Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Legendární hranaté karosy se loučily s Prahou. Jsou na prodej

Červenobílé hranaté autobusy patřily k Praze 32 let, na poslední jízdu se vydaly o uplynulém víkendu. V sobotu 20. září ještě budou k vidění v autobusových garážích Kačerov v rámci Dne otevřených dveří Dopravního podniku hlavního města Prahy. Ale už nebudou vozit lidi. Karos B731 jezdilo po hlavním městě téměř tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56e62t97r 83S91v28o83b80o16d38a 1944706803876

To by mě zajímalo, kolik tak mají najeto...

+2/0
18.9.2014 0:07

P55a35v20e28l 37M69a54r81e79š 2119663502

Pul milionu rocne u mestskeho autobusu nebude problém.

+1/0
18.9.2014 20:31
Foto

R75o61m20a80n 46K59o76z18e27l 4487616513894

80 tisíc ročně je běžné u linkových, u městských to může být i o něco více, takže milion to určitě bude.

0/0
19.9.2014 21:11

P64e85t61r 11K86o25u67d60e76l96a 4670289596249

Jako jo, je pekny, ze se s nimi tak louci, az je mi blby rikat, ze treba v (pro prazany "vidlakovske") Olomouci uz nejezdi minimalne 5 let...

0/−2
17.9.2014 22:42

P88a61v76e61l 40M43a25r66e72š 2989683772

Tak ono, kolik autobusu MHD ma Praha a kolik Olomouc, ze?

To je stejne, jako se Jihlava chlubí, 100% nizkopodkazni elektrickou trakci.Ono kdyz v cele MHD mate 18 trolejbusu, to se to potom modernizuje :-)

+2/0
18.9.2014 20:38

M28a61r62e49k 93K83l30u63f51a 3188524934646

Ty woe, já si to snad kouipím!!!  ;-D

0/0
17.9.2014 20:33
Foto

R42o16m73a78n 92K91o31z31e70l 4247416653184

Divím se, že tyto už byly s motorem Renault, myslel jsem, že k řadě 700 patřil vždy jen motor Liaz. 

Ve Zlíně tyto vozy už snad 10 let nejezdí, ale na linkách kolem Zlína je možné potkat ještě několik Karos z let 1986 - 1990, nevím, proč je pořád udržují.

0/−1
17.9.2014 18:59

V28l35a32d90i85m91í32r 68O62t14t21a 3823233477646

..protože je udrzba levna , synku ;-)

+4/0
17.9.2014 20:06

J18a15n 45J67a21n28e33č69e46k 9720803770466

Jsou na prodej za 10.000 s plnou nádrží, s prázdnou pak o 9.000 levněji ;-D

+1/0
17.9.2014 18:43

P17a14v30e96l 41V74é57b96r 5719642262291

Ježišmarjá, a to se máme stavět na hlavu, nebo co, že si v Praze vyměňují autobusy? Už tři dny tu je každý den o tom článek!

Mění si autobusy, no a co?

+2/−14
17.9.2014 18:16

M35a12r37t94i89n 64H55a36l22á26š34e56k 2290462838584

I podprůmerně inteligentní pražan to pochopil. Je to článek s fotem pro zbytek republiky , aby omylem nenastupovali někam jinam.

0/0
17.9.2014 18:30

A88n59t20o18n54í25n 63H41o17s78t17i65n49s91k53ý 6881251415194

Ježišmarjá tak pročpak to čtete, když vás to nezajimá

+3/0
17.9.2014 18:31

L89e38o78š 80S27m53u65t30n81ý 2567109595562

ty karosy jdou pěkně předělat na obytné vozidlo,pár jsem jich viděl a nemělo to chybu,akorát ta spotřeba,není to moc na cestování spíše přejíždět z kempu do kempu,ale prostorově je to luxus,uplné vinebagoR^:-)

+1/0
17.9.2014 15:20

M26a67r47t61i56n 71V14y70s69k30o25c82i98l 3152448675360

Na autocross to tak hodne jezdi...

0/0
17.9.2014 15:58

V18í24t 20B55r55z78o17b41o65h51a33t42ý 7170412573321

jenomže jako servisní autobusy a zázemí jezdí upravené meziměstské autobusy (jiná převodovka, jinak upravený motor) - tyhle prahou prodávané jsou koncipované na městské popojíždění časté zastavování a rozjíždění, což není na takové moc vhodné.

0/0
17.9.2014 17:11

J90a96k11u39b 96Š26a21f70a49n69d22a 7955817211181

Vhodnější byly RTO nebo ŠM11. U Karosy vadí motor vzadu.

0/0
17.9.2014 17:25

M96a93r72t42i89n 13V11y46s59k15o94c14i48l 3702638375710

Motor je asi jen 1,5m do vysky, nad nim vetsinou mivaji teamy buggy / takova mala garaz na koleckach :)

0/0
18.9.2014 9:14

J92a91k12u13b 15Š70a20f96a52n69d85a 7425827351291

No právě. Je problém s nakládáním zadem, bokem to většinou nejde. Starý autobusy se používaly třeba i jako stěhovací vozy.

