Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Nová Škoda Fabia v plné parádě

Nová fabia bude mít oficiální premiéru druhého října na autosalonu v Paříži. My ji s kamerou prostudovali už teď. Prohlédněte si novou škodovku do detailu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z55d25e41n73ě48k 48D24u13f44e35k 2314824458

Jen doufám, že nová FABIA má vyřešeno obtékání vzduchu kolem zrcátek, jeho špinění a  špinění bočních okýnek u řidiče a spolucestujícího. Člověk, když dojel na Moravu tak musel u FABIA II umýt okýnka a  zrcátko, aby mohl dál pokračovat.

0/0
8.10.2014 11:02

M35i71c78h68a66l 90Z52e71t61e13k 3158452390837

Konečně škoda odpiskala hrncovity design a korejská svetla z předešlé generace. Kaban umí.

0/0
7.10.2014 19:51

Z32d77e53n96ě86k 10H44a13n29z51l 1781536302644

Škodovka muže být v klidu

0/0
29.9.2014 17:24

M89a48r77e27k 53J74a14n44e74č80k17a 1907516623881

Pro některé nadšence nové Fabie, doporučuji si projít nejdříve konfigurátor vybavení vozu, ať jste v obraze co všechno chce Škodovka opět za příplatek, kromě škodováckých (ne)standardů jako xenony, klima, rádio je to dokonce už i popelník a rezervní kolo se zvedákem a klíčem ;-D Novou Fabku se slušnější výbavou (lepší základ) kolem 400 000kč si můžou fakt nechat a kdo má všech pět pohromadě se porozhlídne raději u konkurence, rozhodně ale ne zrovna Hundai. Tomu říkám až neskutečně předražený český "lidový" vůz nízké třídy. Stejně tak třeba nakonfigurování u vozů vyšší třídy, např. Škoda Superb vs. Opel Insignia, který má i daleko lepší možnosti výbavy a to i po motorové stránce, než předražená Škodovka. Prostě škoda peněz za neskutečně předražený spotřebák, ale věřím, že se najde spousta fandů, co jim to rádo dá a budou s parodií plechovky s nicméně povedeným designem, ale podřadným motorem a základní výbavou spokojeni. Snad jen, že to můžou už rovnou zůstat u Fabie I, protože se ve výbavě bez příplatků moc nezmění ;-)

0/0
28.9.2014 16:50

V33á87c12l86a44v 18M66r15á51z 9981154916376

Já žádný zázrak nečekal a žádný zázrak se ani nekoná. Nakonec i na vzhled Fabie II se dalo zvyknout a tohle je hezčí, takové normální auto.

0/0
27.9.2014 23:48

M84i78r33o63s71l11a91v 17K82o49p55á90č15e15k 2332776929518

Dobrý den,

auto vypadá slušně a zapadá do současného trendu vzhledu menších vozů. Interiér působí konečně veseleji, srovnání by se mělo provést s VW Polo, Ford Fiesta atd. Nutno sednout si a vyzkoušet, řada lidí se už na to těší.

0/0
25.9.2014 10:00

K35a62r94e37l 10D25o64č95k75a86l 7600425181857

Auto vypadá dobře a když bude vypadat i cena dobře tak to bude dobré.

0/0
24.9.2014 19:14

P69a62v45e68l 88R79a16t71h38o35u61s86k20ý 6790619671

Dobře ty! R^

0/0
25.9.2014 9:23

J21a24n 45Ř92e81z23n43í42č52e70k 3671431103750

Je to pěkné auto, zajímalo by mě, jak bude vypada combi. Jen ta cenová politika škodovky mě štve.....příplatky úplně za všechno. Ať nasadí cenu trochu výš, ale ať je to aspoň trochu vybavené. Ty jejich pakety akorát znepřehledňují nabídku a cenově to fabriku vyjde nastejno.

