Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prase se vrací. Slavný skútr ČZ pofrčí na elektřinu

Plechové dvoukolové prase je ikonou československých silnic. Skútr ze Strakonic znovu ožívá s elektrickým pohonem. Na první pohled nepoznáte, že se nejedná o originál, chybí jen výfuk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T45o17m28á88š 55L45í13p57a 8355716980353

Je to karasavec, ale tim to patrne konci.. :(

0/0
13.10.2014 15:40

M16a57r91e55k 26K48l69u75f82a 3798964204546

Čezeta motors Rv:-/

0/0
29.9.2014 7:29

M87i20r41o64s60l77a90v 14S78i74n86d28e77l93a55r 2375887904412

A kde je "plexik"? Bez toho to neni ono :-).

0/0
27.9.2014 17:09

M94a95r48t32i64n 83F43r60a95n86t82i62š36e30k 7785110573925

prase je nostalgická ikona. tohle elektrozprasený je zadarmo drahý.

+1/0
27.9.2014 11:24

J25a69n 21F30r43o12l77í26k 6686970705754

Nebrzdí, nepéruje, kroutí se jak had a teď ani nepojede (když mu dojdou baterky).;-D

+1/0
28.9.2014 20:24

J29a54n 90D16l78o58u90h70ý 7194109750449

Boze kdyz CZetu, tak ne tenhle verk!! Existuji mnohem hezci modely tohoto vyrobce motorek... A za 250 tacu, to je neprodejnyR^

+6/0
26.9.2014 21:49

I40v17o 91K90l33e90m56e24s 4543788949746

Přátelé, kdy před desítkami roky na stroji jel, vezl na tandemu krásku v mini, musí vzpomínat. Na druhé straně se domnívám, že raději si to namíří do veteránů, pokud bude mít tu tendenci, a koupí si klasiku. Zvelebí ji a bude jezdit o víkendech a také na setkání těchto svého času krásných motorek. Pamatujete i policejní verzi, pardou na stroj tehdejší VB?

0/0
8.10.2014 14:13

J70a83n 75Ř14e29z85n66í74č62e35k 3211631173450

Ta cena je z jinýho světa. ;-D

+10/0
26.9.2014 10:12

T23o98m51á65š 32K16u68c45h85a13ř 3937851358441

I tak se to dá říct. Je to trochu jiný svět. Zřejmě nejste v té správné příjmové  kategorii. ;-)

+2/0
26.9.2014 13:40

Z16d23e60n73ě74k 95D41u17f73e25k 2654884248

Za čtvrt milionu mít doma veterána s pohonem na elektriku? To i ta Vespa má upravený design a spoustu moderních vychytávek.

+4/0
26.9.2014 9:28
Foto

M18a68r76t80i79n 37K26o55u42b25e13k 3229727688126

Když už bych měl čtvrt mega na motorku, tak si koupim vysněnou Ducati Sport Classic a ne skutr s elektromotorem.

+5/0
25.9.2014 21:21

I48v89a10n 34M10a41r40e55k 6224608882

Pokud chtěli "retro" měli nechat téměř původní koncepci a osadit tam raději nový spalovací motor? ! Přeci je už  vývoj motorů někde úplně jinde jak před 50 lety >>>cesta "elektro" u tohoto stroje vede jen do slepé uličky8-oRv

+4/0
25.9.2014 21:01

J42o48h81a91n 76Z50i65n26g54e36l 2261365236161

http://www.akumo.cz/elektricky-skutr-6000w

Tuhle prosím 6kW motor za 75.000,-. Žádný retro, žádná nostalgie, zato moderní jízdní vlastnosti a 3,5x nižší cena.

+4/0
25.9.2014 20:56
Foto

J97a27n 59V79a45l70č61í33k 7725148355340

Na tenhle kousek jsem si vzpomněl, jen co jsem se dostal k dojezdu a ceně elekroprasete... chápu, že vývoj něco spolyká, ale takhle se náklady vrátí těžko, když konkurence dojede dál a za nižší pořizovací cenu...

0/−1
26.9.2014 8:24

T64o63m23á76š 38R30ů68ž29i47č83k17a 5608323358714

Vývoj? Nic ve zlém, ale asi si z ostatních děláte pr*el... Z vlastní zkušenosti vím, že se tohle dá udělat z běžně dostupných součástek pro RC modeláře - s kamarádem jsme přestavěli babetu na elektropohon; náklady cca 15 000 Kč, dojezd větší než původní stroj asi o 30%, maximální dosažená rychlost 80km/h (nejsme sebevrazi), hmotnost se zvýšila jenom o pár kg...