0/0
18.9.2014 9:28

M57a54r39t69i73n 50V53y30s53k46o94c43i91l 3772498175210

jezis, jaky problem? Normalni najezdy tam maji a funguje jim to. Podivejte se nekdy na autocrossu do depa, kolik teamu to tak resi a nevidi v tom nejmensi problem...

0/0
18.9.2014 11:05

J96a29k13u78b 17Š13a35f83a75n88d29a 7275687621341

Ano. Nízká bugyna se jim tam vejde. Ale je to prostě omezující. CO stále nechápete na faktu, že starší autobusy byly pro toto vhodnější?

0/0
18.9.2014 11:51

M85a47r58t19i11n 88V85y27s72k47o64c17i70l 3782418565450

Vozi tam i obycejne osobaky. Pisete nejake vase radobydogma - vadi motor vzadu - to vam vyvracim. Motor vzadu tam je - to je fakt - a vsechny teamy to pouzivajici se s tim uspesne popraly. Stejne tak bylo na zebrinaku vic mista, co? Navic tam kde ma RTO motor, tam mivaji teamy nadrze na vodu, splasky, centralu a sklad zavodniho benzinu. Toz tak.

0/0
18.9.2014 12:54

J58a87k23u78b 55Š21a53f28a55n92d84a 7315367601891

Mícháte 2 věci. Vadí a popraly. Kdyby tam nevadil, nemusely by se s tím prát. Schválně se jich zeptejte. Chtěli byste aby ta hrana vzadu byla o metr níže? Myslíte, že někdo z nich řekne ne? Ten motor tam prostě vadí a prostě se s tím poprat museli neboť za stejnou cenu nic jiného nepořídí.

Víte, kde má RTO motor? Chcete mi říct, že si dávají nádrž na splašky nebo sklad benzínu vedle řidiče?

0/0
18.9.2014 13:18

M22a19r94t42i68n 48V27y34s79k56o65c24i98l 3422568515280

Jasny, sorry, mezi napravama ma motor SM11, moje chyba.

0/0
18.9.2014 13:24

M52a70r38t55i82n 77V73y93s40k63o17c13i64l 3902218565510

A hlavne kdyby to tak extra vadilo, by dal jezdili temi vasimi RTO a SM11, ne? ;-)

0/0
18.9.2014 14:36

J97a74k45u71b 18Š27a33f18a65n23d41a 7225217711131

Jsou to velmi staré kusy, bude velký problém to udržet ve stavu vyhovujícím STK. Problém bude i nějaký kus sehnat. Karos se vyřazuje spousta.

0/0
18.9.2014 14:51

P74a41v59e96l 15M16a44r45e11š 2129153402

Asi jediná moznost jak vyuzit ridicak "C" bez profesaku...

0/0
18.9.2014 20:41

J24a68r87o44s18l71a11v 66T21e78s20a35ř 1467307889698

V Brně zatím ještě naštěstí jezdí.

+2/0
17.9.2014 15:10

J46i61ř82í 67S59c42h71w14a92c15h 8508174618736

Naštěstí? Spíše bohužel! Pokud občas v některé jedu, tak buď od motoru jdou silné vibrace, nebo smrdí "výfukem" apod. Hluk od motoru je v nich také hodně silný. Rozhodně jízdu v nich nevyhledávám.... ;-)

+1/−2
17.9.2014 16:11

J42a66n 76M13a63z29ů30r15e68k 2208544608335

jedno se musí nechat....jako u starých tramvají se i v těchto busech sedělo lépe a pohodlněji,než v těch nových.

+8/0
17.9.2014 14:51

M63i16l22a75n 26Š46v96a83g28r44o54v96s52k64ý 9942399675638

Legendární v dobrém, nebo zlém?

+1/0
17.9.2014 14:49

9481914770227

tyjo, že bych BMW vyměnil za autobus? je to lákavý, přece jen to každej nemá a mohl bych vozit přátelé na večírky....nebo rovnou dělat večírky v autobuse, každej den na jiným místě :-)

+9/0
17.9.2014 13:25

M42i31c82h11a67l 64D76a50d37e17k 8363772648

Za 10tis., no nekup to :-)

+1/0
17.9.2014 14:04

9901264880137

tojo....ale kolik stojí výměna oleje, zimní gumy, filtry atd? ;-D

0/0
17.9.2014 18:03

Š20t77ě55p97á21n 78H60o98f33m90e46i15s70t61e82r 5218314832396

Kamarád měl jednu Karosu kdysi na vlastní svatbě. Měli ji půjčenou, vezli s ní všechny svatební hosty!!!

+1/0
17.9.2014 19:04

R74o57m80a30n 42K89r36a28t29o86c72h77v49í63l 6536707456784

To je dost normální.

0/0
17.9.2014 20:47

J10a62r70o82s76l75a27v 71T79e75s34a24ř 1567797619518

A bez problémů ježdění v pruzích pro busy.:-)

0/0
18.9.2014 18:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.