- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen doufám, že nová FABIA má vyřešeno obtékání vzduchu kolem zrcátek, jeho špinění a špinění bočních okýnek u řidiče a spolucestujícího. Člověk, když dojel na Moravu tak musel u FABIA II umýt okýnka a zrcátko, aby mohl dál pokračovat.
Konečně škoda odpiskala hrncovity design a korejská svetla z předešlé generace. Kaban umí.
Pro některé nadšence nové Fabie, doporučuji si projít nejdříve konfigurátor vybavení vozu, ať jste v obraze co všechno chce Škodovka opět za příplatek, kromě škodováckých (ne)standardů jako xenony, klima, rádio je to dokonce už i popelník a rezervní kolo se zvedákem a klíčem Novou Fabku se slušnější výbavou (lepší základ) kolem 400 000kč si můžou fakt nechat a kdo má všech pět pohromadě se porozhlídne raději u konkurence, rozhodně ale ne zrovna Hundai. Tomu říkám až neskutečně předražený český "lidový" vůz nízké třídy. Stejně tak třeba nakonfigurování u vozů vyšší třídy, např. Škoda Superb vs. Opel Insignia, který má i daleko lepší možnosti výbavy a to i po motorové stránce, než předražená Škodovka. Prostě škoda peněz za neskutečně předražený spotřebák, ale věřím, že se najde spousta fandů, co jim to rádo dá a budou s parodií plechovky s nicméně povedeným designem, ale podřadným motorem a základní výbavou spokojeni. Snad jen, že to můžou už rovnou zůstat u Fabie I, protože se ve výbavě bez příplatků moc nezmění
Já žádný zázrak nečekal a žádný zázrak se ani nekoná. Nakonec i na vzhled Fabie II se dalo zvyknout a tohle je hezčí, takové normální auto.
Dobrý den,
auto vypadá slušně a zapadá do současného trendu vzhledu menších vozů. Interiér působí konečně veseleji, srovnání by se mělo provést s VW Polo, Ford Fiesta atd. Nutno sednout si a vyzkoušet, řada lidí se už na to těší.
Auto vypadá dobře a když bude vypadat i cena dobře tak to bude dobré.
Je to pěkné auto, zajímalo by mě, jak bude vypada combi. Jen ta cenová politika škodovky mě štve.....příplatky úplně za všechno. Ať nasadí cenu trochu výš, ale ať je to aspoň trochu vybavené. Ty jejich pakety akorát znepřehledňují nabídku a cenově to fabriku vyjde nastejno.
hm, tak jsme cekal daleko dynamictejsi a vizualne zajimavejsi auto. Zase trochu usedla krabice, velka predni svetla. Zadek a celkovy tvar vypada jako 5-dver Stilo. To vsak pusobilo daleko vyvazeneji. Interier je fajn.Celkove zklamani..nevim, jak timhle chteji mirit na mladsi klientelu...
staci jim mirit na buraky z vesnic a zas bude nejprodavanejsi.
Při nástupu fábie 1 generace se mi vůbec nelíbila, připadala mi jako krabice. Nyní jednu jedničkovou fábií sedlám a musím přiznat, že dnes se mi její jednoduchý tvar zamlouvá, vyčnívá mezi auty "moderně" se snažící vypadat s mnoha kudrlinkami, záhyby a dalšími zbytečnými dizajnovými prvky. Za mě je doceňuji jedničku právě až nyní, ač je pravdou, že se jedná o nejvyšší výbavu.
Pár postřehů k nové fábií: 1) je více než zřejmé, že fábie vychází z 1. řady, což nevnímám negativně.
2) deprese výrobních nákladů se dala čekat - osobně je mi fuk, jestli auto má H4 nebo H7, oproti škodě 120 svítí moderní auta luxusně. A xenony? Dejte výrobcům rok, dva a budou k dodatečné montáži i xenony - když už si někdo koupí relativně (i fakticky) nadhodnocené auto, bude schopen dokoupit si i xenony. Pokud je opravdu chce. Ruku na srdce, kde se ještě dneska nesvítí tak, aby vůz musel mít mega světla.
3) prolisy zadních světel - vnímám jako mírně negativní, zejména z důvodu údržby vzhledu auta. Jakékoliv vychytávky vně auta jsou při údržbě karoserie mírně zdržující, nemluvě o lepším zachycování nečistot a v neposlední řadě ve zvýšených výrobních nákladech=vyšší cena náhradního dílu.
4) místa na zadních sedadlech - z obrázků je patrno, že přední sedačky jsou na max v zadní poloze. Osobně i v jedničkové fábií nejde jet v takovémto postavení sedačky při 180 cm. Pokud chce být člověk neunaven po dlouhé cestě, je správné posazení za volantem takové, kdy ruce jsou v loktech ohnuty, čehož lze docílit pouze posunutím sedaček dopředu, čím automaticky na zadních sedadlech vzniká dostatek prostoru pro cestující. V jedničce vozím na zadku dospěláky a nikdo si nikdy nestěžoval. Zřejmě zde máme co dočíněni s náročnou klientelou. Na to, že každé auto na cestě které potkám jede pouze s řidičem, je otázka zadního prostoru nepodstatná.
5) Daleko důležitější je otázka typu zadní nápravy, podvozku všeobecně, motorových jednotek, mechanických součástí atd. Snad fábia nedostane opět elektromechanický
posilovač řízení.
Jsem přesvědčen, že při správné údržbě jakéhokoliv vozidla je takové auto schopno vydržet bez nutných oprav statisíce kilometrů. Otázkou zůstává, zda se někdy řidiči naučí správně používat součásti vozů tak, aby nezkracovali jeho životnost. Inu, s turbíky už nepůjde přijet po relyjové jízdě k baráku a vypnout hned motor. Teda půjde, ale bude to mít po čase své nákladné následky.
Počkal bych minimálně rok na vychytání much od betašoférů a pak bych se koupi nevyhýbal.
Věštím této nastupující generaci světle zítřky.
A že je na trhu k dispozici bezpočet lépe vybavených automobilů za lepší cenu? Ano, je. Každý kupuje na co má - ať už finančně či intelektuálně. Komu není rady, tomu není pomoci. Důležité vždy je, pokud jsou obě strany obchodu spokojeny. Pokud ano, je vše v pořádku.