+2/0
24.9.2014 9:53

J52i85r73i 67G39a71z96d46a 8184403154654

hm, tak jsme cekal daleko dynamictejsi a vizualne zajimavejsi auto. Zase trochu usedla krabice, velka predni svetla. Zadek a celkovy tvar vypada jako 5-dver Stilo. To vsak pusobilo daleko vyvazeneji. Interier je fajn.Celkove zklamani..nevim, jak timhle chteji mirit na mladsi klientelu...

+1/0
24.9.2014 7:39

P72e25t31r 37B86á38č43a 8885766805805

staci jim mirit na buraky z vesnic a zas bude nejprodavanejsi.

0/−1
25.9.2014 20:57

R49a74d54o26v51a86n 74D45l72u29g67o66s28z 3856431378746

Při nástupu fábie 1 generace se mi vůbec nelíbila, připadala mi jako krabice. Nyní jednu jedničkovou fábií sedlám a musím přiznat, že dnes se mi její jednoduchý tvar zamlouvá, vyčnívá mezi auty "moderně" se snažící vypadat s mnoha kudrlinkami, záhyby a dalšími zbytečnými dizajnovými prvky. Za mě je doceňuji jedničku právě až nyní, ač je pravdou, že se jedná o nejvyšší výbavu.

Pár postřehů k nové fábií: 1) je více než zřejmé, že fábie vychází z 1. řady, což nevnímám negativně.

2) deprese výrobních nákladů se dala čekat - osobně je mi fuk, jestli auto má H4 nebo H7, oproti škodě 120 svítí moderní auta luxusně. A xenony? Dejte výrobcům rok, dva a budou k dodatečné montáži i xenony - když už si někdo koupí relativně (i fakticky) nadhodnocené auto, bude schopen dokoupit si i xenony. Pokud je opravdu chce. Ruku na srdce, kde se ještě dneska nesvítí tak, aby vůz musel mít mega světla.

3) prolisy zadních světel - vnímám jako mírně negativní, zejména z důvodu údržby vzhledu auta. Jakékoliv vychytávky vně auta jsou při údržbě karoserie mírně zdržující, nemluvě o lepším zachycování nečistot a v neposlední řadě ve zvýšených výrobních nákladech=vyšší cena náhradního dílu.

4) místa na zadních sedadlech - z obrázků je patrno, že přední sedačky jsou na max v zadní poloze. Osobně i v jedničkové fábií nejde jet v takovémto postavení sedačky při 180 cm. Pokud chce být člověk neunaven po dlouhé cestě, je správné posazení za volantem takové, kdy ruce jsou v loktech ohnuty, čehož lze docílit pouze posunutím sedaček dopředu, čím automaticky na zadních sedadlech vzniká dostatek prostoru pro cestující. V jedničce vozím na zadku dospěláky a nikdo si nikdy nestěžoval. Zřejmě zde máme co dočíněni s náročnou klientelou. Na to, že každé auto na cestě které potkám jede pouze s řidičem, je otázka zadního prostoru nepodstatná.

5) Daleko důležitější je otázka typu zadní nápravy, podvozku všeobecně, motorových jednotek, mechanických součástí atd. Snad fábia nedostane opět elektromechanický

+1/0
24.9.2014 2:08

R93a53d83o73v95a44n 15D13l37u86g96o52s22z 3716881238516

posilovač řízení.

Jsem přesvědčen, že při správné údržbě jakéhokoliv vozidla je takové auto schopno vydržet bez nutných oprav statisíce kilometrů. Otázkou zůstává, zda se někdy řidiči naučí správně používat součásti vozů tak, aby nezkracovali jeho životnost. Inu, s turbíky už nepůjde přijet po relyjové jízdě k baráku a vypnout hned motor. Teda půjde, ale bude to mít po čase své nákladné následky.

Počkal bych minimálně rok na vychytání much od betašoférů a pak bych se koupi nevyhýbal.

Věštím této nastupující generaci světle zítřky. 

A že je na trhu k dispozici bezpočet lépe vybavených automobilů za lepší cenu? Ano, je. Každý kupuje na co má - ať už finančně či intelektuálně. Komu není rady, tomu není pomoci. Důležité vždy je, pokud jsou obě strany obchodu spokojeny. Pokud ano, je vše v pořádku.

