Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Krasavec ze šroťáku - Rat Rod Nash zvaný Ježek

Jedno z nejbizarnějších aut, které se pohybuje po českých cestách, má americký původ, patinu české stodoly a na čumáku balancuje ježek v kleci. Rat Rod Nash vyznává takzvaný krysí tuning, rez je mu ozdobou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J54a70r85o37s93l17a18v 65K26a95d69l24e57c 5361439912431

R^

0/0
21.10.2014 10:47

P18e54t24r 92N84ě48m22e48č37e63k 1792614832413

R^R^R^

0/0
23.9.2014 6:43

J11a88n 22H20o83r92s49k75ý 2616270887775

Dát do Rat Stylu (nazýváte-li to takhle) jednu z mých starých motorek je mým zatím nesplněným snem. Ovšem, řekl bych, že tohle auto do toho má velmi, velmi daleko, zvlášť ta přístrojová deska je přímo odporná. Jinak auto samo o sobě - dost dobrý kousek. :-)

0/0
22.9.2014 18:34

V49l51a89d27i25s93l22a21v 65N21o22h20e15j50l 7818737908961

jojo rat bikes sou trochu na jinym levelu, staci se podivat treba na sraz Elefantentreffen v Nemecku v lednu R^

+1/0
22.9.2014 18:36

J98a30n 69H41o57r86s35k74ý 2666500107475

"Pravý" Rat Bike má vypadat nějak takhle http://travelingringo.com/2011/12/the-rat-king-of-flat-lick-kentucky/ auto by na tom mělo být podobně!:-)

+1/0
22.9.2014 18:37
Foto

P81e30t27r 47P42r49o17c72h81á96z90k69a 3482886332114

Paráda.Přesně tohle se mi líbí.Moc by mě zajímalo zda je to na V RZ,nebo na normální RZ a jak je složité ji získat.

0/0
22.9.2014 17:35

V96l72a87d97i92s86l36a91v 78N28o80h57e68j38l 7688467538241

na V RZ musite splnovat nekolik podminek, je to na netu, namatkou stari tusim 30 let a vice, dale maximalni soulad s originalem z doby vyroby a dalsi. normalni RZ to mohlo mit jiz delsi dobu a tato uprava nemusela nijak jejich platnost narusit. pokud mate US auto registrovane v CR pred rokem 2000, tak nemusite (pro normalni RZ) mit zadne vyjimky homologaci skel a pasu, ani VIN na kastli (staci stitek za prednim sklem), musite mit pouze barevne spravne svetla (napr. zadni blinkry musi byt zlute/oranzove, nikoliv cervene) pres to nejede vlak. cili pokud tohle auto melo registraci v CR pred r.2000 tak tam neni moc co resit pro normalni RZ

0/0
22.9.2014 18:34
Foto

P21e73t38r 84P33r44o40c50h88á35z48k72a 3502876472454

No jo,kde je rok 2000.Dneska to bude zřejmě problém vůbec dovézt a přestavba asi bude chtít homologaci.To nebude ani snadné ani levné.Vím,co svého času dalo za práci zlegalizovat obyčejný vozík za auto.

+1/0
22.9.2014 19:22

V50l65a53d36i59s83l36a39v 21N50o69h87e90j33l 7378617108111

tak prestavba to asi uplne neni, to by se pak musely nechavat homologovat i potahy na sedacky ;-) legalizace ma ruzna pravidla pro ruzne podminky, zda je to z EU, zda je v CR prodejce co k tomu da papir atd. ja popsal zakladni veci ohledne US aut

0/0
22.9.2014 20:06
Foto

P44e19t88r 33P44r13o74c58h56á84z12k53a 3792186172804

Rozumím.To byl jen takový povzdech jak nám postupně EU a naše vláda ztěžuje život.

+1/0
23.9.2014 17:53

S90t32e95f87a69n83o 24S54i57n92i32g89a80g11l43i24a 3448887863451

Jj, všechno je zregulováno, omezeno, že to lidi akorát znechutí se do něčeho pouštět. A koho ne, tak mu stát alespoň pořádně pustí žilou.

Měl jsem v plánu předělat nejakou dodavku, (Ducato, Iveco) na camper tak, jak by se to líbilo mne. Bohužel v Itálii je téměř nemožné demontovat i tu v blbou prepazku za řidičem. Celá úprava by díky dodatečným schvalovačkam stala víc než použity camper. Jenže ná nechci tu obrovskou krávu s tím nádorem nad kabinou, a zbyly prostor zastavěny spaním pro 6 lidi!!! Jak říkám, odradit lidi od toho něco si udelat svepomoci, a potlačit dobrý pocit z dobře odvedené práce...

+1/0
22.9.2014 22:55

V10l41a75d29i91s56l18a77v 82N36o47h26e18j82l 7268567708771

tak tak, buzerovat, dojit, buzerovat a tak dokola

+1/0
22.9.2014 23:53
Foto

P15e56t48r 15P19r89o54c80h36á65z14k11a 3192646722284

Naprosto s vámi souhlasím.Myslím,že třeba britové jsou na tom lépe a stejně tak v USA.