+1/−1
26.9.2014 20:01

M16i51l57a21n 72H73l21a92d42k22ý 8952418250

Dobrý den pane Růžičko. To Vaše řešení mne zajímá, Nemůžete mi o tom napsat víc na e-mail milanhladky1(at)gmail.com ? Děkuji MH

0/0
26.9.2014 21:00

J27o79s25e19f 86Š51e25m10e62l40í59k 7879151530857

Mám půl melounu. Takže budu muset vzít dva. :-/

+3/0
25.9.2014 16:44

J59i43ř52í 29B22o44č89e26k 6319564235606

Dobře nakousli prapodivné jízdní vlastnosti prasete, je to tak. Byla to rozskákaná plavající mašina a poměrně těžká na tu kubaturu. Asi nejhorší byla jízda v noci v zatáčkách kdy světlo samozřejmě nesvítilo tam kam se natočily řidítka. Docela vražda.

+5/−1
25.9.2014 16:31

J89a51n 30H43o26r34s36k14ý 2306130907505

S tou vraždou to zase nepřeháněj. Nebo u auta se ti světla natáčejí? Když máš  zatáčku do pravého úhlu, neznamená to ještě, že na motorce natočíš řidítka o 90 stupňů...:-)

+1/0
26.9.2014 12:35

J44a83n 55F16r88o26l61í84k 6686670175824

Když jsem přesedl ze své motorky na skůtr a jeli jsme ze zábavy byl to v noci fakt nezvyk. Taky tehdejší bludičky moc nesvítily a reflexní pásky na patnících byly ve vývoji.:-P

+1/0
28.9.2014 20:28

B77e52á21t12a 82H88o98l87a39n37o64v19á 3203202264704

Skoda ze je to urcene pre luxusny trh, uz pred par tyzdnami som o tom nasla clanok na thecoolhunter.net a tam su len vychytavky. Inak by som si to kupila ale nie za tolko...

+1/0
25.9.2014 14:47

M79i26l81o39š 39K61o77l76m59a44n 6196423397612

Protože jsem ji měl před více než 50 roky, tak si vzpomínám, že stála 7900.-Kčs , od té doby se vše zvýšilo cca 10x a tak by měla být za těch 80 000.-Kč a ne  30ti násobně dražší. Jinak bylo na tom hezké svezení, na tu dobu to byl "kočkolap" a škoda, že s tím v ČZ přestali a nedali do toho alespoň motor 250ccm, těch 175 ccm bylo dost málo. Je pravda, že se tenkrát tak rychle nejezdilo a omezená rychlost byla pouze v obcích na 60km/hod., jinde se jezdilo podle toho jak co komu jelo.

+1/0
25.9.2014 11:57

Z75d31e83n22ě59k 47W81e25r11n47h24a90r62t 6147565902968

ženské se na tom vozily "nabok" ne obkročmo. A byl to občas hezký pohled...

+9/0
25.9.2014 12:04

J77o16s45e23f 88Č50t34v53r47t90n42í34č32e54k 8880552109749

a to má životnost baterie tak 5 let maximálně...

+1/0
25.9.2014 11:50

L87u87k36á96š 65H33á96b11a 6800915256696

super napad a zazdej ho cenou

+7/0
25.9.2014 11:48

J25e71r13o53n22ý63m 33K26o61p41l 1424877165989

Cena jak prase :-)

+20/0
25.9.2014 11:31

I90v81a76n 24R68ů12ž17i14č80k12a 3180512180782

a foto prototypu je kde?

0/0
25.9.2014 11:28

I49v53a60n 32R30ů27ž61i28č11k75a 3900752580362

aha, ty první čtyři...

0/0
25.9.2014 11:30

J49e92r44o54n76ý69m 64K24o94p67l 1354257385329

Za 80.000.- by to asi prodejné bylo. Ale s cenou 250.000.- dost uletěli. To si každý koupí raději Fabii. Kromě pár sběratelů, samozřejmě

+8/0
25.9.2014 11:27

J61o58s10e29f 65K83r30o49u83p75a 1629182936968

Při tom názvu se autor asi díval do zrcadla.;-)

0/−5
25.9.2014 11:03

L59a71d78i60s21l64a15v 98M73i14k56a 1451649884804

Je hezké takhle hlasitě ukazovat na svou nevědomost (hloupost), protože tomu se říká prase už od doby, kdy to byl hit na silnici a vůbec to není myšleno špatně.