+4/0
24.9.2014 2:13

J83a89n 58Ř90e56z70n62í24č63e78k 3971791573180

100% souhlas až na ty statisíce kilometrů, zde si dovolím nesouhlasit ;-).

0/0
24.9.2014 9:56

J28i71ř25í 12S43c52h15w55a31c69h 8528544518696

dnešní motory při předepsané údržbě, průměrném zatížení tedy provozu pro jaký jsou určeny a včasném řešení případných problémů 200 000 km vydrží, ty větší  300 tis, takže já si dovolím souhlasit

0/0
24.9.2014 11:14

J41o45s42e69f 24N16o24v54a24k 5328202626358

A není to málo? 300.000 a aby šel motor do kopru? Radši bych auto, který vydrží milion....

0/0
24.9.2014 18:27

J82i49ř72í 51S88c72h17w98a71c63h 8638694508366

teď jde o to, jestli bys byl ochoten za  něj zaplatit násobnou cenu. Milion kilometrů to je tak na 50 let. Z auto co by jezdilo 50 let v našich podmínkách by už zbyly jen neželezné části karosérie a bylo by neskutečně technicky zastaralé. Kdyby tady jezdilo jen cca 20% aut co by měly 40-50 let tak se ve velkých městech udusíme....

0/−1
24.9.2014 19:08

J81o56s15e84f 11N49o91v70a18k 5368372476228

Za 6 let mám najeto 300 000. Rád si připlatím násobek.

0/0
25.9.2014 13:43

J75o57s56e19f 87N88o38v81a45k 5688442686148

Ten bod 2 je hodně mimo. Kde se dnes nesvití tak, aby vůz musel mít mega světla? Kdekoliv na okrsce, za tmy, v dešti, kde se pohybují chodci bez reflexních prvků.

Rozdíl ve svítivosti za tmy a deště na neosvětlený vozovce je mezi škodou 120 a H4 asi takovej, jako mezi H7 a natáčecíma bixenonama.  Kdo nevyzkoušel, neuvěří.

0/0
24.9.2014 8:20

R77o27b52i71n 34Ž70i51ž52k60a 2838724956386

Tak s těmi světly čistě subjektivně: Mám v autě osvětlení spíše slabší. Ale i tak to celkem bohatě stačí - za horších světelných i jiných podmínek jednoduše jezdím pomaleji a bezpečněji - 130 na dálnici je naprosto v pohodě, stejně jako 90 po okreskách. Jediné skutečně nebezpečné situace na silnicích v noci nastávají při potkávání s přesvětlenými auty v protisměru, když už kolikrát přísahám, že musí mít zapnutá dálková. Pravděpodobně nemají, ale já si jimi pak bliknout musím, protože mi oslněná sítnice ztratí cit pro kontrast. Oči si horšímu osvětlení skvěle přivyknou, problémem je právě ten kontrast a ten se se zesilování světel jen a jen zhoršuje.

+2/0
24.9.2014 12:29

Z15d30e96n48ě33k 59H27a64n80z70l 1341506862214

To jsou,zase řeči Fabia 2 se prodávala dobře.Zas taková hrůza to nebyla.14 let stará 1 Fabia vypadá dobře.Proto se tak drží cena u ojetin.Druhá nejprodávanější ojetina u nás po 2 Octávii.Tak většina lidí musí mít jinej názor.:-P[>-]

+1/0
23.9.2014 23:41

T93o27m92á67š 75K13u64c80h57a12ř 3137571198941

Takhle měla vypadat F II v roce 2007 a mohlo tak dnes jezdit na silnicích o jeden a půl milionu odpudivých aut méně..:-/

+3/−1
23.9.2014 21:59

P49e51t86r 15V66i37n14t65r84l17í62k 3236714651

za mě mírné designové zkamání, a škoda těch světlometů bez ledek i xenonů, tomu to dost ubírá, i když si Škoda určitě tu cenu přirazí i tak :-P no a zadní sedadlový prostor nevypadá příliš prostorně, zřejmě i na úkor kufru... škoda, ale celkově to nebude snad propadák jak Citigo... vzhledem ke konkurenci si nejsem jist, jestli tohle zaboduje i když Škodovce fandím jakožto naší automobilce

0/0
23.9.2014 21:27

V54á67c34l17a52v 98M27r11á72z 9711774786446

Proč by mělo být Citigo propadák? Prodává se slušně a účelu, kterému má sloužit, slouží dobře. Poctivé městské autíčko.