+1/0
23.9.2014 17:52

V92i54k31t64o21r 50Š91p66i45č78k19a 6958512634

Na exhibice OK . Bohužel  , když vzpomenu,  kam až mne posílali na dopravním inspektorátu kvůli jednomu písmenu v sériovém čísle motoru navíc , tak bych se moc divil , kdyby zrovna taková kráska byla běžně k vidění na českých cestách ;)

0/0
22.9.2014 17:03

M91i60r97o87s27l19a39v 53M91i70n20á12ř 8110362514

opravdový krasavec

0/0
22.9.2014 16:19

C26y31r46i17l 53P19a97v62e25l55k50a 4456972228515

Bomba!

0/0
22.9.2014 15:52

M53a75r71t39i24n 49L18ž58i65č84a10ř 9835257772714

Dost dlouho se zajímám o repliku Porsche 904, 550 Spyder a myslel jsem že bude problém si s autem v ČR vůbec vyjet, že jej na značky nedám, ale jak jsem zjistil, tak i takovou repliku co chci (žebřinový rám, motor z brouka  anebo z Porsche, repliky budíků, sklolaminátová kapota, jen klasická světla, blinkry bez eu homologace,..) není problém na normální značky dát. Takže šetřím a sháním potřebnou dokumentaci a šikovné ruce

0/0
22.9.2014 15:43

T50o39m89á64š 18J37u92r73e14č56k48a 3503982359113

Navíc moc originální to není, tak možná malováním na dveřích a ježkem v peci na chladiči

http://desktopbackgroundshq.com/backgrounds/rat-rod-car-backgrounds-28977.jpg

+1/−2
22.9.2014 15:01

P63a88v17e93l 57M67e57d35e64k 1210122811385

Nic proti krysímu tunningu, ale kdyz si vezmu, kvuli cemu vsemu mi zatapeji na STK kazde dva roky, tak doufam, ze je to "krysa" jen na oko, a ze alespon slusne brzdi, protoze tohle auto musi byt pri srazce s chodcem nebo jinym autem opravdova lahudka..

0/0
22.9.2014 14:25

T57o86m34á96š 78J10u76r77e94č68k32a 3863442479773

Na srazy to jezdí na vleku a jestli na uzavřené ploše do nečeho vletí je to jeho problém. Taková auta po silnicích nejezdí....maximálně promenády a spanilé jízdy;-)

+2/0
22.9.2014 14:49

J64o19s92e69f 17Z65a59h98á29l35k70a 4773919708416

No napadlo mě, že "české cesty" v úvodní větě bude jen novinářský slovní obrat. Skutečný pohyb bude nejspíše omezen na uzavřené prostory srazů a zbytek na plaťáku.

+1/0
22.9.2014 15:16

J39o52s26e90f 91Z75a97h60á26l11k55a 4103869208226

A jak řeší ten pohyb po českýh komunikacích? Na toto lze vydat nějaký druh RZ ???

0/0
22.9.2014 14:15

V35l34a80d22i87s85l55a91v 87N67o50h30e74j97l 7588737168101

U takto starých aut v pohodě. Bohužel dovézt to dnes by asi neprošlo. To je ale špatně.

+2/0
22.9.2014 14:19

J12o96s90e56f 91Z31a86h72á42l94k18a 4903639138976

Chcete říci, že tohle vozidlo je schopné registrace na značku historického vozidla ?

0/0
22.9.2014 14:24

T42o25m57á51š 66J88u28r50e65č69k97a 3143172569403

pochybuju že to má vůbec VINko na motoru, natož pak na kastli;-)

+1/0
22.9.2014 14:52

D51e13n96i36s 79W19i19t37z43k34u 5303652989827

americký motory nemají žádnej VIN kód

0/0
25.9.2014 15:40

V58l91a59d59i65s70l10a25v 58N57o57h45e18j71l 7168357618871

O veteranske znacce sem nemluvil. Na ni je treba orig. stav.

0/0
22.9.2014 14:55

P68e34t47r 76R49o60m15á70n61e15k 8474247334644

Když slyším slovo tuning, tak mi už předem naskočí kopřivka. Tohle je ale jiná liga, má to styl, krása.

+6/0
22.9.2014 13:18

T97o83m66á86š 49J21u57r96e73č79k12a 3803762329603

Myslíte naše oblíbené "Tuňáky"? s pořádně vypimpovanou rajdou? ;-D

+1/0
22.9.2014 14:56

R73i29c71h27a94r14d 21K23á33b54a 8819208140650

Nevim, ten puvodni Nash byl krasne auto ... a udelat z toho takovyhle "hummer" ... nevim ... mne na tohle neuzije.

0/0
22.9.2014 13:15

J38i63ř52í 20N43o21v52o73t31n67ý 2748482575767

R^

U mě tak trochu malá Česká závist:-)A Bidlo, Štětináč a Bohouš jsou dokonalí.

+6/0
22.9.2014 12:33

V49á12c68l58a34v 92M39á53c72h93a 1612463129787

hodně pěkné auto

+6/0
22.9.2014 12:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.