Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Eolab je Clio budoucnosti. Na 100 km mu stačí litr benzinu

Automobilka Renault přiveze do Paříže koncept Eolab. Ten představuje vůz segmentu B nepříliš vzdálené budoucnosti. Plug-in hybrid velikosti Clia ušetřil na hmotnosti neuvěřitelných 400 kilogramů a normovaná spotřeba v cyklu NEDC se chlubí hodnotou jeden litr na sto kilometrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M36a61r41t23i74n 92H16o38r27ň62á61k 7381651672

co se hmotnosti tyce je muj vzor Renault R4, ty jeho plateny sedacky me vzdy dostanou, bozi kara

0/0
4.10.2014 20:13

Z93d30e34n37ě80k 17D90u87b25e48c19k22ý 3777974500738

Spousta dobrych napadu,napr pohyblivy spoiler a deflektor,poklice,"prevodovka".....

ale kdy to spatrime v praxi?

0/0
3.10.2014 14:56

A97l49b67e28r33t 30K56á75m69e41n 9254898309101

Pri znižovaní hmotnosti plne obsadeného auta bude každý cestujúci povinne, hodinu pred jazdou užívať pol litra Gutalaxu.

0/0
3.10.2014 4:56

M51i48l48a93n 16W42e12l38s27e74r 5702158158651

Škoda, že všechny tyto koncepty a prototypy skončí někde uprostřed vývoje a do prodeje se nedostane téměř nic. A když už se něco( hybrid, elektromobil, úsporný automobil) vyrábí, tak stojí takový prachy, že si většina lidí koupí raději normální auto.

A ještě jsou velké rozdíly mezi jednotlivými státy. Někde to vlády podporují, jinde ne.

+3/0
2.10.2014 16:29

M53i42l76a26n 18H27l20a22d88k70ý 8602618280

Bojím s, že je tam těch hejbat tolik že ještě za 20 let to bude silně poruchový ...

0/0
2.10.2014 22:21

M94a20r15t45i84n 82Š58t93ě76p44á61n89e32k 3627853593951

Me se to docela libi.

+1/0
2.10.2014 13:08

M66a71r12e60k 64J63a95n40e17č70k15a 1747146863141

Zajímavé, ale "...by chtěl Renault uvést na trh během následujících deseti let", je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba a nakonec to může být všechno jinak ;-)

0/0
2.10.2014 12:52

Š82i78m26o77n 30P17o98k13o53r10n88y 6469462181462

Zajímalo by mě, jaká bude spotřeba v případě jízdy na delší vzdálenost. Ocekavam ze v té mitrove spotřebě bude zapocitan dojezd na baterie.

0/0
2.10.2014 10:17

J22a45n 18N12o65v77á81k 9115278884975

píšou dojezd 60 km na baterie, takže ten litr benzínu stačil na zbývajících 40 km.

Tedy skutečná spotřeba 2,5 litru/100 km. Pořád docela dobrá hodnota.

0/0
2.10.2014 17:53
Foto

J46a81n 38V58a14l39č96í52k 7525208265770

Vypadá to zajímavě - a stejně zajímavé bude sledovat, jak to bude s životností všech vychytávek... aby selhání jedné nezmrzačilo celé auto. Servis se patrně prodraží...

0/0
2.10.2014 10:09

R57o39m88a89n 11P42o75k65o58r57n78ý 6229104440172

Vypadá velmi zajímavě, tedy alespoň pro mě:-)

0/0
2.10.2014 10:05

D43a61v72i62d 48Z29a90h28r19a12d21n34í33č86e88k 3387337216111

Nechci být rejpal, ale co se stane když se střetne 600 kg auto se SUVem , které má dvě tuny a kterých jezdí po silnici požehnaně? Co já vím, tak snižování hmotnosti se řešilo na začátku 90. let (materiály karoserie, různé odlehčení...)...ale rozhodně to nemá jen pozitiva, viz. bezpečnost.

0/0
2.10.2014 9:54

J10i67ř14í 14J29i62n96d97r78a 8379795270346

To auto nemá 600 kg, ale skoro 1000. Což je běžná váha malých aut, jen toto je při té váze větší, takže vyšší užitná hodnota.

Vůči velkým autům bude mít menší vůz při srážce vždy hendikep. Pokud ale v budoucnu dojde na takového technologie a úspory váhy, klesne hmotnost všech aut a poměry zůstanou.

+4/0
2.10.2014 10:57

J80i52ř18í 23K28o97c25u76r89e34k 6835704475458

Co se stane, když se dvoutunové SUV srazí z autobusem náklaďákem. Jezdí jich na silnicích požehnaně... A váhovy nepoměr je mnohem vyšší. Nedejbože, aby někdo jel na bicyklu po městě, kde jezdí 30m tramvaje. To je totiž kolem 70 tun. 8-o

+1/0
2.10.2014 16:45

Z77d85e31n77ě61k 87D29u90b97e30c42k73ý 3467704390658

nebo 10000 tunovy meteorit vs. Zeme

atd :-)

0/0
3.10.2014 14:53

R43o47m63a74n 55V47a65c20e76k 7452916198

Zajímavý autíčko. Ještě přidejte normální cenovku a vůbec by mě v garáži nepřekáželo.

+2/0
2.10.2014 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.