0/0
27.9.2014 23:44

T46o54m93á82š 52P11í25c60l 3336613381107

To je snad to nejobyčejnější auto na celém světě :-) Čímž netvrdím, že je to špatně nebo dobře.

+1/0
23.9.2014 21:17

P45e34t88r 60B65á62č19a 8275576275445

Vzhledem k tomu pro koho je urceno, tak je to asi spravne.

+1/0
23.9.2014 22:17

V39l47a13d51i69m42í97r 87H86a64u63k 1426871168

Vážení čtenáři. Zaplaťpánbůh aspoň za toto dílo. Dodnes, když vidím Fabii II. generace-respektive cihlu na kant, tak se snažím dívat jiným směrem. Chápu že "český design" nemůže přece trumfnout ten německý. Jinak na verzi combi se fakt těším.

0/0
23.9.2014 20:50

P71e25t68r 77V81i11n65t19r56l29í47k 3886104371

vychází to designově z celého směru koncernu, není na tom co zkazit...

0/0
23.9.2014 21:29

V47á88c28l77a83v 45I75b35r 2347665841226

vypadá to jako Polo

+2/0
23.9.2014 20:40
Foto

M30a19r68e67k 46B46a11š94i12s30t31a 7203842113750

Tak tohle ty korejské Žuky nerozdýchají R^

+9/−2
23.9.2014 18:13

P61e65t11r 84B60á85č78a 8495976635355

;-D;-D;-D

0/0
23.9.2014 19:26

P94e97t87r 93V41i32n11t56r75l98í33k 3436974371

záleží co zákazníci, za mě mírné zklamání, i když netvrdím, že se mi to zdá jako špatné auto

0/0
23.9.2014 21:28

P29e42t90r 11S87l32o75v62á23k 9655495337909

Nova i20 proti tomu vyzera ako designivy skvost

+1/−1
23.9.2014 23:20

J33i56ř29í 34S18c81h66w95a13c40h 8758354338326

pokus o fór dne?

0/−2
23.9.2014 23:31

P90e68t52r60a 18M34a85l36á 7511798221775

Prostě jenom názor

+1/0
24.9.2014 3:52

J31i44r93i 20G64a28z77d19a 8454173524174

urcite, jeste ted si drbaj hlavu a rikaji si , jak je mozne , ze nova Fabia vypada stale tak hrozne usedle:-)  Designove na i20 nema ani nahodou.

http://www.auto.cz/hyundai-i20-nastupuje-nove-generaci-82932/foto?foto=15

0/0
24.9.2014 7:50

J10i85ř78í 13S21c59h33w14a83c91h 8988374898426

....samozřejmě že má!

0/0
24.9.2014 10:35

R57o63b48i71n 47Ž93i47ž80k39a 2868834356196

Jako já chápu, že je to názor, ale ta i20ka je fakt hnusný auto.. z těch fotek - ten zadní sloupek je úplnej průšvih, opticky maličký okna, úplně nudná silueta..Dobře vypadá maximálně na těch skicách. Ta Fabie je naopak na škodovácký poměry dravější a pokud zkušenosti naznačují, tak bude i nadčasová. Tady prostě vyhrává Škodovka a to nejsem zrovna fanda jejich designů.

0/0
24.9.2014 12:40

P40e40t22r 67B72á90č43a 8255116805775

V plne parade ;-D

Vystiznejsi by byl nadpis: Typicky auto pro cesky vidle R^

+1/−12
23.9.2014 17:42

J36a65r10o18m65í70r 21F88o35b71e28r 3508281124587

Kupte si radši nějakou ojetou plechovku v bazaru, předplaťte si autoservis a modlete se, aby Vám auto vydrželo aspoň do Vánoc ;-).