+13/0
25.9.2014 11:11

J87a42n 92H38o98r75s51k62ý 2246270157655

Že by ten nápis vyrytý do školní lavice v Marečku podejte mi pero nebyl daleko od pravdy?

+3/0
26.9.2014 12:38

L72a94d70i11s17l55a29v 97M17i62k45a 1761209194564

Krásný design minulých let zase sprasí nějakým eko-elektrickým motorem.

+4/−2
25.9.2014 10:58

P58e35t25r 19N47ě65m59e12č86e29k 1252654962823

...no nevim, 9000 EUR, to jim dost držim palce....

0/0
25.9.2014 10:56

V30a26c45l93a59v 49P36e77r42o55u38t18k68a 6828807784561

já ne cena je šílená ..

+4/0
25.9.2014 11:02

J60i88ř65í 93Č14u87m11p95e27l17í44k 5676246862391

Nevím, který hlupák začal říkat našemu prvnímu skůtru "Prase," ale určitě to byl hlupák, který nikdy nic nevymyslel a nevytvořil. Je trapné použít tuto nadávku do 

názvu článku!Rv

+4/−17
25.9.2014 10:10

Z63d11e33n41ě29k 40W25e59r16n31h56a81r62t 6197565892298

Podle "čumáku", zřejmě. Nijak urážlivé mi to nepřipadá, jsou i horší. Každý zase přesně ví, oč jde.

+15/−1
25.9.2014 10:16

T15o50m68á14š 17K27u35c21h57a92ř 3627321298431

A co má říkat chudák tvarůžková pomazánka. ;-D

http://bruxy.regnet.cz/kunda/

0/0
25.9.2014 10:24

V74a41c50l78a15v 80P56e46r37o29u73t16k87a 6818407284421

neberu to jako nadávku a přijde mi to vystižné ...

+4/0
25.9.2014 11:02

M17i60c54h48a18l 46N70o59v92o16t16n17ý 3821318957828

Jsem pamětnik toho skvostů, ale že by se tomu říkalo prase, tak to slišim poprvé.

0/0
17.10.2014 9:28

P12a23v17e31l 67S76ý84k47o58r13a 4404836432204

Souhlas,slyším to letos poprvé,to jsou vymyšlenosti typu "rámusák" atd...

0/0
5.12.2014 8:42

J47i39ř26í 74S29c24h68w87a35c33h 8148174548876

Ten těžký elektromotor v zadním kole natolik zvedne velikost neodpružených hmot, že jízdní vlastnosti na jakékoliv nerovnosti budou velmi špatné a odskočení zadního kola na výmolu v zatáčce při rychlosti nad 30 km/hod prakticky jisté.

Při jízdě na roletě typu D1 bude zadní kolo 50% doby ve vzduchu.

+1/−3
25.9.2014 10:00

M49i40c29h46a51l 19F14r79ý26d20a 1212489823682

Vy s tím chcete jezdit po dálnici??? Hmm...;-(

+1/−1
25.9.2014 12:27

J10i58ř42í 39S74c58h94w68a77c66h 8568754688436

nechci, nepsal jsem totiž přímo o jízdě na dálnici. Roleta "typu D1" může přece být i jinde....

+2/0
25.9.2014 17:29

J34i80ř97í 63D69v39o59ř19á71k 5218473918110

Česky hopsenštrase.

+1/0
25.9.2014 19:47

V42l58a98d63i18m75í85r 29L35o73u70d77a 8797387536712

Za tu cenu je to jen další odpověď na nepoloženou otázku...

+9/0
25.9.2014 9:48

J50i78r93i 42H45o45m91o38l22k84a 6224396

super, jen čtvrt melouna a je můj...:-)

0/0
25.9.2014 9:46

L49a49d70a 27N37o66v93a35k 4282663927

aha, no tak to jsem zvědav.., mám jeden kousek v garáži a je to těžké jako PRASE...

+2/0
25.9.2014 9:24

I67v92a57n 15M55a33r92e90k 6594318642

Je to zrovna taková "bomba" jako před časem  zde předvedená "replika" Velorexu za půl melounu  ! 8-oRv Rv

+5/0
25.9.2014 8:43

L10i69b67o97r 67P95e23t17r35á94š 6895729888859

Běžte  už  s  tím motoretrem do p.....

0/−7
25.9.2014 8:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.