelý" design za každou cenu.

+1/0
3.10.2014 8:25

M26i77c17h40a78l 46F62r46ý63d21a 1642639933522

Ale to není o designu, oni se s tou pseudoznačkou DS chtějí usadit v prémiové třídě a tam se profilovat hlavně proti Audi. Kdyby se raději zaměřili na druhou stranu, oživili zn. Simca nebo Talbot a tu jejich Ellysé (nebo jak se to píše) a P301 nabízeli takto proti Dacii. Tím by udělali větší díru do současného automobilového světa, než se pokoušet vrátit tam, odkud byli před několika desetiletími vypráskáni. Holt kdo chce kam - nemusí se tam dostat... Oni si tu cestu zvolili sami.

+1/0
3.10.2014 9:14

J48a25r54o24s97l48a60v 62D82r35o22b87n21ý 6596458367337

a po výprasku by ještě mohli zkusit USA ( pro další díly Colimba )

0/−1
3.10.2014 11:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.