- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co se hmotnosti tyce je muj vzor Renault R4, ty jeho plateny sedacky me vzdy dostanou, bozi kara
Spousta dobrych napadu,napr pohyblivy spoiler a deflektor,poklice,"prevodovka".....
ale kdy to spatrime v praxi?
Pri znižovaní hmotnosti plne obsadeného auta bude každý cestujúci povinne, hodinu pred jazdou užívať pol litra Gutalaxu.
Škoda, že všechny tyto koncepty a prototypy skončí někde uprostřed vývoje a do prodeje se nedostane téměř nic. A když už se něco( hybrid, elektromobil, úsporný automobil) vyrábí, tak stojí takový prachy, že si většina lidí koupí raději normální auto.
A ještě jsou velké rozdíly mezi jednotlivými státy. Někde to vlády podporují, jinde ne.
Bojím s, že je tam těch hejbat tolik že ještě za 20 let to bude silně poruchový ...
Zajímavé, ale "...by chtěl Renault uvést na trh během následujících deseti let", je v automobilovém průmyslu hodně dlouhá doba a nakonec to může být všechno jinak
Zajímalo by mě, jaká bude spotřeba v případě jízdy na delší vzdálenost. Ocekavam ze v té mitrove spotřebě bude zapocitan dojezd na baterie.
píšou dojezd 60 km na baterie, takže ten litr benzínu stačil na zbývajících 40 km.
Tedy skutečná spotřeba 2,5 litru/100 km. Pořád docela dobrá hodnota.
Vypadá to zajímavě - a stejně zajímavé bude sledovat, jak to bude s životností všech vychytávek... aby selhání jedné nezmrzačilo celé auto. Servis se patrně prodraží...
Nechci být rejpal, ale co se stane když se střetne 600 kg auto se SUVem , které má dvě tuny a kterých jezdí po silnici požehnaně? Co já vím, tak snižování hmotnosti se řešilo na začátku 90. let (materiály karoserie, různé odlehčení...)...ale rozhodně to nemá jen pozitiva, viz. bezpečnost.
To auto nemá 600 kg, ale skoro 1000. Což je běžná váha malých aut, jen toto je při té váze větší, takže vyšší užitná hodnota.
Vůči velkým autům bude mít menší vůz při srážce vždy hendikep. Pokud ale v budoucnu dojde na takového technologie a úspory váhy, klesne hmotnost všech aut a poměry zůstanou.