Ti co nejvíc dělají machry a škoda je pro ně eee, tak pak jdou a koupí si ojetý citroen;-D.

0/0
23.9.2014 21:00

P87e68t37r 47B83á65č39a 8305466305585

Nemam nic proti novym autum, takze trosku nechapu vasi dedukci, no zrejme trosku nervicky, ze vam nekdo sahl na vasu milovanou skodu ;-D

+1/0
23.9.2014 21:17

J82a67r95o76m73í84r 72F14o56b46e23r 3698541734857

já jen že Ti co nejvíc chytračí jezdí v plechovce od guláše a smějí škodě, Přitom by chtěli aspoň takové auto. ;-)

Jo mám rád škodovky, od doby, co jezdím, si na ně nemůžu stěžovat.

Spolehlivá auta s levným servisem a díly a když jim dáte, co je potřeba, vydrží dlouho.

Jen když jsem měl možnost jezdit ve fabii II v kombiku se slabým motorem, tak to bylo k zlosti, ale moje auto nebylo no tak "asi vítr Máchale". :-)

0/0
23.9.2014 21:33

P75e68t47r 29B51á86č94a 8535496245225

Koukam zvyky z totality, levny nahradni dily prezivaji stale ;-D

Ja se ani tak nesmeju te skodovce, jako spis tem lidem ovcim, co jim to neustale kupuji. Chaba vybava, designove vetsinou podprumer, cenove napaleny a lidi se muzou zblaznit. Viz clanek o tom, jak se nedostalo na vsechny zajemce o Fabiu II., ktera je naprosto odporna :-)

Jinak moje auto je o par trid vys, nez tahle skorapka pro ovecky z dediny, takze to jste uplne netrefil :-P

+1/−4
23.9.2014 22:16

J51i91ř18í 97S27c25h52w35a50c74h 8688764888606

tak tady ze sebe nedělej hloupýho ubožáka, pro kterýho jsou ostatní co nekupují zrovna to co on, "vidláci". Jsi jen příkladem takových, co sice jezdí v drahých autech (pokud jen nekecáš), ale chovají se jak dobytek!

+4/0
23.9.2014 23:38

P53e50t37r 73B25á64č80a 8115706945845

tak hlavne, ze mas hned jasno ;-D

0/0
25.9.2014 21:03

M55a59r54t89i44n 48K54a89d78l40e32c 4898433937309

20 let staré BMW.

+1/0
24.9.2014 4:54

J60a56r55o69m32í42r 96K53r82á19l 4150929954739

Budiž.  Aspoň má spolehlivější motor, než ty nové kafemlejnky.

+1/0
24.9.2014 5:28

J83i77ř76í 53S27c26h54w56a50c93h 8248234868546

ale prdlajs, předčti si pár článků o ojetinách a zjistíš, že každý druhý motor (z jakékoliv doby) měl nějaký problém a doporučuje se "nekupovat"

0/0
24.9.2014 10:29

J21a97r59o58m42í91r 73K46r16á50l 4430379104899

Nemusím nic číst, stačí, když se podívám do účetnictví, na kolik nás přišly opravy aut, koupených jako ojetá.  Který z těch kafemlejnků vydrží 400-500 tisíc km Bez větších oprav ?  My měníme běžné díly (výfuky, destičky, filtry, pneu a občas nějaký rozvodový řemen).  A vyřazují se, až když je vážná závada. A v porovnání vychází u těch starších údržba cca 0.50 kč/km, u dvou pět a tři roky starých přes korunu padesát.

0/0
24.9.2014 12:46

J31i56ř47í 93S71c80h72w47a35c25h 8598264538176

no tak nečti!

Bez dalších informací o jaká auta a o jaké náklady jde, jsou ty tvoje čísla něco jako "vycucaná z prstu"

A ostatně vůbec nepopírají to co tvrdím, že některé starší motory jsou prostě problémové a těch tvých "půl mega km" rozhodně nevydrží.

0/0
24.9.2014 13:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.